השמועות על החבר החדש מוקדמות מדי, הדרישות מבן הזוג לא מוגזמות אבל את חגיגות הזכייה בעירה שלה היא לא תשכח. קבלו את קארין עליה (18) הזוכה הטריייה בתחרות מלכת היופי. בקרוב היא תזכה בתואר טוראית

קרין עליה (18) עד לפני כמה שבועות צעירה אלמונית מקרית גת ועתה לאחר זכייתה בתואר מלכת היופי של השנה היא כבר מתרגלת לאור הזרקורים ומשיקה קמפיין חדש "לאט לאט אני מתרגלת לתואר החדש" היא אומרת לי באופן לקוני כשאני פוגש אותה בסט הצילומים של מותג "נטורל פורמולה" בלב תל אביב. מאז הזכייה אנשים כבר מזהים אותה ברחוב אבל לא כולם זוכרים מהיכן היא מוכרת להם "חלק מזהים וחלק אומרים לי 'את מוכרת לי מהיכן שהוא".

איך פתאום את מתמודדת עם כל החשיפה הזאת ?

"מתמודדים עם זה ומקבלים את הכל" היא אומרת בנונשלנטיות ואני קצת מפקפק בכך. אבל כשאני מעוניין לשמוע ממנה על קבלת הפנים שערכה לה העיר הדרומית היא כבר פחות חוסכת במילים "העיר הייתה פשוט על הרגליים" היא אומרת לי בטון של גאווה מקומית "זה באמת היה מטורף. ערכו מסיבות ואפילו ראש העיר הגיע לברך ואף הוסיף עוד שלט בכניסה".

בילדותה היא לא תמיד הייתה מודעת לכמה שהיא יפה אבל בשנה האחרונה כך היא מספרת לי "קבלתי לא מעט מחמאות". כשאני שואל אותה האם היא הייתה הילדה היפה של הכיתה היא קצת נבוכה להשיב ורק משיבה בכן חצי מתנצל . שאלתי את עליה האם החברה שלנו עושה יותר הנחות לאנשים יפים ? "לא" היא משיבה לי בנחרצות "אין הבדל בין אנשים יפים או פחות כולם מבחינתי שווים". אבל מה לעשות שהחברה שלנו מעלה על ראש שמחתה את אידיאל היופי והנעורים. אם רציתם לדעת מה התוכניות של עליה אז היא עומדת תכף להחליף את שמלת ההכתרה במדי זית "אני עומדת להתגייס בקרוב" היא מבשרת. לכל אלו שנתקלו בשמועה והתמונות איתה ועם שון כהן כוכב המירוץ למיליון אז עליה מודיעה שהם לא חברים "אנחנו רק ידידים מאוד טובים" היא מודיעה ולכל הרווקים שכבר מתכננים איך להכיר אותה אז היא רוצה שתדעו "שכרגע טוב לי כפי שאני". בעתיד היא בוודאי שתרצה "רק שיהיה בחור טוב" היא מצטנעת בדרישות וחוץ מזה היא מתכוננת לתחרות מיס תבל. גם כשהיא תצליח בחו"ל היא עדיין תתגעגע לאוכל המרוקאי של סבתא קיקה. אנו מאחלים הצלחה ומי יודע אולי היא גם תקטוף את התואר העולמי.

 

תגובות

להשאיר תגובה