מיטה תלויה על צוק בפרו, רכבת נטושה באלסקה, מבצר בלב ים באנגליה, מחסני תבואה בניו זילנד ומלון בצורת כלב ענק בארצות הברית. קבלו את המלונות הכי הזויים בעולם שפנויים לאירוח כל השנה 

בימים אלה ממש ענף המלונאות עובר שינוי, משמרני ברובו אל עבר ניסיונות לייחד ולהפוך את החוויה לאקסטרימית, ובעתיד זה רק הולך להיות מוקצן עוד יותר. "עד לא מזמן ענף המלונאות שמר על סטנדרטים נוקשים לגבי נכסים המוגדרים כמלונות", מספר איל סגל מאתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד, "אבל מהפך התיירות און-ליין אפשר לרבים להציע נכסים מגוונים לטובת תיירות דרך אתרי הזמנת מלונות הפתוחים לציבור". לדבריו, "יש קהל רב לטרנד הגובר, ולכן נמשיך לראות בקרוב נכסים לא שגרתיים מציעים עצמם כמלון". אז אם עדיין לא סגרתם יעד לקראת החגים, הנה כמה דוגמאות לחופשות לא ממש שגרתיות.

 

על שפת תהום

היעד: פרו

המוזרות: מיטה תלויה על צוק

מלון Skylodge באורובמבה, פרו, אינו מומלץ לאורחים שסובלים מפחד גבהים. הסיבה: חדרי האירוח הם תרמיל שקוף התלוי מן ההר. הפרס לאורחים אמיצי לב הוא חוויה עם נופים מדהימים של עמק ציורי למרגלות הצוק וזריחות ושקיעות מרהיבות מנקודת מבט של מעוף ציפור. לפני הכניסה אורחים עוברים תדרוך לקראת השהייה במלון התלוי, והגישה אליו היא בסנפלינג.

להזמנות: https://www.hotelscombined.co.il/Hotel/Skylodge_Adventure_Suites.htm

במחסן תבואה

היעד: ניו זילנד

המוזרות: לישון במחסן תבואה

המלון SiloStay בליטל ריבר, ניו זילנד, מציע אירוח של 4.5 כוכבים בממגורות, מחסני תבואה נטושים שעברו שינוי ייעוד למלון. הממגורות מציעות אירוח אקולוגי המבוסס על שימוש באנרגיה סולארית כאשר הבידוד של המבנים נעשה מצמר כבשים טבעי. נוסף על שימור הסביבה זכה המלון בפרסי עיצוב ואדריכלות. כל יחידה היא דו קומתית בגובה תשעה מטרים ובפסגת המתקנים תקרה מזוגגת המאפשרת הצצה אל שמי הלילה תוך כדי המנוחה במיטה.

להזמנות: https://www.hotelscombined.co.il/Hotel/SiloStay.htm

יורדים מהפסים

היעד: אלסקה

המוזרות: רכבת נטושה

המלון אורורה אקספרס באסטר, אלסקה, מציע אירוח בקרונות רכבת משופצים של רכבת אלסקה הישנה. הרכבת, באורך 80 מטר, יצאה משימוש וממוקמת על גבעה המשקיפה על העיר פיירבנקס. כל קרון הוא חדר אישי המעוצב כך שישקף עידן מסוים בהיסטוריה של אלסקה.

להזמנות: https://www.hotelscombined.co.il/Hotel/Aurora_Express.htm

מאחורי הסורגים

היעד: אנגליה

המוזרות: מבצר בלב ים

ספיטבנק פורט הוא מבצר מוקף מים המשמש מלון בגוספורט, אנגליה. המבצר מכיל אזור לינה, בר, בריכה חמה, סאונה, אזור שיזוף ונופים מדהימים של אי פרטי. כדי להבטיח חוויית אירוח נעימה מציע האתר סיור מודרך במבצר וחבילת השהייה כוללת שמפניה, ארוחת ערב של חמש מנות וארוחת בוקר אנגלית מלאה.

להזמנות: https://www.hotelscombined.co.il/Hotel/Spitbank_Fort.htm

בתוך כלב

היעד: איידהו

המוזרות: מלון בצורת כלב ענק

דוג בארק פארק הוא מלון בצורת כלב תחש ענקי המתנשא לגובה 30 מטר בכותונווד, איידהו. המלון נוצר על ידי פרנסס ודניס, זוג אמנים חובבי כלבים. האורחים יכולים ליהנות במקום מפעילויות חוץ כמו דיג, טרקים ורכיבת סוסים, ובנוסף יש במקום גם מבחר פעילויות ספורט ימי. החדרים מצוידים בפריטי עיצוב ובמזון בצורת כלבים, כמו כריות או עוגיות דמויי כלב.

להזמנות: https://www.hotelscombined.co.il/Hotel/Dog_Bark_Park_Inn.htm

 

תגובות

להשאיר תגובה