פנינו למנהלי שיוק, מנככ”לים ואנשי יחסי ציבור שיענו לנו על השאלה: “מה ההחלטה העצמאית והמשמעותית שהם קיבלו בחייהם” התשובות, בפנים.

ורד קוריסקי, סמנכ”לית שיווק ומכירות של חברת תאורה מובילה קרני תכלת,היבואנית הבלעדית של מותגים FLOS, MOOOI, TOM DIXON וכו’.

“אחרי התואר הראשון, בדיוק עזבתי את הקן של ההורים שלי, שכרתי דירה והתחלתי לעבוד באחד מהבנקים להשקעות הגדולים בתור מנהלת תיקי לקוחות.כבר ביום הראשון משהו אנרגטית הרגיש לי לא נכון, לא מתאים. אחרי שבוע למרות ההתחייבויות שכבר היו לי והאחראיות עצומה שהייתה לי, באתי למשאבי אנוש ואמרתי שאני לא ממשיכה שם. ניסו לשכנע אותי להישאר, אבל הייתי מאוד נחרצת ושלמה בלהבין שהמקום הזה לא בשבילי. החלטה הראשונה העצמאית הזאת בגיל 24 בדיעבד פתחה בפני דלת אחרת שפתחה דלת אחרת שפתחה דלת אחרת ובעצם שינתה את חיי.”

ורד קוריסקי, סמנכל שיווק ומכירות קרני תכלת, תמונת שוקה כהן

חיה פינקל-מנהלת שיווק רשת אופנה הנשים “דיסקרט”

בתחילת דרכי עסקתי בשיווק קמעונאי, אבל מה שאהבתי באמת זה תחום אופנת נשים והחלטתי להגשים את החלום. היום אני גאה להיות מנהלת השיווק של רשת אופנת הנשים “דיסקרט”, המעצבת ומייצרת בישראל כבר 30 שנים

חיה פינקל, מנהלת שיווק רשת האופנה דיסקרט. צילום יחצ.

דנה מזרחי, מנהלת שיווק של רשת הסטוק:

ההחלטה המשמעותית ביותר שקיבלתי ברמה האישית היתה ההצטרפות למשפחת הסטוק, לצוות שמוביל בתחומו מהפכה צרכנית משמעותית,  זהו אתגר אמיתי להוביל מחלקת שיווק המשפיעה על הרגלי צריכה של מאות אלפי לקוחות מרוצים ואני מודה על ההזדמנות למלא תפקיד זה.

דנה מזרחי, מנהלת שיווק רשת הסטוק

אפי דיין, סמנכ”ל שיווק ומכירות חברת פריניב:

בצעירותי עסקתי בניהול ותפעול רשת מסעדות חלבית גדולה. ההחלטה העצמאית שלי הייתה לפנות לתחום בו אני עוסק כיום, והיא נעשתה ע”י משיכה של גורם גדול מאוד בתחום המזון. בראיה לאחור, אני חושב שהחלטה זו קידמה אותי באופן אישי. למדתי המון ממנהלים שהייתי לצדם. כתוצאה מכך אני נמצא היום בתפקיד מאתגר מאוד ונהנה מכל רגע כסמנכ”ל השיווק והמכירות של חברת “פריניב”.

אפי דיין סמנכל שיווק חברת פריניב צילום דודו יצחקי

שירת שחר, מנהלת שיווק רשת רהיטי הילדים עצמל’ה:

בתחילת דרכי עסקתי בשיווק אקדמי, אך די מהר הבנתי שהלב שלי נמצא דווקא בעולמות המסחר והקמעונאות. החלטתי להקשיב לעצמי והיום אני שמחה וגאה להיות מנהלת השיווק בעצמ’לה.

10570524_483567641826257_6874008443401926196_n

 

אלעד גרגיר מנכ”ל arcdb  

החלטה להקים את מייזם arcdb, הוא החזון הטכנולוגי המתקדם לענף הבניה – היכולת לחבר ולקשר בין לקוחות מקצועיים לשיתופי פעולה נבחרים בסיבה דיגיטלית מתקדמת.מערכת טכנולוגית שנותנת לקהל המקצועי מעטפת מקצועית נרחבת ע”י כלים טכנולוגים ייחודים לצד סביבה שיווקית מתקדמת ליצירת שיתופי פעולה בפרויקטים נבחרים.

AVISHAI_9999_497-3.mail

ענת צ’רפק מחנאי- בעלת משרד יחצ’ עצמאי 

להיות עצמאית ולהצליח בזכות עצמי זאת ההחלטה המקצועית והאישית שלקחתי לעצמי בחודשים האחרונים’מאז שאני עוסקת בתחום יחסי הציבור (בדיוק 18 שנה ) תמיד הייתי מוקפת בסוג של צמר גפן מתוק כזה: אמא צמודה שהיא בוסית קשוחה ודורשת , אבא שעזר בניהול הצד הפיננסי ועובדות וותיקות שרצות איתך לקילומטרים מעל עשור.  הכי קשה היה לקחת החלטה לסגור ולהמשיך בדרך משלי , דרך עצמאית שבה אני אחראית על הכול .ברמה האישית זה מפחיד ומרגש כאחד וברמה המקצועית זה מאפשר לי לקחת את 18 שנות הניסיון שיש לי ולהיות היחצנית הכי טובה שאפשר.ואם על הדרך גם אצליח ללמד אחרים להיות יחצנים טובים או ללמד עסקים קטנים לעשות בעצמם יח”צ – אז הרווחתי  !!!ענת צ’רפק מחנאי בעלת משרד יח”צ ובית ספר ללימוד יח”צ ושיווק עצמי לעסקים קטנים בשיטת עשה זאת בעצמך

תמונת פרופיל שלי

רוני עומר, סמנכ”ל  קבוצת “נוטלי” יבואנית hansgrohe בישראל ועוד מותגים בינלאומיים מובילים מתחום חדרי הרחצה והמטבחים:

“אחת ההחלטות החשובות שקיבלנו השנה היא להרחיב את תחום הפעילות של קבוצת נוטלי למותגים מובילים נוספים בתחום חדרי הרחצה והמטבח על מנת לבסס סל מוצרים אטרקטיבי המשלב פתרונות איכות מבית מותגים אחד.לפני כחצי שנה חתמנו על בלעדיות עם חברת KALDEWEI גרמניה, יצרנית האמבטיות הגדולה והמובילה באירופה ובחודש הקרוב אנו יוצאים לדרך כנציגים בלעדיים של המותג השוויצרי FRANKE יצרן כיורי המטבח הגדול בעולם. אנחנו בהחלט מרגישים שיש לנו עכשיו נבחרת מצויינת של מותגים, ומביטים קדימה אל השנה הקרובה במטרה להטמיע אותם בדרך הכי טובה בקרב הצרכנים בישראל.

רוני עומר

דניאלה אלרון מנכ”לית עמותת שילה, העמותה לפיתוח שירותים לאזרח הותיק.

“עם כניסתי לתפקיד מנכ”לית העמותה, החלטתי לנהל את הארגון ממקום של כבוד ללקוחות ולעובדים מתוך הגינות, ויושרה תוך שאיפה להיות מודל חברתי מצליח”

2017-03-29_דניאלה אלרון פרופיל

איגור בשקורוב, יבואן ובעלים של חברת BRADEX רהיטים ומוצרי עיצוב ולייף סטייל משלימים.

“כמי שמתעסק ביבוא ושיווק וכבעלים של חברה שבבעלותה שני סניפי דגל בקריות ובתל אביב ואשר רבים ממוצריה נמכרים באינטרנט קיבלתי החלטה עסקית להנגיש את הריהוט שלנו לצרכן ולפתוח עוד סניפי דגל בערים נוספות בארץ וכרגע אנו בודקים את האפשרות לפתיחת סניף חדש באזור הדרום.מדובר בהחלטה שתואמת את ערכי החברה תוך שמירה על איכות גבוהה של המוצרים לצד מחיר שווה לכל כיס תוך הגדלת אזורי התצוגה.אני מאמין שהחלטה זו תיטיב עם הצרכנים שיוכלו לראות ולחוש אם הרהיטים ופריטי העיצוב השונים ולבסוף גם עם החברה”

2017-04-24_איגור בשקורוב

נירית צוק מנכ”לית פורטל עשר פלוס וחוקרת תרבות ילד ונוער.

“אחת ההחלטות שקיבלתי כמנכ”לית פורטל “עשר פלוס”, הפונה להורים למתבגרים ולמתבגרים עצמם, היא לשים את הפוקוס על המתבגרים ובני הנוער. לאחר מספר לא מבוטל של שנות פעילות בתחום, מתחדדת ההכרה שהשינוי בתחומים רבים, לרבות אלימות ברשת ותחומים נוספים, יגיע מהנוער עצמו.”עשר פלוס” יזם וממשיך ליזום קמפיינים שמשלבים בני נוער, ומטפלים בסוגיות שמטרידות את בני הנוער היום בכל התחומים. כמו כן, בימים אלו אנו עובדים על פרוייקט להצמחת בני נוער מנהיגים שישמשו כסוכני שינוי בתוך קבוצת השווים, במשפחה, בבתי הספר ובקהילה.”

נירית צוק

אילן קרני מבעלי “ימה- בית אירועים על הים”

ההחלטה הגדולה של חיי היתה לפתוח את “ימה” כשותף מרכזי ולנהל מתחם שהוא מאוד שונה באופיו ממה שהיה קיים עד היום באזורנו. לקחתי על עצמי ניהול של מתחם על חוף הים  המדהים של חיפה ופתחתי את האפשרות לזוגות להגשים את חלומם ולהתחתן על רקע הים.

אילן קרני

אורי שקל משנה למנכ”ל חברת “ספיריטים סחר” המייבאת ומשווקת מותגי אלכוהול וכהילים בדרגת פרמיום ואולטרה פרמיום ו”יקב אלכסנדר”.

״השנה החלטנו לעשות משהו שונה אבל שעדיין ידבר בשפה הצעירה של המותג ,  “וודקה ואן גוך” ועדיין יגע בקהל היעד של המותג אבל בצורה שונה , משהו שיבעט לאנשים בבטן ולכן החלטנו השנה לחבר בין תרבות ואומנות יחד עם חיי הלילה.יצרנו תערוכות בברים מובילים , יחד עם אמנים , אלכוהול וקוקטיילים שונים ומעניינים , דבר שגרר תוצרים מדהימים מהבליינים ויצר חיבור והזדהות למותג בדרך אחרת״.

1

 

תגובות

להשאיר תגובה