מסתבר שהשף הנחשק עומר מילר הוא לא רק שף מוכשר ומוערך, הוא ניחן גם בחוש אופנתי ולא רק כי הוא נשוי לסטייליסטית שירן (שירנקה) כדר.

צמד המילרים, מלכי האינסטגראם, שם גם הכירו, שיתפו בעבר פעולה עם חברת האופנה רנואר והם עושים זאת שוב בזכות היותם מובילי דעה ומובילי רשת כל אחד בתחמו, הוא בתחום הגסטרונומי שם הוא משתף את עוקביו עם יצירות קולינאריות, היא עם צילומיה האופנתיים והכל-כך מיוחדים.

עומר (34) ושירן (29), עיצבו קולקציית קפסולה לגברים  הקולקציה נקראת איך לא THE CHEF'S SPECIALS , הקולקציה מוצגת כתפריט מיוחדים, ממש כמו תפריט מנות מיוחדות שהן בחירת השף, כך גם הפריטים בקולקציה.

תפריט הטעימות כולל מכנסיים בגזרת קקי, מכנסי ג'ינס, מכנסי סקיני, חולצות, ג'קטים, קפוצ'ונים, קרדיגנים, חלקם בטעמי ספורט כי שום קולקציה אינה שלמה ללא פריטים בהשראת עולם הספורט ופריטים בהשראת אופנת הרחוב עם נגיעות בעולמות התוכן של הזוג שהם בישול, אופנה, זוגיות, מדיה.

שירנקה ועומר  קולקציית קפ]סולה עומר ושירן צילום אלעד חיזקי שי

הדגש הוא על שילובי מרקמים וגימורים, גזרות עדכניות, נוחות ונינוחות, לוק צעיר ומגניב ובצבעוניות קלאסית של שחור, לבן, כחול (למרות שמה שמאפיין את האינסטגרם של שירן הוא צבעוניות.

ההשראה לעיצוב הקולקציה היא החיים העירוניים בעיר הגדולה (בה גר הזוג), כשתל אביב וניו יורק הן עיקר ההשראה לעיצוב.

להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין

תגובות

להשאיר תגובה