יום הולדת..חגיגה נחמדת

כיבוד, שתיה, הפעלה, פיצות, הפתעות לילדים…בואו נודה על האמת. ימי הולדת הם כיף גדול לילדים אך לנו, ההורים, הם סיוט. יש לנו כל כך הרבה דברים לדאוג להם. לא סתם הרבה הורים באזור חיפה והקריות בוחרים לערוך את ימי ההולדת של ילדיהם בסניף iJump חיפה שמבטיח, מלבד אטרקציה ייחודית ויוצאת דופן, קונספט של "הכל כלול" רק לימי הולדת…

אתי בן חמו, אם ל-2 מקריית מוצקין מספרת: "ערכתי בשנה שעברה את היום הולדת של הגדול כאן והילדים נהנו מאוד. זאת קודם כל אטרקציה שחלקם לא הכירו ומנגד, לי כהורה זה חוסך את כל ההתעסקות והכאב ראש בהפקת יום הולדת. אני הייתי צריכה להביא רק עוגה שממילא הייתי מכינה. לכל השאר iJump  דאגו. זה אומר שהיה כיבוד על השולחן, שתיה, פיצות יצאו חמות מהתנור, לאורך כל הזמן ששהינו בפארק היה לנו איש צוות שדאג שנקבל כל מענה. לא סתם אנחנו נערוך שם יום הולדת לשני, הוא קינא", היא אומרת בחיוך.

ומה אומרים הילדים שהגיעו לאירוע? לא מעט… חתן היום הולדת, ניב: " זה היה יום הולדת פצצה, הלכנו למתחם של המחניים ושיחקנו הבנים מול הבנות, זה היה אדיר!" ילדים אחרים שהגיעו ליום הולדת העדיפו דברים רגועים, יחסית, יותר כמו קפיצה על הטרמפולינות ואחת הבנות אף ביצעה מספר סלטות וסחטה מחיאות כפיים מהמבלים במקום.

משיחה עם הורה נוסף שערך יום הולדת במתחם עולים דברים נוספים: "הגענו לכאן בפעם הראשונה בגלל יום הולדת שילדה מהכיתה של הבן שלי ערכה כאן והיינו בשוק. מקום ענק, מוזיקה טובה באמת שנהנינו ובאותו רגע הבן שלי בא ואמר לי שהוא ירצה לחגוג כאן". אחרי חצי שנה, כשמועד יום ההולדת של הבן התקרב התקשר האב, יואב ששון, וביקש לשריין תאריך: "הייתי בטוח שזה יהיה מאוד יקר אבל לא. זה מחיר הגון מאוד. תראה, הם דואגים להכל ולנו, כהורים, נשאר רק לשבת ולהנות. אחרי ימי הולדת קודמים שאתה לא מפסיק לפרפר באירוע של הילדים שלך, זאת הייתה חוויה מרעננת".   

אז מה הקונספט הייחודי לימי הולדת ש – iJump מציעה?  האירוע מתחיל בצפייה בסרטון הדרכה ואז ישר למתחם הטרמפולינות לשעה וחצי של קפיצות, כיף וחגיגה. כשמספיק לקפוץ, מתכנסים ליד שולחן בלובי, עמוס כל טוב שכולל פיצה, שתיה קלה ו- 5 סוגי חטיפים.  ילד/ת היומולדת מקבל מ – iJump חולצה מנדפת זיעה מתנה ושובר לכניסה לשעה ראשונה חינם לפעם הבאה שיבוא. שאר המוזמנים שקופצים יקבלו גם הם מתנה: שובר לשעה שניה חינם לפעם הבאה. עכשיו אתם מבינים למה זה הטרנד החם של הצפון?

%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa2

 

 

תגובות

להשאיר תגובה