כבר 5 שנים שהפרויקט של רביבו כובשים במות בארץ ובחו"ל, מחברים בין יהדות לישראליות ועושים לנו שמייח וטוב על הנשמה. לרגל המאורע השיקו אמש חברי הפרויקט (אלירן צור, רביב רם בן מנחם וניר בן מנחם) את אלבום האוסף, "מסע בזמן", במועדון "הרידינג 3", בת"א עם חברים מתעשיית המוזיקה ומהעולם הפוליטי.

עלו ובאו השרה מירי רגב (שהייתה בדרכה לאירוע בצפון) הגיעה לפרגן ושיבחה אותם על שימור הרוח התרבותית של המוסיקה האותנטית והחזרת השורשיות למיינסטרים הישראלי. השרה רגב הדגישה שהיא ממשיכה בהתמדה לפעול כדי שכל תחנות הרדיו בישראל יתנו למוסיקה הזו במה, אורן חזן שהוריד 5 ק"ג ממשקלו כתוצאה משביתת הרעב והרגיש יותר קליל לרקוד עם אשתו, אייל גולן סיפר כמו אבא גאה איך נחשף ע"י רביב לסרטונים של החפלות בסגנון של פעם בתחילת הדרך ודחק בו להעלות אותם לרשת, נסרין קדרי בגזרה רזה במיוחד באה לברך ומיהרה להופעה, איתי לוי קיבל מחמאות מאליקו על ההשתתפות ב"מחוברים", אליעד נחום, עידן יניב, מוטי טקה, האולטראס ,שמעון בוסקילה, יניב בן משיח ויובל טייב ,דודו מעפולה שהגיע מלווה בברק אדרי והפגין חברות טובה,  ואדוקה זוכת השרדות, ענבל פיניאבסקי, שהגיע בדאבל דייט עם בן הברית, רז זהבי, שלא הפסיק לתעד אותה רוקדת, ותיקי הז'אנר אביהו מדינה, חיים משה, יואב יצחק, אלי לוזון, סגיב כהן ,אתי לוי, חיים ישראל ועוד.68

חברי הפרויקט היו נרגשים ואמרו "התחלנו את הדרך מתוך געגוע וכמיהה למוסיקה הרטרו הישראלית- ים תיכונית, יצרנו מחרוזות נוסטלגיות ושירים מקוריים. זה מרגש לראות שנגענו ללב של רבים."

79

צילומים: ענת מוסברג 

תגובות

להשאיר תגובה