המהפכה כבר כאן : ResurFX 

טיפול לייזר מתקדם לחידוש ולהצערת העור, הגיע לישראל ומחליף את הפילינג הכימי, הוא קל מהיר ועושה תצאות נפלאות, הכירו את ה-   ResurFX 

הטיפול מותאם למגוון מצבי עור, מחדש את העור ומעודד ייצור רקמת קולגן חדשה בעומק העור, סוגר נקבוביות פעורות משפר את מרקם העור, מעבה את העור ואידיאלי לטיפול בקמטים, בצלקות ובפיגמנטציה, הוא מבוצע במרפאת פרופ' אייל גור- כירורגיה פלסטית ואסתטית ברמת החייל, אינו מצריך זמן החלמה ומאפשר לחזור לשגרה באופן מידי

טיפול לייזר מתקדם לחידוש ולהצערת העור הפך מאד פופולארי בארה"ב וכתבות רבות נכתבות עליו בהקשר של שחקני הוליווד.  הטיפול מחליף את הפילינג הכימי בשל יתרונותיו המובהקים לחידוש העור מבלי לפגוע בשכבת העור החיצונית. בארה"ב הוגדר כ-"טיפול הפסקת צהרים" בשל העובדה שאינו מצריך הכנה מיוחדת. הוא מהיר, אפקטיבי והחזרה לשגרה לאחר הטיפול הנה מיידית.

טיפול הלייזר מסוג ResurFX  מספק מענה למספר מצבים של העור בו זמנית, כגון :קמטים וקמטוטים עדינים, מרקם העור, איכות העור, גוון עור שאינו אחיד, עור עייף אשר איבד את חיוניותו וטשטוש צלקות. התוצאה המתקבלת הנה טשטוש קמטים עור קורן רענן וחיוני.

בטיפול זה מתקיימת פציעה והחלמה טבעית של השכבות הפנימיות של העור. מהלך זה  מעודד את יצירת הקולגן האחראי להתחדשות העור. התוצאות באות לידי ביטוי בשיפור מרקם העור וכן, במיצוקו והידוקו.

טיפול לייזר פרקציונלי מסוג  ResurFX מותאם לכל סוגי העור. מדובר בטיפול בטוח ללא החלמה ממושכת ותוצאות אפקטיביות. הטיפול ניתן רק אצל רופאים באישור משרד הבריאות ו הFDA .

מומלץ לבצע סדרה של חמישה טיפולים אחת לחודש על מנת לקבל תוצאה מקסימאלית. ניתן לבצע את הטיפול גם במהלך חודשי הקיץ תוך הקפדה על שימוש במקדם הגנה  בחמישה הימים הראשונים לאחר הטיפול.

לפרטים נוספים:

בטלפון 03-7678004, או באתר האינטרנט של המרפאה: https://www.profeyalgur.co.il/

תגובות

להשאיר תגובה