אחרי המשבר עם 'גולברי' איילת זורר נמצאת בארץ לצורך צילומים של קמפיין 'למשביר לצרכן' ובדרך היא מספרת לנו על התגובות הקיצוניות שהיא מקבלת על הסרט החדש בהשתתפותה 'בן חור', על המחשבות לחזור פעם לארץ והיכן היא חולמת לבלות בחגים. 

על סט הצילום בלב תל אביב איילת זורר (46) מרגישה משוחררת וקלילה. לאחר סערת 'גולברי' בה חברת האופנה הידועה הפסיקה את החוזה עם זורר בטענה שהמראה שלה השתנה לרעה, זורר כבר מצאה בית חדש אצל 'המשביר לצרכן' שבחר בה לדגמן את קולקציית הבגדים שלו "הארגון מאוד משקיע. יש פה צוות נפלא ואני נורא נהנית" היא מספרת.

איך חיים ככה על הקו בין לוס אנג'לס לת"א ? "אני כבר עשור שנים עושה זאת וזה נפלא עבורי. אני אוהבת לגור שם ולבקר בארץ. אני מרגישה ברת מזל שאני יכולה לעשות את העבודה הזאת שאני מאוד אוהבת וגם להקים משפחה".

היו מחשבות להעביר את הבסיס לארץ ? "כן, יש לי מחשבות מדי פעם אבל כרגע זה בלתי אפשרי. לא ניתן לגור רחוק מדי בגלל העיסוק שלי".

הסרט החדש בו מככבת זורר 'בן חור' עלה לאקרנים לפני יותר משבועיים והוא זוכה לתגובות שנויות במחלוקת "התגובות נעות מקיצוניות לקיצוניות. אנשים שולחים לי ברשתות החברתיות תגובות שהם נהנים והתרגשו ומצד שני יש כאלו שטוענים שהסרט הזה לא מדגדג את סרט העבר. אבל אני חושבת שעשו לו עוול כי הוא מעולם לא היה ניסיון לרימייק הוא פשוט עיבוד מחדש לספר שיצא ב 1880 וצריך לזכור שהעיבודים האחרונים לספר היו ספרים מלפני חמישים שנה אז הגיע הזמן לזוז קדימה. זהו סרט יפהפה ועשיר מאוד עם מסר נפלא וחוויה קולנועית סוחפת".

מתכננת להרחיב את המשפחה בקרוב ? אולי . אני תמיד חושבת על זה".

יש סרטים חדשים באופק ? "יש סרט שאני כבר הרבה זמן עומדת לצאת להפקה עליו אבל כל פעם זה נופל בגלל בעיות תקציב ויש גם שני סרטים ישראלים שאני כנראה ייקח בהם חלק".

איפה אפשר למצוא אותך בחגים ? "הייתי מאוד רוצה להיות במלדיבים או בהוואי אבל זה לא יקרה. אז נעשה קמפינג".

חשוב לך לשמור על הזהות היהודית בחו"ל ? "את החגים אני עושה עם משפחה יהודיית קטנה שמורכבת משלוש חברות שעוד הכרנו בארץ וחיות בארה"ב ואנחנו חוגגים יחד ראש השנה ופסח"

על הסט לצידה של זורר פגשנו  את הדוגמן ניר לביא שהופעתנו לשמוע שזה לא העיסוק המרכזי שלו "אני קם כל בוקר בחמש וחצי וכמובן לא הגעתי לסט כי אם לאתר בנייה שם אני משמש כקבלן. נתתי הוראות לפועלים ומנהל העבודה. אחרי זה חזרתי הבייתה החלפתי מסכה התקלחתי והגעתי לפה וכאן זה די הפוך – מאפרים אותך, מנגבים לך את הזיעה. זה עולם אחר ודי הזוי שאני לפעמים מתבלבל".

ואני מניח שהפועלים קצת מגחכים על הענין ? "כן יש כאלו אבל הם כבר רגילים כי זה כבר קורה כמה שנים". את חברת הקבלנות הקים לפני שמונה שנים ובעסקי הדוגמנות הוא כבר חמש עשרה שנה. אביו מקס היה מהראשונים שהחלו את ענף הדוגמנות בארץ, הוא חי בת"א ומגדל שני ילדים עם בת זוגתו.

תגובות

להשאיר תגובה