מה חיפש גיא לרר בבית הנשיא,מי הצטרפו למחאת המתולתלות,ומה המיזם העסקי החדש של דב קליין הטריבונה- רכילות עסקית 

שלושה עשר שפים ידועים התגייסו והוסיפו ניחוח ללוח השנה החדש של ילדי אלו"ט (אגודה לאומית לילדים אוטיסטים). האמנים האוטיסטים ציירו, חבורת השפים הוסיפה מתכונים לצד היצירות, וביחד נוצר שילוב של אוכל ואמנות בדף אחד. המתכונים הותאמו לעונות השנה, לחודשי השנה, למזג האויר, ולחג הקרוב. השפים:  מאיר אדוני, חיים כהן, משה שגב, יובל בן נריה, רותי רוסו, ניר צוק, יהלומה רן שמואלי, מרב סריג, ארז קומרובסקי, לימור לניאדו תירוש, אייל לביא, לוי, ומסימיליאנו די מטיאו.כמה מהם הגדילו לעשות והזמינו את הציירים האוטיסטים אל מאחורי הקלעים של המסעדה, ליהנות מבישול משותף, ולסיים בארוחת גורמה ושיחה אישית מרגשת.

FACEBOOK.com/shlomim9   |   www.SHLOMIZ.co.il
FACEBOOK.com/shlomim9 | www.SHLOMIZ.co.il

השבוע התקיימה ההשקה הרשמית של מותג שיקום השיער  Envy בקניון  ג' צמרת תל אביב, במספרת  A-TO-Z. אירוע ההשקה נערך בסימן אירוע למתולתלות: "חוזרים ללימודים עם תלתלים", ונערך בשיתוף קבוצת הפייסבוק "מתולתלות". אל המקום הגיעו מאות בנות מתולתלות, שזכו להתנסות במוצר הלונדוני והמהפכני לראשונה. בין משיקי האירוע  פיני יונתן  יו"ר הדירקטוריון של המותג, דויד מיכאלי המנהל  המקצועי . הגיעו לפרגן גם ירון אשל מנכ"ל גזית גלוב ישראל, אילן דניאל מנכ"ל מתחמי ג'  תל אביב, אורטל צור מנכ"לית קניון ג'י רוטשילד ראשון לציון ואוריין פז מנהלת דף "מתולתלות" בפייסבוק.

מס. 2

חג אהבה אישי במיוחד נחוג בשבוע שעבר בבית הדיור המוגן "בית בלב" תל אביב, כשהדיירים בחרו לשתף את חבריהם בסיפורי האהבה האישיים שלהם. רפאל שיתף בשיר אהבה שכתב לאהובתו מזה עשרות שנים, רותי סיפרה בהומור רב על טבעות הנישואין שהלכו לאיבוד ביום חתונתה לפני עשרות שנים, רות הציגה ציורי פורטרט של בעלה, אותם ציירה לאורך השנים, ושיתפה על הגעגוע הרב מאז פטירתו לפני כשנתיים, והסיה בחרה להקריא שיר שהזכיר לה סיפור אהבה ישן נושן. את האירוע חתמה האמנית גוני כנען במחרוזת שירי אהבה והדיירים הצטרפו בריקודים צמודים.

מס. 3

ישראל על המפה, והפעם בזכות חנות קונספט עשירית של מעצב התכשיטים הישראלי גיל נויהאוס, שנפתחה השבוע באירוע השקה יוקרתי במיוחד, במלון הידוע "פונטה רומנו", בעיירת הנופש מרביאה בספרד. מרביאה מוכרת בעיקר כעיירת הנופש לעשירים שם ניתן למצוא את כל המי ומי מרחבי אירופה והעולם, כולל שחקנים, בני אצולה וגם "סתם" בעלי ממון, היוצאים לסיבוב על היאכטות הפרטיות שלהם. העיירה הקטנה והיפהפייה מלאה בחנויות של כל מותגי היוקרה המובילים, וכן של חנויות בוטיק קטנטנות וייחודיות, לצד מסעדות מישלן מרשימות. תכשיטי המותג של נויהאוס משווקים בחנויות שהוקמו עד כה בציריך, לאס-וגאס, מוסקבה, ישראל, ועוד, ובחנויות יוקרה שונות ברחבי העולם. באירוע השתתפו מאות אורחים מפורסמים ודוגמניות, גם כדי לצפות בדגמים החדשים מקולקציית התכשיטים 2016-17.

מס. 4

דודי בן גל מנכ"ל מלון רימונים חוף התמרים בעכו, אירח השבוע את גדעון סער, לשעבר שר החינוך וחבר כנסת, ואת אשתו העיתונאית ומגישת החדשות גאולה אבן, אשר נמצאת בימים אלו בעיצומו של הריון מתקדם, לחופשה משפחתית קייצית. סער ואבן הגיעו ל-2 לילות למלון, יחד עם בנם המשותף דוד בן השלוש, ועם בתה בת ה-8 של גאולה אבן מנישואיה הקודמים. את החופשה ניצלו השלושה לסיורים בעתיקות עכו ובשוק, וכן בילו בחוף הים המדהים של המלון, בבריכת השחייה ובמתקני הקאנטרי אשר נמצאים במתחם המלון. סער אף ניצל את השהות במלון, למפגשי עסקים וחברים מאזור הצפון, אשר שמחו לבוא ולפגוש אותו בלובי המלון.

מס. 5

לאוכל השפעה גדולה על בריאותנו, תקציב מערכת הבריאות הוא בעיה, וכך גם תופעת הזיהומים בבתי החולים. בנושאים אלה ואחרים עסקו השבוע אורחי וועידת הרפואה של ישראל, המאורגנת כבר עשור על ידי עיתון כל העיר, המרכז הרפואי הדסה ומרכז הקונגרסים הבינלאומי – בנייני האומה. נשיא המדינה רובי ריבלין סיפר לאורחי הכנס שהוא צמחוני, וכבר שנים מקפיד באכילה נכונה. שר הבריאות, יעקב ליצמן התגאה בכך שכל העם כבר מכיר שתי מילים באנגלית: ג'אנק פוד, וגם הודיע שילך עד הסוף במאבק שהוא מנהל באוכל המתועש. בין הדוברים והאורחים בוועידה בבנייני האומה היו גם ראש עיריית ירושלים – ניר ברקת, מנכ"ל משרד הבריאות – משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הרווחה – אליעזר יבלון, הקרפ"ר – תא"ל דר' דודו דגן, נשיא הקרן לידידות – הרב יחיאל אקשטיין, יו"ר המרכז הרפואי הדסה – ארז מלצר והמנכ"ל פרופ. זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים שערי צדק – פרופ. יונתן הלוי, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי ציון – דר' אמנון רופא, עמוס שוקן – מו"ל הארץ, פרופ. אבי ריבקינד – מנהל יחידת הטראומה בהדסה, מנהל קופ"ח מאוחדת מחוז ירושלים – טל שאול, רופאים, אנשי מערכת הבריאות, נציגי חברות תרופות ורבים אחרים.

מס. 6

מיד לאחר שחזרה מחופשה במיקונוס שביוון, חתמה הכוכבת אסתי גינזבורג על חוזה לעונה נוספת עם חברת האופנה  גולברי, במסגרתו תקבל 400 אלף ₪ עבור קמפיין סתיו חורף 2016/17. וכך למרות החום הכבד, נאלצה  גינזבורג לעלות על סוודרים ומעילים ולדגמן את הקולקציה החדשה של החברה, לרגל הפקת סרטון חדש שיעלה לאקרנים בתחילת חודש ספטמבר. כמה ימים קודם, אסתי גינזבורג במסע שופינג ביוון, אסתי שוברת את האצבע ברגל. היא בקושי יכולה לעמוד על הרגל, אך למרות הכאבים והתחבושת, התייצבה גינזבורג על סט הצילומים שנערכו ברחבי רחובות תל-אביב.

מס. 7

מפגש שכולו יופי התקיים בסופ"ש האחרון בין כוכבת אמזנוס וזמרת הפופ מיטל דה רזון, לבין שלושת כוכבות המרוץ למיליון קים וייס, נעמי אלפי שהגיעה בחודש השישי וספיר אהרון. הארבעה הגיעו לסטודיו החדש בת"א של מאפרת העל עדה לזורגן, אשר לאחרונה גם השיקה קולקציית מוצרי איפור חדשה. הבנות נהנו מהדרכה ואיפור אישי מידיה של עדה לזורגן, שעל הדרך ציידה אותן בטיפים חשובים לשמירה על עור פנים צעיר ורענן.

מס. 8

הפלסטיקאי ד"ר דב קליין מרחיב את עסקיו: הוא נכנס לתחום הליסינג הרפואי, ומקים בימים אלו את "מדיליס", אשר  תעסוק בליסיניג תפעולי ומימוני רכבים עבור המגזר הרפואי. שווי החברה הינו כ- 50 מיליון ₪. מנכ"ל החברה יצחק ליבוביץ מציין שהחברה הינה חברת בוטיק, הנותנת שרות 5 כוכבים למגזר הרפואי.

מס. 9

הדוגמנית וסגנית מלכת היופי במיל. דורון מטלון, נבחרה לפרזנטורית של קניון הדר בירושלים. מטלון תוביל את קמפיין החגים של הקניון, וחשיפת קולקציות סתיו חורף 2016/17. עבור קמפיין זה תקבל מטלון 60 אלף ₪. הקמפיין יכלול מגזין אופנה אשר יופץ בקרב 150 אלף בתי אב ברחבי ירושלים והסביבה. כמו כן תוביל מטלון  את פעילות התוכן של הקניון גם בעולמות הדיגיטליים. מטלון בת ה – 23 נחשבת לאחת הדוגמניות המבוקשות והמצליחות בישראל. בדצמבר 2014 נבחרה כלסגנית מלכת היופי, וייצגה את ישראל בתחרות מיס יוניברס. מאז פיתחה קריירת דוגמנית במקביל ללימודי משפט. כיום מככבת מטלון בסדרת הטלוויזיה אמזונס ובעוד כחודש, בספטמבר הקרוב, היא  מתחתנת עם אופיר דבש. קניון הדר בירושלים ערך כבר בעבר קמפיינים עם מובילות דעת קהל, כמו סיוון קליין, אנה בול ועוד.

מס. 10

חגיגות הלייק המיליון של תכנית "הצינור" עם גיא לרר מגיעות למשכן נשיא המדינה. בשבוע שעבר הוזמנו כ-30 פעילים חברתיים, המשתתפים בקביעות בפעילות הפייסבוק של התכנית, למפגש עם הנשיא ריבלין, ביניהם הבלוגר תומר אביטל, ואבי יאלו ממחאת יוצאי אתיופיה. הנשיא שמע דברים קשים, לפעמים בשפה לא פשוטה, אך הוא הכיל הכל, כדרכו.

מס. 11

בכירי קבוצת מליסרון, בניהם אבי לוי מנכ"ל הקבוצה  ומשה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון, הגיעו להשקת חדר הכושר החדש ספייס, בקניון עופר לב חדרה. האירוע כלל קוקטייל חגיגי עם ארוחת בריאות, שייקים על טהרת הבריאות וקוקטיילים מפירות העונה, קביעת מזוזה וגזירת סרט. באירוע נכחו גם חיים פרנקל הבעלים של רשת "ספייס",  וכיבד בנוכחותו גם ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן. בתום האירוע החליפו האורחים את החליפות והעניבות בבגדי ספורט, וקיבלו טעימות של אימונים ממדריכי הספורט במקום.

מס. 12

בסופשבוע האחרון,  כוכבי השחייה האולימפיים מייקל פרד פלפס וצ'אד לה קלוס, הגיעו כאורחי כבוד לאירוע  חגיגי שערך מותג שעוני היוקרה "אומגה" בבית אומגה  (HOUSE OMEGA) בריו דה ז'נרו, שהושק לכבוד האולימפיאדה. פלפס הנחשב לשחיין הטוב ביותר בתולדות הספורט העולמי, השיג 28 מדליות אולימפיות, כש- 23 מתוכן זהב , ידוע כאחד הפרזנטורים של מותג השעונים "אומגה". ההודעה על פרישתו השאירה את כולם פעורי פה,  ועוררה הרבה שאלות בעת ביקורו בבית אומגה. בתום האירוע קיבלו שני הכוכבים מייקל פלפס וצ'אד לה קלו  משגריר אומגה,  את השעון החדש של המותג, אשר יגיע לישראל במהלך החודש הקרוב.

מס. 13

בכירי רשת קופיקס התקבצו ליד קו הייצור כדי ליהנות ראשונים מהכריכים והסלטים שהוכנו במפעל החדש שהקימה רשת קופיקס ביבנה. "הקמת המפעל היא חזון שהוגשם" אמר לעשרות האורחים, הספקים ועובדי המפעל אבי כץ, יזם רשת קופקיס. "החזון של מנכ"ל הרשת חיים אהרון, שראה לנגד עיניו את ההתפתחות המהירה של הרשת ואת הצורך במפעל חדש שיעמוד בביקושים הגדולים. נייצר מגוון מוצרים, החל בסושי וכלה בכריכים סלטים וטוסטים, ונבטיח איכות ללא פשרות לצד הטעם הטוב".

השקת מפעל קופיקס החדש ביבנה

 

תגובות

להשאיר תגובה