חדש על המדף

Orbitol מותג מוביל בתחום היגיינת הפה, משיק את סדרת Protect & Fresh, סדרה אקטיבית לשמירה על בריאות הפה, הכוללת משחת שיניים ושטיפת פה בטעם מנטה עדין לחלל פה נקי ורענן לאורך זמן.

"בייבי כיף" משיקה סדרת טיפוח חדשה לתינוק, המכילה את קומפלקס  הלחות הייחודי Hydromoist24™, המסייע למניעת יובש וגירויים למשך 24 שעות ושומר על רמת הלחות החיונית לעורו העדין של התינוק. מוצרי "בייבי כיף" מטפחים מנקים את עור התינוק ביסודיות מבלי לפגוע בחומציות המאוזנת של העור, ומועשרים בתמציות פרחי קמומיל וקלנדולה, המסייעות להרגעת רגישות ואדמומיות.

קרליין גאה להשיק את סדרת "פיור אסנס" ((Pure Essence  – סדרת טיפוח חדשה לשיער אשר נוצרה בהשראת הכוח הקסום של הטבע.מוצרי הסדרה מבוססים על תמציות ושמנים מן הטבע, אשר הוכחו כיעילים בשמירה על בריאות השיער ובהשפעתן על עור הקרקפת – הבסיס ממנו צומח שיער בריא.

סנו מקסימה, מציג את מקסימה FOREVER, סדרת בשמים ייחודית אשר מפנקת את הבגדים בניחוחות נפלאים ובעוצמה חזקה במיוחד. הבשמים בסדרת FOREVER מכילים כמות בישום גבוהה במיוחד ובשילוב עם טכנולוגיה המצמידה את הבושם לאריג, יוצרים חווית ניחוח בעוצמה מוגברת לאורך זמן.הבשמים מתאימים לבישום כל סוגי הכביסה, גם לבגדי ספורט.

חברת סנו, משיקה את סנו ריצפז fresh home (פרש הום) בניחוח מלון בוטיק עם אפקט בישום מתמשך, להנאה מושלמת מניחוח מפנק שנשאר שעות רבות לאחר השטיפה. ריצפז פרש-הום בניחוח מלון בוטיק בנוזל ובמטליות לחות.

סנו משיקה את סנו סושי – נייר אפיה בגליל, באריזה עם סכין פלסטיק משוננת לחיתוך קל ונח לפי האורך הרצוי.נייר אפייה בגליל פותר מצבים של כלי בישול ותבניות בגדלים שונים, שאינם תואמים את יריעות נייר האפייה ששווקו עד כה.

אסם מרחיבה את סדרת בייגלה עיגולים ומשיקה טעם בצל שמצטרף למגוון הטעמים הרחב שקיים כיום. המוצר הושק כגרסה קלילה, כיפית ושובבה אשר שמרה על מאפייני הבייגלה הקלאסי והאהוב.

המותג הקולינארי  מאסטר שף מרחיב את סדרת השימורים שלו ומציג לראשונה בישראל שימורי אפונה איטלקית, המיוצרים מאפונה טרייה, במרקם נימוח ובעלי טעם מעודן. מתאימים לאכילה ישירה ולהכנת מרקים.כמו כן, המותג הקולינארי  מאסטר שף מציג את שימורי התירס.

מצות אביב מרחיבה את קו מוצרי הבריאות. בין המוצרים החדשים : קרקר ביס כוסמין מלא אורגני | קרקר ביס כוסמין מלא ושומשום אורגני | עוגיות ללא תוספת סוכר מקמח כוסמין מלא וזרעי צ'יה.

חברת סוגת ממשיכה בהרחבת פורטפוליו המוצרים ומשיקה סדרת מוצרים הכוללת תערובת להכנת בראוניז ,תערובת לעוגה בטעם שוקולד ותערובת לפנקייק. הכנת הבלילה באמצעות התערובות קלה ומהירה להכנה ועוגת השוקולד יכולה להתאים כעוגת יומולדת.

מותג Fiber One מבית ג'נרל מילס משיק סדרה חדשה: Cake Bar  עוגות אישיות רכות, במילוי קרמי וציפוי מפנק,בשני טעמים מפנקים: בטעם שוקולד ובטעם גזר המכילות 90 קלוריות בלבד ומהוות מקור טוב לסיבים תזונתיים.

עלית מציגה לראשונה את כל המסטיקים של MUST  ללא אספרטם, שהוחלף בסוכרלוז, וללא צבע המאכל טיטניום דיאוקסיד (E-171 שתפקידו לתת את הצבע הלבן במסטיק). כל השינויים ללא שינוי בטעם, באיכות, במרקם או במחיר.

"מזקקות בוטיק ערק מצדה" משיקים את ערק ג'בלנא בטעם משופר בדגש על חיזוק טעם האניס. ערק ג'בלנא הינו חלק מקבוצת משקאות הערק שמציע מפעל "מזקקות בוטיק ערק מצדה" ואליו מתווספים ערק "כפרון" – על שם הכפר סורי הידוע בייצור ערק משובח וערק "אלואדי" .

בייגל בייגל, מבית יוניליוור ישראל, מעוררת מחדש את עולם הבייגלה הדק עם סדרת "דקים דקים" במתכון חדש, קראנצ'י במיוחד, פריך ואוורירי ובצורה ריבועית ייחודית,  שכל המשפחה תאהב. כעת, בייגלה "דקים דקים" מתרענן ומתחדש באריזה ובמוצר ומציע לצרכנים שלושה טעמים פופולאריים: מלח-ים, שומשום, וטעם שמנת ובצל, במרקם כיפי וקראנצ'י לנשנוש ללא הפסקה.

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים באריזת Sharing של כ- 300 גרם בשני טעמים נבחרים: שוקולד ובוטנים. זאת לאור ההצלחה של המהדורה המוגבלת שהושקה בקיץ האחרון. ההשקה תלווה בשיתוף פעולה של המותג עם רשת בתי הקולנוע יס פלאנט, כחלק מערכי המותג אשר מעודד חוויות מהנות בעולם הקולנוע, בנוסף, יציעו המזנונים בקולנוע תפריט מיוחד במחיר משתלם.

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בתחום דברי המאפה: רוגעלך בטעם שוקו-וניל- עוגיות מבצק שמרים נימוחות בטעם נפלא של שוקו-וניל ובנראות ייחודית של שחור ולבן כמו בקונדיטוריה, ימכרו באריזת 400 גרם ובמחיר שווה לכל נפש.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה