נשים רבות בגילאי 30 ועד 50 מביטות מדי בוקר במראה ומגלות עור פנים שהופך זקן יותר ויותר: קמטים שצצים סביב העין, כתמי פיגמנטציה שהם תוצאהשל שיזוף מוגזם, נימי דם ותופעות נוספות. כל אישה רוצה להראות תמיד צעירה ויפה, עם עור פנים חלק וזוהר לאורך זמן.

לקראת השנה החדשה  "בוניטה" המרכז ליופי וטיפוח בבעלותה של הקוסמטיקאית אידית אלברדו מורנו ברמת גן מציגה את סדרת טיפולי היהלום   TOTAL LOOK של טכנולוגיית 4MP. סדרת טיפולי יהלום מהמתקדמים בעולם D'OR3 המתמחה ומציעה טיפולי פנים קלים, בטוחים ולא פולשניים להידוק מיצוק וחידוש עור הפנים.

ייחודה של טיפולי היהלום בא לידי ביטוי בכך שהיא מטפלת במקביל גם בשכבות החיצוניות וגם בשכבות הפנימיות של העור, מעוררת את העור מבפניםומחייה אותו מחדש.

בשיטה זו הטיפול בכל שכבות העור מתאפשר בזכות תפיסת עולם חדשנית ומתקדמת המשלבת את  שלושה טכנולוגיות המובילות בעולם בתחום טיפוליהפנים במכשיר אחד:  טכנולוגיית קרן אור  DPCטכנולוגיית אינפרא אדום   IRוטכנולוגיית גלי רדיו. RF.שילוב זה מעניק מגוון רחב של טיפולי פניםיסודיים ומעמיקים המטפלים בסימפטום ובגורם בו זמנית.

טיפול יהלום  TOTAL LOOK של רשת 4MP מתבסס על שילוב מושלם של שלוש טכנולוגיות לטיפול הוליסטי בכל נזקי העור, המאפשר לטפל בבעיותהספציפיות המציקות לכל מטופלת, בהתאמה אישית מושלמת.

טכנולוגיית ה- DPC מספקת מענה  טכנולוגיית ה- RF מעניקה פתרון המותאם במיוחד לאזורים שסביב העיניים וסביב השפתיים למיצוק והפחתתהקמטוטים. טכנולוגיית ה- IR מתמקדת בעומק הרקמה להשגת מראה צעיר מהודק וממוצק של איזורי הצוואר הלחיים והפנים.  השילוב המנצח של טיפולבמספר טכנולוגיות במקביל, במהלך סדרת טיפולי פנים מהמתקדמים בעולם, מובילה לתגובה של מספר שכבות שונות בעור  וכך משיגה תוצאותמשמעותיות לטווח הקצר כמו גם עידוד בניית סיבי קולגן על ידי הגוף עצמו, שמשמעותה תוצאות נראות לעין לטווח הארוך .

סדרת טיפול יהלום  להידוק מיצוק וחידוש העור מעניקה יתרונות רבים וביניהם:  טיפול לא פולשני, טיפול בטוח ונטול כאב, זמן החלמה מהיר במיוחד וחזרהלשגרה היומיומית, שיפור הנראה לעין ונשמר לאורך זמן.

 

תגובות

להשאיר תגובה