יפית אלימלך בעלת מותג היופי 'יפית אלימלך', מסבירה מהי עונת המעבר וכיצד מסייעים לעור להתחדש: "במהלך חילופי העונות קצב חילוף החומרים משתנה בצורה ניכרת ועל כן יש להתאים את מוצרי הטיפוח והטיפול לצורכי המשתנים.

בעונת החורף קצב חילוף החומרים מתמעט ואף נהיה יותר איטי ומשום כך העור הופך למאוד יבש, עמום וחסר חיים. לעונה זה מומלץ להשתמש במוצרי טיפוח שמגבירים את חילוף החומרים, נותנים בוסט לעור, עשירים בלחות המעניקים זוהר וחיוניות לעור הפנים."

עם זאת מוסיפה אלימלך: "יש להקפיד ולהשתמש במוצרים אלו לתקופה מוגבלת בלבד היות ולא כדאי לעודד את חילוף החומרים המוגבר במהלך כל השנה – דבר שיגרום לשיבושם בסופו ש לדבר. לרוב מומלץ להשתמש במוצרים אלו לתקופה של עד חודשיים – שלושה. מוצרים אלה עושים את העבודה ולאחר מכן מומלץ לחזור ולהשתמש במוצרים השגרתיים שלנו".

הכל על התחדשות  ושיקום

  1. כשם שאנו מחדשים את המלתחה שלנו כך עלינו לסייע בהתחדשות התאים על-מנת להעניק לעור מראה קורן, זוהר ואחיד ולהשיל ממנו את התאים המתים. לכן, חשוב להשתמש במסיכות גרגירים המותאמות לסוגי העור השונים.
  2. בעונת מעבר, ובייחוד לקראת החורף, בלוטת החלב ובלוטת הזיעה הופכות להיות פעילות פחות, דבר ההופך את עורנו ליבש מאד, לכן חשוב להשתמש פעם-פעמיים בשבוע במסיכת לחות ו/או במסיכת הזנה. השימוש במסיכות הוא מהיר במיוחד- 5 דקות ודי והיתרון הוא שאין צורך לשטוף אח"כ את המסיכה…
  3. חשוב להשתמש באופן יומיומי בתכשירי ניקוי לפנים. בחורף מומלץ לבחור במרקמים עשירים יותר, כמו: תחליב/ חלב פנים ולאחריו מי-פנים, על-מנת להשלים את פעולת הניקוי ולסייע למוצרי הטיפוח לחדור טוב יותר לעור הפנים, אשר כה זקוק להם עכשיו.
  4. רצוי להשתמש בסרום, המשמש כמוליך ואכן מוליך טוב יותר את מוצר הטיפוח היומי. כמו כן, הוא גם מסייע לטיפול אינטנסיבי יותר בכל צורך וצורך.
  5. בבחירת מוצר הטיפוח, נעבור למרקמים עשירים יותר: מתחליב לקרם, מקרם לקרם עשיר או לבאלם.
  6. העור יבש יותר והמרקמים הקלילים כבר לא כ"כ מספיקים לו… אפשר להרגיש זאת לבד…
  7. כך גם בבחירת המרקם של קרם העיניים- יותר עשיר, יותר קרמי.כדאי גם להשתמש ראשית בסרום.
  8. כדאי להשתמש יותר במוצרי טיפוח עשירים ללילה, מוצרים המותירים את העור רך, מלוחח ומוגן היטב. חשוב לזכור שבגלל העובדה שבלילה התחדשות התאים מהירה פי כמה, יש צורך לטפל בעור בצורה מלאה.
  9. גם בבחירת מוצרי איפור הבסיס, כדאי ואף רצוי לעבור למייק-אפים המכילים מרכיבי לחות במרקמים תחליביים ובפודרות המעניקות לחות לעור הפנים ואינן מייבשות את העור.

Yaf.co.il
036413214

תגובות

להשאיר תגובה