את זה אמר לנו השחקן עוז זהבי אותו פגשנו בערב השקה של מותג הספורט 'פומה'. זהבי עובד בימים אלו על המופע החדש שלו שיעלה בפסח ומספר על האג'נדות שלו ועל מה חשוב לו לקדם. בלי פילטרים

בסופ"ש האחרון היה צפוף בפאב ה'קונטיינר' ביפו. מותג הספורט 'פומה' השיק קולקצייה חדשה אליו הגיעו על המי ומי. אחרי שיטוט קצר במקום פגשנו את צמד הדוגמניות, השחקניות ואושיות האופנה "התאומות שאינם תאומות" אורנליה ואודליה סמואל  "המוצרים שאנחנו מדווחות עליהם" הם משתפות  "חשוב לנו שהם יהיו איכותיים וייחודיים". על הקולקציה הספורטיבית של פומה יש להן רק מילים טובות לומר "אנחנו אוהבות וזה בהחלט מרשים".

צביקה שווימר מנכ"ל דלתא ישראל שלפני שנה חתמה על חוזה הפצה עם מותג 'פומה' סיפר שהחל מהקיץ הקרוב נראה יותר ויותר את המוצרים של 'פומה' בחנויות וגם חנות מותג חדשה שתיפתח במתחם גינדי בתל אביב.שווימר הודיע באותו מעמד ש'פומה' לוקחת חסות על קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע

עוז זהבי שמתגורר בסמוך קפץ להפגין נוכחות "כרגע אני בחזרות למופע 'אקסטרים על גלגלים" מספר ומוסיף גם שהמופע שיתקיים בפסח הקרוב. "זהו מחזמר מצחיק לילדים שמתקיים על רולרבליידס".

זהבי מודיע שעל אף שלל העיסוקים שלו הוא מוצא מספיק זמן לעצמו "אני אוהב לעשות דקורציה לבית, מאוד אוהב לבשל, אני רואה סדרות ואוהב לבלות עם החברה שלי ועם הכלב שלי.ואני גם גולש". לזהבי מתברר חשוב מאוד לקדם נושאים חברתיים שהוא מאמין בהם "אני עובד עם עמותת 'חיים' למען ילדים חולי סרטן ואני משתדל לעשות פעילות הסברתית בנושא טבעונות ובכל מה שאני מוצא לנכון והוא דבר ראוי בעיני אני משתף בפייסבוק שלי. אבל שלא ייוצר רושם שאני איזה אקטיביסט אני חי את החיים שלי בדרך שהוא רואה לנכון" לסיכום אומר זהבי "מה שחשוב לי לקדם זה לנסות לעכב את החזירות של האדם ולהפסיק את ההשחתה שהוא עושה בעולם בכל המובנים – אקלים, חיות, תעשייה וזיהום. אנחנו מחזרים (מלשון חזירות) את הפלנטה שלנו".

 

תגובות

להשאיר תגובה