דוגמנית היום: קארין קרוצוב

תכירו את קארין קרוצוב. בת 25 מתגוררת כרגע בבאר שבע. דוגמנית המיוצגת בסוכנותSharon Agency , גרה רוב חייה בנתניה, במקור מאוקראינה.

ספרי לי על עצמך:

אני קארין בת 25, כרגע גרה בבאר שבע, סטודנטית לתואר ראשון באוניברסיטת בן גוריון. רוב היום שלי הוא מאוד עמוס. ביום אני כמובן לומדת, בסופי שבוע עובדת במסעדה וגם מידי פעם באמצע שבוע. בזמני הפנוי משתדלת ללכת לסטודיו לרקוד.  הריקוד הוא המקום מפלט שלי לעצמי. אני רוקדת מגיל קטן, רקדתי המון סגנונות ריקוד עד שמצאתי את ההיפ הופ שאני באמת מאוהבת בסגנון הזה. בזמני הפנוי אני אוהבת להיפגש עם חברים וחברות. אני מאוד בנאדם של אנשים ואם יש משהו שאני מאוד אוהבת בעיקר בימי החורף הקרים זה לשבת בערב עם אנשים קרובים,יין ושיחה מרתקת. 

מה האהבה הגדולה שלך?

משהו שקשה לי לחיות בלעדיו זה ים. כל חיי גרתי ליד הים וכרגע בבאר שבע קצת חסר… כמובן שתמיד אפשר לנסוע לערים מסביב אבל זה לא אותו הדבר כמו לקום בבוקר לשתות קפה ובמרחק 5 דקות הליכה מחכה לך אחד הכוחות הכי גדולים ויפים של הטבע.

מזל: דגים

עיסוק: חוץ מהדוגמנות, אני גם סטודנטית באוניברסיטת בן גוריון. כמובן כמו כל סטודנטית שמבססת את עצמה עובדת במלצרות במסעדה בבאר שבע.

מה עשית עד היום בתחום?

בגיל 17 השתתפתי בתחרות "מיס נתניה" 2008. זה התחיל כהתערבות בין חברות אבל מהר מאוד זה הפך לרציני יותר. באותה תחרות זכיתי במקום הראשון. לאחר מכן עשיתי כמה צילומים של איפור וקצת שמלות ערב וכלה אבל מסיבות אישיות החלטתי לעזוב את התחום באותו הזמן.

חלמת על זה מגיל קטן?

את האמת שאהבתי את זה אבל זה לא היה החלום. בגיל צעיר הלכנו עם אמא שלי לסוכנות בתל אביב כי הציעו לה לצלם אותי לפרסומת אבל מהר מאוד ניתן היה לראות כי הכל תרמית אחת גדולה. תחום הדוגמנות הוא תחום תובעני ולא קל בכלל. צריך להיות עם ראש על הכתפיים, עור של פיל ומרפקים שלופים כדי להתברג בתעשייה הזו. אני רוצה להודות גם לאופיר שרון ורויאל יחזקאל על היחס האישי והחם שקיבלתי בסוכות Sharon Agency, שקידמו אותי ועבדו איתי בדיוק לפי מה שהחלטנו שנכון עבורי. התעשייה היום מלאה בבנות מהממות ובאמת כדי להצליח צריך לעבוד מאוד קשה ולעשות מזה קריירה. בחיים לא אצל כולן זה סיפור סינדרלה שמתממש ומישהו מגלה אותך בקניון, ואז אחרי שבוע את בתצוגה של דיור.

למה את מכורה?  

מוזיקה. אני יכולה לשמוע מוזיקה בכל שלב ביום, לכל מצב רוח יש את השירים שלו, ובעיקר אין דבר שלא הולך טוב עם קצת מוזיקה ברקע, אפילו לימודים 🙂

 _____17

מה היית לוקחת איתך לאי בודד?  

אלבום תמונות. אם יש משהו שקשה לי מאוד, זה להתגעגע בעיקר למשפחה ולחברים קרובים. 

 

ספרי לי על רגע קשה:

כשהייתי בת 6 ההורים שלי התגרשו. אני נשארתי לגור עם אמא. אין ספק זאת הייתה אחת מהתקופות היותר קשות עבורי בתור ילדה, אבל היום אני יכולה להגיד ללא כל צל של ספק, הגירושים עשו לשניהם רק טוב. 

בילוי מועדף?

מסעדה טובה עם חברים קרובים וכמובן יין טוב.

 סרט אהוב?

פרל הארבור 

מה מושך אותך בבן זוג?

שידע להצחיק אותי בכל רגע. שידע להכיל את כל מי שאני עם כל הדמויות שחבויות בי. ובעיקר שידע לאזן אותי בשלבים וסיטואציות מסוימות בחיי היומיום, כי אני מאוד תזזיתית ולא יושבת במקום אחד הרבה זמן. אני אוהבת שמאתגרים אותי, כי כדי לשמור על זוגיות בריאה תמיד צריך שיהיה פלפל במערכת היחסים.

הכי שונא?

שמשקרים לי. אני מעדיפה לשמוע אמת כואבת מאשר שקר מחמיא.

 מה מצחיק אותך?

ואוו, כמעט הכל. אני בנאדם שצוחק הרבה ומהמון דברים. אחד הדברים שמצחיקים אותי ממש זה סרטנים על חתולים ביו-טוב. אני יכולה לשבת שעות ופשוט לצחוק בלי הפסקה.

 _____1

תגובות

להשאיר תגובה