לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, החלו גם השנה בעמותת "יד ביד לוד" בפרויקט "ילקוט לכל ילד", במסגרתו יחולקו עשרות אלפי ילקוטים למען ילדים במצוקה בכל רחבי הארץ.חברת מודן שלוקחת חלק בפרויקט בשנים האחרונות ותורמת אלפי תיקים, הוזמנה למפגש שנערך לעידוד תרומות באימון נבחרת הקדטים של ישראל, שזכתה רק לאחרונה באליפות אירופה.במפגש נכחו : שחקני נבחרת הקדטים, הרב יעקב גלויברמן מנהל "יד ביד", אריאל בית הלחמי – מאמן הנבחרת, פיני גרשון – המנהל המקצועי של נבחרות ישראל.sdc

 

1000 צעירים יהודים דוברי רוסית מרחבי העולם, השתתפו בשלישי בערב באירוע המרכזי של פרויקט תגלית, בסימן 18 שנים להקמתו. האירוע נערך באמפי וואהל בתל-אביב, במעמד מנכ"ל תגלית גידי מרק, דורית גולנדר סגנית נשיא קרן ג'נסיס לפיתוח קשרי חוץ, תורמים וידידים מהקהילות היהודיות מרחבי העולם. במסגרת האירוע, שמהווה חלק משיתוף פעולה נרחב בין פרויקט תגלית לקרן ג'נסיס ישראל, נהנו המשתתפים מהרצאה מרתקת של השחקן דין מירושניקוב, שנבחר כמוביל תרבות מקרב קהילת דוברי הרוסית בארץ, לחלוק את סיפור ההצלחה האישי שלו במציאת זהות יהודית וישראלית וחיבורו ליצירה הישראלית. בשיאו של האירוע העניקו גידי מרק, דורית גולנדר ודין מירושניקוב אות הוקרה מיוחד לדשה פולנינה, מדריה מצטיינת מרוסיה שמלווה קבוצות של תגלית לישראל.

1

לקראת החגים המתקרבים, חברה רשת האופנה HOODIES חברה לארגון פתחון לב הפועל לשבירת מעגל העוני, במטרה לארוז סלי מזון למשפחות נזקקות. במסגרת ההתנדבות, כ-50 מעובדי הרשת, כולל חברי ההנהלה הבכירה, מנהלי חנויות ועובדי חנויות רבים הגיעו למרכז הסיוע של הארגון, שם ארזו סלי מזון שיסייעו לכ- 3,500 משפחות. יום ההתנדבות של העובדים באריזה וחלוקת הסלים, הוא רק חלק משיתוף פעולה רחב במסגרתוHOODIES    תאמץ כיתה במגמת עיצוב אופנה שמשתתפת ב-"תכנית 7" של ארגון פתחון לב, הפועלת לשבירת מעגל העוני, בעודה מסייעת לבני נוער מכל רחבי הארץ לממש את הפוטנציאל החינוכי והערכי שלהם דרך ליווי ארוך טווח באורך 7 שנים – החל מכיתה י', דרך השירות הצבאי ועוד שנה לאחריו. הנתונים מראים ש- 87% מבני הנוער שהשתתפו בתכנית, מסיימים אותה בהצלחה ונמצאים כיום במסדרות של לימודים גבוהים, לימודי תעודה או עבודה מסודרת וקבועה. במרכז החלוקה נכחו אורן חורב משנה למנכ״ל HOODIES, אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק של קבוצת Hoodies, תמר מושקוביץ מנהלת שיווק Hoodies, אלי כהן מנכ"ל פתחון לב ודפנה גיא שטגמן מנכ"ל אג׳נדות.

Photo by: Eliran Avital

רשת iStore שותפה ומשווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל, השיקה בחמישי את החנות הפיזית הרביעית של הרשת, חנות הדגל של הרשת בתל אביב. מאות בני נוער הגיעו לאירוע כדי לשחק מול Afek בן ה-17 אלוף ישראל בפורטנייט והגיימר האהוב בישראל, בטורניר הפורטנייט של iStore משחק הרשת שכבש את העולם. עוד הגיעו: המעצב אורון מילשטיין אשר עיצב את כל חנויות הרשת, נציגת חברת Cdata – היבואנית הרשמית של Apple בישראל, וכן אורחים מחו״ל מטעם מותגים בינלאומיים אותם משווקת החברה בחנויותיה. חנות הדגל התל אביבית עברה ממשכנה ב-12 השנים האחרונות, אך עדיין תישאר ברחוב דיזינגוף, הפעם בבניין באוהואס לשימור "בית פרלמוטר" המשתייך למבני העיר הלבנה ההיסטורית של תל אביב, שהוקם בשנת 1936 (דיזינגוף 149). הסניף מרוחק כ-100 מטרים מסניף תל אביב הישן. הסניף, המתוכנן כאולם תצוגה, משתרע על פני 70 מ"ר ובפתיחתו הושקעו כ- 2 מיליון ₪. הרשת כוללת נכון לרגע זה 4 סניפים פיזיים: קניון הנגב באר שבע; קניון רננים רעננה; קניון אונו קרית אונו וסניף הדגל החדש בדיזינגוף. בנוסף מופעל הסניף ה"החמישי" הסניף הויארטואלי, באמצעות אתר האינטרנט החדיש. במהלך 2018 מתוכננת התרחבות נוספת של הרשת, עם פתיחתם של סניפים נוספים במיקומי פרימיום, בקניונים נוספים ברחבי הארץ. בתמונה: המנכ"ל חיים זגורי ואפק הלל אלוף ישראל.

חיים זגורי ואפק הילל - קארן לב

בטקס חגיגי שנערך ביום חמישי האחרון במסלול האקדמי המכללה למינהל, הוכתרו העיצובים הזוכים במסגרת שיתוף פעולה בין חברת אלוני למכללה. הסטודנטים זכו במלגות לימודים בסך 10,000 ₪. הטקס התקיים במעמד דיקן בית הספר לעיצוב וחדשנות ד"ר גוין סאס ומנכ"ל חברת אלוני דוד מטלון.

ןמימין לשמאל- גיל דביר, זוכי המקום השני,דר גוין סאס, דוד מטלון, שי שמואל, בת עמי זלוטניק צילום עידן גרוס

אני פרידמן מומחית בכירה לתדמית, אופנה, מיתוג וקוד לבוש, בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית AICI   Association of Image Consulting International, ויושבת גם  בוועדת ההיגוי של קוד לבוש לכנסת . בטקס שנערך במלון סטאי ביפו השבוע, קבלה פרידמן אות הוקרה על פעילותה בתחום יעוץ התדמית והאופנה בישראל, לאחר שנכללה השנה בספר "מוניקה גרג מביאה לכם – נשים משפיעות על העולם – עושות את ההבדל", אותו כתבה MONICA  בעלת האקדמיה היוקרתית ISOE בהודו לתדמית וסטיילינג. הספר כולל 50 נשים משפיעות מכל רחבי העולם, בתחומים מגוונים כגון יעוץ תדמית, אופנה, מלונאות, עיצוב, תזונה, וכדומה. בישראל נבחרו להופיע בספר 8 נשים והשאר מרחבי העולם. החזון מאחורי השקת ספר זה הינו לכבד ולהוקיר נשים יזמיות ברחבי העולם, המשפיעות בתחומן. הספר הושק במדינות רבות, ובשבת האחרונה נערכה ההשקה הישראלית של הספר. זוכות פרסי ההוקרה תקבלנה את הספר במעמד חגיגי בניו דלהי הודו בחודש נובמבר השנה.

3

השובע חגגה כוכבת הילדים נעמה סופר על, אשר נמצאת בארץ בימים אלה במסגרת מופעי פסטיפאן 70 שנות ילדות, בת מצווה לבתה שני מלכה. האירוע המושקע התקיים בראשל"צ וכלל נגני נבל וכינור בכניסה, אטרקציות מיוחדות וגם המון כוכבי ילדים וכדורגלן אחד. עם כניסת האורחים לאירוע שרה נעמה לבתה שיר מיוחד שכתבה עבורה. שני שכבר הופיעה על במות הפסטיפאן התגלתה כזמרת נפלאה ורקדנית בלתי רגילה ממש כמו אמא. דרמה התחוללה בשעות שלפני האירוע, כאשר עוד לא היה ברור אם סטטיק שהוזמן ביחד עם בן-אל להופיע בבת המצווה, יוכל להופיע עם הסדק בצלע, שנוצר בעקבות הנפילה שלו במהלך הופעה לפני מספר ימים. למרות הכאבים החליטו השניים להגיע לשמח את כלת בת המצווה. במהלך ההופעה סיפר בן-אל תבורי את סיפור הצד שלו בנפילה, ואף ציין שהיה בטוח שסטטיק עושה תרגיל.

4כחלק מטיפוח הקשר עם אוהדי קבוצת מכבי תל אביב, השחקנים האהובים של ההרכב הצהוב מקיים מפגשים. הפעם החליטו בהנהלת הקבוצה לרענן את המיקום, ובמקום מפגש במתחם האימונים, החליטו לעשות לצוות יום כיף בדיזנגוף סנטר. השחקנים פגשו במקום את דן פילץ מנכ"ל משותף של דיזנגוף סנטר, ולאחר מכן ביקרו גם בנקודת המכירה של מכבי, בה ניתן לרכוש מרצ'נדייז שונים. מימין לשמאל: אלי דסה, רוסלן ברסקי, דן פילץ ועומר אצילי.

5

במהלך חודש אוקטובר הקרוב ייחשף שיתוף פעולה ייחודי בין חברת "רב בריח", מהמובילות שוק הדלתות בישראל, לבין מעצב האופנה הבינלאומי המוביל אלון ליבנה. במסגרת שיתוף הפעולה, ליבנה עיצב סדרת דלתות כניסה ופנים לטובת "רב בריח", ברוח קולקציית האופנה האחרונה והמדוברת שלו, שפתחה בחודש מרץ את שבוע האופנה בישראל בהפקת מוטי רייף במתחם התחנה. מאז הקולקציה המדוברת עשתה הדים גם בכל רחבי העולם, ונראתה על סלבריטאיות כליידי גאגא, ניקי מנאז', אריקה באדו ונוספות, לצד כיכובה בהפקות אופנה במגזיני האופנה בינלאומיים נחשבים. החיבור בין "רב בריח" לאלון ליבנה נוצר מתוך רצונה של החברה, להמשיך לעמוד בחוד החנית בישראל, כחברת הדלתות הנותנת את המענה העיצובי המתקדם ביותר.

6

יואש בן אליעזר משנה למנכ"ל חברת טמפו משקאות, רונן מיילי היזם וראש איגוד הברים והמועדונים בישראל והראל בלו מהמסעדנים המובלים בישראל, השיקו השבוע רשמית באירוע פתיחה חגיגי, את 'HILTON BAY' – מתחם הכולל בר, מסעדת חוף חדשה ומועדון גלישה, בניהולו של טל מצ'ורו אלוף אירופה בגלישת רוח ומאמן נבחרת ישראל לשעבר בחוף הילטון. במהלך האירוע נהנו המוזמנים ממגוון מנות ייחודיות מהמטבח הים תיכוני לצד קוקטיילים על בסיס וודקה אבסולוט בטעמי קיץ חדשים, לצד נוף עוצר נשימה של יאכטות ומפרשיות. בין הנוכחים באירוע: אסף זמיר סגן ראש עיריית תל אביב, ישראל רייף יו"ר קבוצת אפקון, אמיר פושינסקי חבר הנהלה בקרן ההשקעות בנסון-אאוק, אשת העסקים דפנה שחר, המפיק מוטי רייף, קארן גילרמן, אבי לוין, סמנכ"ל הכספים של אביליטי, אלינור קופלר ובעלה רועי בן נתן, מגיש הטלוויזיה גיא פינס, השף עומר מילר ועוד. Hilton Bay ומותג אבסולוט יצרו שפה משותפת חדשה בהשראת ריזורטים, מלונות בוטיק ומסעדות חוף בעולם. החיבור המוצלח מיישר קו עם מותג אבסולוט בחופים מוכרים וטרנדיים ברחבי העולם.

7

במסגרת אירועי הקיץ הופיעה אתמול בקניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון, מיקי מוכתר במופע בידורי ומוסיקלי לילדים. אל המופע הצטרפה עדי קרום מנכ"לית הקניון, לברך את מוכתר על המופע אליו הגיעו מאות הורים וילדים, ונהנו גם מפעילויות נוספות על המסך האינטראקטיבי בקניון, בגודל 550 אינץ'.

8

במסגרת פסטיבל עיר הבירה ה-26, אשר התקיים בסוף השבוע האחרון בחיפה, גולדסטאר קרא ללהקות צעירות להעלות לדף הפייסבוק של המותג סרטון עם השיר שלהן ולהעמיד אותו לבחירה בתור הלהקה שתחמם את ההופעה של להקת "הדג נחש". חברי להקת הדג נחש בחרו בעצמם, מבין 250 להקות אשר הציעו עצמן, את הלהקה הזוכה: להקת "רנדום דוגס", אשר חיממה את המופע של להקת "הדג נחש" בפסטיבל גולדסטאר עיר הבירה בחיפה אשר התקיים בסוף השבוע האחרון. שתי הלהקות נפגשו יום לפני ההופעה הגדולה, להיכרות משותפת והודעה על הזכייה. נכחו במפגש: אורי אלדר מנהל שיווק בירות טמפו, איריס רובינשטיין מנהלת מותג הבירות "גולדסטאר", להקת "הדג נחש" ולהקת "רנדום דוגס".

9

ביום חמישי האחרון נערך אירוע לרגל חגיגות העשור לקניון עזריאלי מודיעין. במסגרת האירוע נערך גם פסטיבל בירה ייחודי, עם הופעות חיות, משאיות אוכל מגוונות והופעת פריצה של השחקן והזמר גיא זוארץ. האירוע נערך בנוכחות בכירי הנהלת עזריאלי: אייל חנקין מנכ"ל קבוצת עזריאלי, יובל בורנשטיין מנכ״ל קבוצת עזריאלי לשעבר, ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, יצחק סער סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קניוני עזריאלי, צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין, צביקה לוינסון מנכ״ל דפנה לוינסון, תמיר הירש מנכ״ל רשת פעלטון, מר יורם כרמון מנכ"ל עיריית מודיעין, דניאל פריד סמנכ"ל עזריאלי מודיעין, אלון שמידט מנהל אגף התרבות בעיריית מודיעין, רוברט דהאן מנכ״ל חניוני עזריאלי לשעבר ועוד. בתמונה: יורם כרמון, אייל חנקין, צביקה רוזנטל וארנון תורן.

10

הדוגמנית המצליחה והפרזנטורית קורל סימנוביץ', הגיעה לארץ אחרי ירח דבש עם הבעל הטרי סרג'י רוברטו, לצילומי קולקציית חג 2018 של רשת האופנה GALITA, אותה היא מייצגת. קורל שכבר רגילה לטוס בקו ברצלונה- ישראל, התייצבה בשעות הבוקר המוקדמות בדירה בלב תל אביב והצטלמה עם הקולקציה החדשה, שרובה מורכבת ממעילים וחולצות ארוכות, למרות החום הכבד שפקד את יום הצילומים.

11

שנתיים לאחר שנעדרה כמעט כליל  מהבמה, שנתיים לאחר מחלה קשה ושיקום, חוזרת הזמרת אהובת הקהל רוחמה רז להופיע. במופע מרגש עוצר נשימה, שלא הותיר לחי אחת יבשה, כבשה רוחמה רז את צוותא עם רפורטואר עשיר ומגוון, והזכירה לנו  שארץ ישראל היפה  חיה ונושמת. לאורך כל המופע הקהל לא הפסיק להריע  לה, במחיאות כפיים קצובות וממושכות. אמן-אורח היה היוצר יוני רכטר, שיחד עם רוחמה שר דואטים מתוך להיטיו הגדולים של רכטר. שילוב הקולות ביניהם היה הרמוני ומקצועי, והקהל שמילא את האולם עד אפס מקום, בסיום המופע ניגש אל שני האמנים וביקש לדעת המופע הבא.

12

השבוע התכנסו החל משעות הבוקר המוקדמות כ-30 אנשי צוות לצילומי קמפיין סתיו-חורף 2018/19 של רשת האופנה לי קופר בניצוחה של הפרזנטורית שיר אלמליח. הצילומים נערכו במשך יומיים בסטודיו בתל אביב, ולמרות השרב הכבד בחוץ, היה קריר בפנים. אלמליח שזו העונה הרביעית שלה עם המותג, סיפרה שקבוצת בריל המפעילה את המותג בישראל, כבר מזמן הפכו למשפחה שלה והיא שמחה להמשיך איתם לעונה נוספת. דן איתמר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קבוצת בריל סיפר על הסט: "מהעונה הראשונה ידענו ששיר זה לטווח הארוך. שיר אהובה על הקהל, מייצגת ומעבירה את ערכי המותג". את תסריט הפרסומת לא הסכימו לחשוף, אך שיר דאגה לספר שיש למה לחכות ואמרה: "בכל פרסומת יש לי בן זוג, אבל הפעם זה משהו יוצא דופן. חכו ותראו."

שיר

חברת ניל מג'סטיק השיקה השבוע את הלהיט של הקיץ – FRESH BAR MOJITO במסיבת השקה חגיגית ומושקעת, שהתקיימה בפסטיבל הבירה הישראלית השני בגליל. במהלך הפסטיבל חולקו טעימות של המשקה מוחיטו פרש בר, לצעירים שנהנו מטעמו הייחודי ללא אלכוהול. להשקה הגיעו צעירים מרחבי הצפון והגליל, ידוענים וסלבס וביניהם להקת  שוטי הנבואה, סלוצקי ודומינגז שדרני האהובים ועוד כוכבי רשת. אומר האני נבסו מנכ"ל חברת ניל מג'סטיק שנכח בהשקה: "כבעלי ניסיון עשיר בתחום המשקאות, זיהינו בשנים האחרונות בקרב הצעירים בישראל, צורך הולך וגובר במשקה הנותן מענה אלטרנטיבי בדמות קוקטייל מרענן וכייפי, אינו מכיל אלכוהול, בטעם לימון ליים מוגז".

13הזמר עידן יניב התגלה ככישרון ולא רק בתחום המוסיקלי,כאשר הצפינו הוא ובת זוגו שלי, לביקור בצוק מנרה. במהרה הפך הביקור ליום שכולו אתגר ובילוי באקסטרים. בני הזוג לא ויתרו על אף פעילות במצוק האקסטרי ם ונהנו במיוחד במהלך הסנפלינג מגובה 43 מ'.

14

החנות החברתית "אני-שלישי" במימון קרן ההשקעות החברתית IVN, שנפתחה לאחרונה ברחוב אלנבי בתל אביב, מעסיקה נוער בסיכון כדי לתת הזדמנויות לאנשים הנמצאים במעגל העוני. העמותה מפעילה חנות למכירת פרטי ביגוד יד שנייה, במטרה לגייס כספים לאנשים אלו על מנת ליצור הזדמנויות להשכלה גבוהה. החנות הוקמה על ידי 2 עולים חדשים: אילן קידר (27) דויד בסקין (29) אשר עלו משיקגו על מנת להתגייס לצה"ל, והיא מופעלת על ידי 2 היזמים ובני נוער יחדיו. דייויד בסקין היה בצעירותו נער בעייתי, שהרבה להכנס לאולמות בתי משפט. מאמן הבייסבול שלו רוס פרילנד אימץ אותו ושימש לו מודל חיובי. בסקין עלה לארץ והצטרף לגרעין, שם החל לתרום בגדים שלא היו בשימוש לנזקקים. עם קבלת הבשורה המרה שהמאמן שלו נפטר, הוא החליט לפתוח עסק חברתי של תרומת בגדים לנזקקים, אשר יופעל בסופו של דבר על ידי נוער בסיכון, כמו שהוא היה, ויאפשר להם הזדמנות כמו שהוא קיבל. הוא חבר לאילן קידר ופתחו חנות כזו בתל אביב והם חושבים לפתוח חנויות נוספות.

15כ-2500 ילדים ובני משפחה השתתפו באירוע העשור לעמותת אהב"ה (ארגון הנכים במיוחד בישראל), הפועלת למען 6,000 משפחות לילדים נכים ועם צרכים מיוחדים, שהתקיים בספורטן בהוד השרון. על הבמה המרכזית הופיעו עשרות אומני ילדים, להטוטנים, אומני ביט בוקס, זמרים ובמתחם הוי אי פי שהוקם במיוחד לאירוע פגשה מנכ'לית העמותה דפנה אזרזר את אופירה אסייג שהגיעה עם בתה, אורי גלר אומן החושים שביקש לעלות על הבמה עם הכפית המפורסמת, השף אביב משה, השחקן דביר בנדק, זוכה מאסטר שף טום אביב, איש חיי הלילה שון בלאיש, כדורגלני העבר עופר טלקר ושוקי נגר, כוכבות האח הגדול לירז אסייג, מגי טביבי ותמי מונטג, השחקן דין מירשניקוב, אומן החושים הצעיר אביב דורה, יעל פולקמן כוכבת חתונה ממבט ראשון, הזמר ניסים גרמה וטל מלכה כוכב הילדים.

16מיכל ינאי, שחקנית, כוכבת ילדים והפרזנטורית זו השנה השישית של רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה", הגיעה יחד עם בתה הבכורה אלכס, לסניף המחודש והמורחב בנתניה ששופץ לאחרונה בעלות של כ- 1 מיליון ₪, על מנת לרכוש עבורה מוצרים חדשים לכבוד החזרה ללימודים ועלייתה לכיתה ד'. אריאל תובל בעלים ומנכ"ל הרשת, וליאת בר מנהלת השיווק, הגיעו לפגוש את ינאי ובתה אלכס לאחל להן הצלחה בשנת הלימודים החדשה, ובנוסף פינקו את אלכס במארז שכלל בתוכו כריות ייחודיות. בתמונה: מיכל ינאי, אריאל תובל בעלים ומנכ"ל הרשת וליאת בר מנהלת השיווק של הרשת.

17

באבקום, חברה העוסקת בתחום השירות ממשפחת מטריקס, ערכה לאחרונה כנס היערכות לקראת החלתו של חוק 6 הדקות שצפוי להכנס לתוקפו ביולי 2019. באירוע נכחו כ-150 סמנכ"לי ומנהלי שירות מ-70 חברות במשק הישראלי מתחומי הביטוח, הבנקים, חברות כרטיסי האשראי, חברות טלוויזיה, תיירות ועוד. הכנס נערך במלון ריץ קרלטון בהרצליה. במהלך הכנס הוצגו שש הרצאות באורך שש דקות, שכל אחת מהן הציגה פתרונות טכנולוגיים אשר יאפשרו לחברות לעמוד בחוק שש הדקות. עורך הדין עופר לריש ממשרד עורכי הדין שבלת סקר את החוק ואמר: "חוק שש הדקות הוא תיקון לחוק הגנת הצרכן, כשהוא מרחיב את תכולתו של חוק שלוש הדקות, כך שיחול על עוסקים רחבים יותר כמו בנקים חברות ביטוח וחברות כרטיסי אשראי. מהותו של החוק הוא מתן מענה מקצועי תוך שש דקות, על ידי נציג מוסמך לבעיה הנדרשת, בשלושה מקרים: טיפול בתקלה, בירור בחשבון וסיום התקשרות".

18

עובדי ומנהלי חברת האלקטרוניקה TDK-Lambdaומשפחותיהם נהנו בשבוע שעבר מיום כיף מושקע ביותר אותו הפיקה החברה, בפארק המים שונית. ליום אחד הפך האתר למתחם ממותג ורווי פעילויות לכל המשפחה, בו נהנו העובדים וילדיהם ממתחמי בריכות, מגלשות, עיסויים, יצירות והפעלות לילדים, פירות ושייקים טריים, עמדה להכנת קוקטיילים, מתנפחים, וכמובן אוכל טעים. בתמונה: יריב עיני סמנכ"ל TDK-Lambda  ומשפחתו.

19

אייל שימן מנכ"ל חברת איילמינם ויבואן המותג האיטלקי LAMINAM לישראל, הזמין אדריכלים ומעצבים לסיור מקצועי מרתק במפעלי LAMINAM איטליה. במסגרת זו התרשמו אנשי המקצוע מפיתוחי המשטחים החדשים, ביקור ביקבים, סיור מרתק בעיר ורונה ועוד. בין השתתפו בסיור: המעצבים ואדריכלים דורית ויינברן, ניצן הורוביץ, דורית סלע, אלדד מיטלמן, נתי זיו ומיכל קסל.

20

במוצ"ש האחרון התקיימה ב"בית הפסנתר" (אלנבי 99) מסיבת אמנות המוקדשת לתערוכת היחיד של האמנית גלית יצחקי-בכר. על המוסיקה הפציע די ג'יי השף ישראל אהרוני והכנסות מהמכירות הוקדשו לעמותת "קרן לחיים". בתמונה: ישראל אהרוני כדיג'י, מיכל סדן אשת תקשורת, עמית רון אוצר התערוכה, גלית יצחקי-בכר האמנית וגלית שמש מנכ"לית עמותת "קרן לחיים".

21פרופ' דניאל חיימוביץ, דיקאן הפקולטה למדעי החיים ע"ש ג'ורג' ס. וייז באוניברסיטת תל-אביב, נבחר לתפקיד נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, במקומה של הנשיאה היוצאת של האוניברסיטה פרופ' רבקה כרמי, לאחר שהשלימה 3 קדנציות בתפקיד (12 שנים). פרופ' חיימוביץ יהיה הנשיא השביעי של האוניברסיטה. פרופ' חיימוביץ, יליד מדינת פנסילבניה ארה"ב, למד בארה"ב באוניברסיטת קולומביה ובארץ באוניברסיטה העברית בירושלים, שם קיבל את הדוקטורט שלו בגנטיקה. כחבר סגל אקדמי באוניברסיטת תל-אביב, זכה במלגת אלון היוקרתית המוענקת לחוקרים צעירים מצטיינים על ידי המועצה להשכלה גבוהה. במהלך הקריירה המדעית שלו ייסד את התוכנית לאבטחת מזון באוניברסיטת תל-אביב. פרופ' חיימוביץ הוא מחברו של ספר המדע הפופולארי: "צמח: מה הוא יודע", שיצא לאור ב-2012, תורגם ל-18 שפות, וזכה לחשיפה עולמית.

Prof. Daniel Chamovitz Prof. Daniel Chamovitz
Prof. Daniel Chamovitz Prof. Daniel Chamovitz

1 תגובה

להשאיר תגובה