אבירן חיים, או בשם במה הלוהט שלו 'קריזמו' הפך בשנה האחרונה לאחד מהשמות החמים ברשת ומחוץ לה, עם מיליוני צפיות ביוטיוב לסינגלים שלו, עשרות אלפי עוקבים, השמעות ברדיו ועוד. הצעיר בן ה-24 שבכלל גדל במושב בצפון מספר על ההשפעות המוזיקליות הרבות, הסינגל החדש ולמה בחר לכתוב שיר על כביש

מסתבר שכביש ראשי כמו עוקף קריות (הידוע גם ככביש 22) יכול להוות גם השראה רומנטית, לא רק מסלול של עצבים, צפירות ולחץ. קריזמו הפך את זה לשיר, אחד הסינגלים שלו נקרא  "עוקף קריות" . על מה ולמה? "חשבתי על הכביש הזה שנמצא בין חיפה לקריות בצפון הארץ כי הוא מחבר אותי לאהבתי", הוא אומר,  "שכןזה מסלול יום יומי שאני נוסע לראות את החברה שלי".קריזמו, יליד מעלות הוא אבירן חיים, בן 24 . הוא כותב, מלחין, מעבד ומפיק מוסיקלית את השירים שלו.קריזמו מושפע מסגנונות מוסיקליים רבים ומגוונים וניתן לשמוע זאת בשירים שלו אשר משלבים מספר רב של סגנונות: היפ-הופ, פופ, R&B, אלקטרוני.

כעת הוא הוציא מוציא סינגל חדש – "עושה לי" שיוצא יחד עם קליפ מושקע במיוחד.החל את דרכו המוזיקלי בגיל 12 כששמע לראשונה את אחיו הגדול מאזין לרפאר האגדי טופאק ולבידי סמולס (שניהם ז"ל) זאת הייתה אהבה ממבט ראשון להיפ הופ. הוא  כותב, מלחין ומעבד את שיריו, וכנראה שעושה זאת בהצלחה כי הוא כבר הצליח להגיע למליוני השמעות ביוטיוב וברדיו, הופעותיו מבוקשות והעוקבים ברשתות החברתיות רק מתרבים.

לאיזה קהל אתה מכוון?

"למוזיקה יש לדעתי אינספור נקודות מבט וקהלים. כשאני כותב אני מתאר חוויה, שכולנו חווים או חווינו ויש שלווה ברגעים אלו. כמו כן שיר לא חייב להיות עם מילים ברובד לשוני גבוה מאוד על מנת לרקוד,  לשמוח מהחיים ולהנו. לכל אומן יש את האני שלו שהוא מביא איתו וגם לי.אני כותב, מלחין, מפיק ומעבד את שירי לבדי, ההשראה שלי  נובעת מאומני פופ והיפ הופ מחוץ לארץ כגון:כריס בראון, ניקי ג'אם, אמינם ועוד…כמובן שיש שירים עם תוכן יותר אישי ו"כבד".

מה החלום שלך ?

"להמשיך ליצור לשאוף להגיע לחלום להשיג ולהמשיך פשוט בדרך שלי אותה סללתי ב-2 ידיים פה ועיפרון. האהבה שלי  למוזיקה היא טהורה והיא תמיד צריכה להתחיל כמו סיפור אהבה בין גבר לאישה. שהתשוקה לביחד לעולם לא נגמרת ושיש את זה יש כמעט הכל השאר זה פשוט להאמין ולעשות כדי שאמונה ושאיפה תהפוך למציאות והגשמה וזה אפשרי זה תלוי רק בנו”.

תגובות

להשאיר תגובה