אוהדי כדורגל הנשים ודאי מכירים כשחקניות בולטות בנבחרת ישראל של ליגת  הנשים, אבל הבנות שהתחילו לשחק כבר בגיל 5 פיתחו גם תשוקות אחרות, בין היתר לאופנה. כיום בגיל 22  הן כבר הספיקו להפוך למתמודדות  לגיטימיות בשוק האופנה הישראלי כשייבאו לישראל את מותג האופנה הצרפתי SUNCOO PARIS, בקרוב ישיקו אתר מכירות חדש למותג ולאחרונה אף זכו לקחת חלק בפרויקט 10 מצליחנים מתחת לגיל 30 של אתר נענע, לילה כלכלי FEED.   תכירו את התאומות המקומיות, מאיה ורוני שימריך.


רוני ומאיה שימריך בנות 22 מראשון לציון, החלו את קריירת הכדורגל שלהן  בתור ילדות קטנות, כשלאורך כל הדרך בלטו בכשרון יוצא דופן לכדורגל, כיום השתיים מככבות בנבחרת ישראל בכדורגל של ליגת הנשים. "האהבה שלנו לכדורגל התחילה כבר בגיל 5" מספרות הבנות "היינו משחקות עם הבנים מהשכונה וכשבלטנו גם כששיחקנו מול בנים, ההורים החליטו לשלוח אותנו לחוג קטרגל במתנ"ס, מאז האהבה למשחק רק גדלה וגדלה".  על אף שתחילת הדרך לא הייתה פשוטה עבורן בתור שתי בנות בודדות בקבוצת כדורגל עם בנים בלבד, הן הצליחו לכבוש את הקהל עם כשרון משחק מרשים "בהתחלה כולם היו צוחקים שאנחנו משחקות בקבוצה של בנים, אבל הלגלוג הפך לאהדה  ברגע שהכדור הגיע לרגלינו והפך מיד למחיאות כפיים".

"בגיל 12 ראו אותנו במשחק גמר בקטרגל וקיבלנו בקשה להצטרף למגמת הכדורגל בבית הספר גולדה מאיר בחולון, למרות שגרנו בראשון ולמדנו בבית הספר היסודי ראשון לציון , כדי להמשיך ולהתפתח בתחום עזבנו את החברות והחברים ועברנו לבית ספר שנתן לנו הזדמנות לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבות".  מספרות הבנות.

גם בחטיבת הביניים ובתיכון הוסיפו השניים ללמוד במגמת כדורגל בנות ובכל שנה  הצליחו להביא את הקבוצה שלהן להישגים מרשימים כמו גביע גמר בתי ספר בכל השנים בהן הבנות שיחקו במסגרת תיכון קוגל בחולון ובכיתה י"ב בלבד זיכתה רוני את הקבוצה באליפות הארצית לבתי ספר עם חמישה שערים במשחק האליפות.

כנערות הן הפכו את התשוקה שלהן למקצוע כשהצטרפו למכבי חולון ומשם המשיכו לנבחרת הבוגרות. בשנתיים הראשונות בליגה הן זכו יחד עם מכבי חולון בדאבל. לצבא  הן התגייסו כספורטאיות מצטיינות, כששיחקו בנבחרת ישראל הצעירה.  במהלך שירותן הצבאי הן עברו לשחק בקבוצת מ.כ.מ רמת השרון והגיעו יחד עם הקבוצה לגמר גביע המדינה, אך שם הן הפסידו

גם היום הבנות ממשיכות לחרוש את הדשא בכדורגל אך לצד האהבה לכדורגל פיתחו השתיים תשוקה גם לעולם האופנה.  "את האהבה לאופנה פיתחנו עם השנים כשתחום האסתטיקה והעיצוב  תמיד היה חלק בלתי נפרד מהמשפחה ותרם הרבה למוזות" לדבריהן, " תמיד אהבנו לקבוע טרנדים בכל מה שקשור לאופנה, (מאיה) "התחלתי  ללמוד צילום במטרה להתמקצע בצילום אופנה והלימודים חשפו אותי להמון דברים ולמדתי להכיר תחומים אחרים, עם הזמן גילתי  חיבור לצילום אומנותי, בעתיד אני רוצה  ליצור תערוכה משלה. זה החלום לפחות". "אני תמיד אהבתי  להתלבש, תמיד הרגשתי קצת אחרת מכולם אבל בצורה מיוחדת, הסביבה הקרובה תמיד ביקשה את עזרתי בלבוש. מצאתי את עצמי  די הרבה  מטיילת באתרי אופנה וקוראת מגזיני אופנה בשעות הפנאי ולחפש דברים מיוחדים ושיקיים. את התחביב החלטתי להפוך למקצוע, אז למדתי סטיילינג בשנקר, מאז אני מתפקדת כסטייליסטית בקרב בני משפחה וחברות"  

רוני ומאיה  צילום יחצ

רוני ומאיה שימריך גדלו בבית עסקי במיוחד כך שהיה ברור שאת האהבה לאופנה, כמו האהבה לכדורגל הן יהפכו לעסק. אביהן הוא הבעלים של חברת המכוניות EURODRIVE, אותה הקים בגיל  28כשגם הוא החל את דרכו לגמרי לבדו בתור סוחר מכוניות ולאט לאט גדל לכדי חברת ליסינג מהגדולות בארץ. גם אמן של השתיים, אוסנת היא אשת קריירה למופת, היא למדה בוינייט, מתפקדת כמורה לחינוך גופני וכמנהלת מזה כ-15 שנים מרכז ספורט גדול בחולון ויושבת ראש ענף ההחלקה האומנותית בגלגליות.  ליאור, אחותם  הבכורה היא סטודנטית למנהל עסקים במכללה הבינתחומית ובעלת עסק לעיצוב ארועים ושזירת פרחים.

באחת הנסיעות של השתיים לאירופה, הן נחשפו למותג  הצרפתי SUNCOO והחיבור למותג בתוספת הרצון שלהן לפתוח בארץ חנות אופנה שמציגה פריטים ייחודיים, הביאו אותם להחלטה  להעלות את מותג האופנה הצרפתי לארץ.  כיום השחקניות מדלגות בין עולם הכדורגל, בו הן ממשיכות לככב לבין עולם האופנה כשלאחרונה הן פתחו את חנות האופנה לבית האופנה הצרפתי SUNCOO PARIS ברחוב דיזינגוף בתל אביב, כשלצידן חלי מרג'ן (שמואל)  פאשניסטה בולטת  ששימשה בשנים האחרונות כקניינית וסטייליסטית של רשת אופנה מהגדולות בארץ.  יחד  השלושה מנהלות את חנות המותג בארץ,  בקרוב הן גם ישיקו את אתר  המכירה האינטרנטי של הרשת בישראל והתוכניות למותג  הן גדולות. לאחרונה כיכבו רוני ומאיה בפרויקט  של אתר נענע 10 ולילה כלכלי FEED  שסקר 10 בעלי עסקים מצליחנים מתחת לגיל 30 במגוון תחומים, הן כמובן שובצו על משבצת הסטייל, כשהן משלבות את שתי האהבות הגדולות שלהן, כדורגל ואופנה עם חנות האופנה החדשה שלהן.

תגובות

להשאיר תגובה