המותג

סטודנטים תל אביבים לתקשורת חזותית במכון טכנולוגי חולון יצרו את "מותג."– מותג לייף סטייל אופנתי שמייצג באופן מושלם את הצעיר התל אביבי האופייני

כצעירים שגרים בתל אביב כבר כמה שנים, מאיה כץ וניר פורטיאנסקי חיים בתחושה התל אביבית הברורה של שכל אחד רוצה להיות שונה משאר הסביבה שלו, להיות אינדיבידואלי וייחודי. העניין הוא, שבפועל- כולם אותו דבר; כולם נועלים את אותן נעליים, כולם הולכים אחרי הטרנד של הגרביים עם ההדפסים, כולם יושבים לעבוד עם הלפטופ בבית קפה השכונתי והפלא ופלא, כולם גם יוצאים להתאמן בפארק.

מאיה וניר, סטודנטים בשנה ג' לתקשורת חזותית במכון טכנולוגי חולון – HIT יצרו את מותג הלייף סטייל "מותג." במסגרת תרגיל העוסק בהעברת מסר ופרשנות אישית ל"תופעות בתל אביב" בהנחיה של דנה בן דוד. במסגרת התרגיל, הם יצרו נעליים, חולצות, כובעים ומוצרים נוספים, בעיצוב לבן – גנרי לחלוטין שעליהם כתוב שם המוצר ונקודה, כמחווה לגנריות התל אביבית. כדי להציג את המותג, הפיקו סרטון שמציג סיטואציות תל אביביות- רכיבה על אופניים, התעמלות בפארק על משטח יוגה, סיבוב עם הכלב ועוד. בנוסף, יצרו גם עמוד אינסטגרם שמציג את המוצרים של "מותג.".

קישור לסרטון: https://www.facebook.com/maya.katz.7/videos/10217851189454763/

קישור לעמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/mutag_dot/

תגובות

להשאיר תגובה