מי אני: נגן זוהר, בת 22 ,מעצבת אופנה ובעלת מותג האופנה NegenZohar.com)  NZ )  גרה מבאר שבע. "בזוגיות מעל 6 שנים עם מוטי שהוא מנהל השיווק של העסק שלי,  יש לי חנות/סטודיו בבאר שבע ו Show Room בלוס אנג׳לס, לבגדי ים ייחודיים מכל סוגי הבדים, ואני מייצרת קו מיוחד בנוסף לגברים מהקהילה הגאה"

הרכישה הכי טובה שלי: "מבחינתי רכישה טובה זה סחורה לעסק,בדים מיוחדים מחו״ל ומישראל כמובן,כל פעם שאני מעצבת דגם מיוחד, ושהלקוחות מרוצות מהדגם זה מסב לי גאווה,  וכן.. מבחינתי זו רכישה טובה  !

הרכישה הכי גרועה שלי: "אם זה גרוע, למה לקנות?"

העיצוב הראשון שלי: "זה היה לפני 3 שנים, כשהייתי חיילת, למדתי אצל מורה פרטית תפירה, ופיתחתי בעצמי את הידע ליצירת בגדי ים,כשהכנתי את הדגם הראשון ב 2013 שלחתי למוטי הבן זוג שלי, שישר התרגש והתלהב, בלי ידיעתי התקשר לעיתון מקומי בבאר שבע ופרסם אותי, תוך כדי ההפתעה פתחנו ישר חנות מיוחדת ששם מכרתי את בגדי הים שלי,וצברנו תאוצה גם ברשת, כיום אני מנהלת סטודיו בב״ש וShow Room בלוס אנג׳לס , עם משלוחים לכל רחבי העולם, מוניטין של 3 שנים."

נעליים: " tory burch סטיב מאדן וMK "

ג׳ינסים: " TopShop , Levi's ,  Zara"

הפריט הכי יקר שלי: "בעסק זה דגם מבד איטלקי של קוואלי שעיצבתי"

אסון אופנה גדול: "מצטערת אבל ..מכופתרות לגברים עם שרוול קצר"

פרגני לקולגה:  "Alon livne !מוכשר שהגיע רחוק"

עושה קניות: "לרוב מאד מרוצה מZara , Mango  בעיקר בברצלונה, וכל בוטיק אופנה שאני מתחברת אליו."

הספורט שלי: "מאמן הכושר האגדי שלי,אביב חכמון" .

שאיפה מקצועית: "להגיע לטופ בתחום הבגדי ים וההלבשה תחתונה, ובגדי ים לקהילה הגאה, אחרי שהלבשתי את מלכת היופי של רוסיה , ידועניות , דוגמניות טופ בארץ ובעולם, והיום שאני עונה לכם על הראיון אני מסתובבת באל איי, אני מייצרת דגמים ומלבישה את דוגמניות הפלייבוי הכי נחשבות בעולם. השאיפה בקיצור זה איזה כוכבון נחמד בשדרת הכוכבים בהוליווד שיקרא על שמי "

unnamed

תגובות

להשאיר תגובה