בעוד שלושה ימים ט"ו באב, והשיח סביב מתנות החג וכל הבולשיט הזה בשיאו. בולשיט, כי מעולם לא התחברתי להצהרת רגשות שמגיעה כקצף אמבט באריזת צלופן או חפיסת פרלינים שגרתית. וזה לא שאני צינית בכל הנוגע למחוות רומנטיות, להיפך, אבל קביעת תאריך ספציפי למחוות מהסוג הזה, הוא סוג של וטו שהופך את העניין למאולץ, צפוי ומאוד לא מרגש. אני מעדיפה מחוות קטנות ביומיום, שזוכות מצדי לקפיצה נלהבת שנחתמת בנשיקה, חיוך נבוך ולפעמים גם דמעות, וזה בכלל לא משנה אם זו קונפיטורת תותים טבעית, סבון אורגני מפריז בשלושה יורו או תכשיט בסטייל שאני אוהבת. כל עוד לא מדובר בפרחים, שאף פעם לא מתחבבים עליי במיוחד (הם תמיד מתים תוך יומיים…) אני מתרגשת די בקלות.

למרות ההסתייגות שלי מפולחן ט"ו באב ודומיו, אני מודעת לעובדה שביום הזה רובנו נוהרים בסוף יום העבודה לקניון הסמוך כדי לקנות משהו באקראי, העיקר לא להגיע הביתה בידיים ריקות. מכיוון שבמרבית המקרים אותה שוטטות מבולבלת מסתיימת בדובון מכוער להחריד, או במקרה היותר דרמטי, לנז'רי מצועצע (מישהו אמר ביריות ורודות?!), החלטתי לשתף אתכם בדברים הכי שווים ואיכותיים שאני אוהבת לקבל במתנה ושלא נמצאים ברשתות השגרתיות.

2015.03.06-Womankind-my-lord_00006Graded_(2)

זמן אמבטיה הוא הטקס היומי שלי, ואני מתייחסת אליו ברצינות רבה. אני מסתבנת פעמיים, עם סבון נוזלי וסבון מוצק, ומעדיפה את הסבונים שלי טבעיים, אורגניים, בניחוח עדין ולא דומיננטי מדי. אני מאוד אוהבת את הסבונים של FARAN, מלבד העובדה שיש להם ריח נהדר והם משאירים את העור נעים ורך, הם לא מכילים כימיקלים, פאראבנים ורעלנים אחרים שחודרים למחזור הדם ומזיקים לבריאות. נכון להיום אני אוהבת במיוחד את הסבון המוצק זית וחוחובה עם חמר, עם אפקט הפילינג, וג'ל רחצה לבנדר עדין על בסיס אלוורה וחוחובה. אחרי טקס הסבונים אני מורחת את הגוף שלי בקרם גוף למון גראס אשכולית ובאירועים מיוחדים אני מתפנקת (ומפנקת) בשמן עיסוי שנרקח מתערובת שמנים טבעיים (אני ממליצה למרוח ולעסות עד לספיגה לאחר המקלחת ולפני השינה).

אחרי שהתמרחתי אני פונה למגירת ההלבשה התחתונה שלי, והנושא הזה הוא אישיו בפני עצמו. את הלנז'רי שלי אני בוחרת בקפידה, ומעבר למראה הנקי והפשוט אני מקפידה לרכוש רק פריטים שהרכב הבד שלהם נעים ובריא לעור שלי. אתנצל מראש אם זה נשמע מתנשא, אבל לעולם לא אקנה תחתונים סינתטיים שמתנופפים על גלגלי השלוש בעשר, והרכבם פלסטיק ונפט. באופן אישי, אני מעדיפה לרכוש בחנויות איכותיות וכשאני טסה אני דואגת למלא את המלאי לחודשים הקרובים (חייבת שיהיו לי לפחות 20 תחתונים חדשים במגירה, הרגל ישן ומגונה שאני מאוד נהנית ממנו ולא מתכוונת להיפרד ממנו בקרוב). המותגים האהובים עליי הם VICTORIA'S SECRET האמריקאית ו- INTIMISSIMI האיטלקית, ולא רק בגלל המראה והקו הרומנטי, אלא בעיקר מפני שהם נתפרים ממאה אחוזי כותנה או סאטן איכותי. כמובן שיש פריטים דומים באיכות מצוינת גם בארץ, רק חשוב לקרוא את הרכב הבד על התווית!.

אני לא בחורה של תכשיטים ואם אני כבר עונדת משהו, זו תהייה שרשרת מאוד עדינה ולא בולטת במיוחד, כזו שמחמיאה לעצמות הבריח ולמבנה הכתפיים הצר שלי. יש מעט מאוד שרשראות שמצאו את דרכן אל ליבי ומשם אל הצוואר שלי, הראשונה, הייתה שרשרת זהב של אייל ופריחת דובדבן של המעצבת שלומית אופיר, שקיבלתי במתנה לפני שלוש שנים ליום ההולדת. מאז, היא הפכה לסימן ההיכר שלי, אני כמעט לא מסירה אותה מעליי, ותמיד זוכה להמון מחמאות. לפני יומיים, מצאתי לגמרי באקראי תכשיט מושלם נוסף (גם הוא של שלומית אופיר!) תליון אננס קטנטן, עשוי פליז בציפוי זהב 24 קראט, שמחובר לשרשרת חוליות עדינה ודקה. השרשרת מגיעה בבקבוקון זכוכית עם פקק שעם, ובעיני, זו פיסת אומנות קיצית מהממת שנראית נהדר עם טי שרט לבנה וג'ינס וגם עם שמלת ערב צמודה עם מחשוף.

בכל הנוגע לשמירה על העור שלי, יש לי אובססיה רצינית. כשאני הולכת לים אני תמיד מורחת קרם הגנה, פעמיים ביום אני מורחת סרום וקרם פנים, מקפידה על מסיכות ופילינג כשאני מרגישה שהעור שלי זקוק לריענון ולא חוסכת מהגוף שלי שמנים וקרמים משובחים. בכל הקשור לטיפוח טבעי ואורגני, אני תמיד מחפשת דברים חדשים וכשאני מוצאת מוצרים שמטיבים עם העור שלי אני מאמצת אותם לתמיד. לפני מספר שבועות קיבלתי במתנה שני שמנים מופלאים של המותג הבריטי הנחשקNeal's Yard Remedies . למי שלא מכיר, מדובר באחד ממותגי הקוסמטיקה האורגנית המבוקשים והאיכותיים ביותר באירופה. שמן עיסוי מזין ועשיר בתערובת ויטמינים משקדים ומנדרינה לגמישות העור ולמניעת סימני מתיחה סוררים, ושמן ארגן להזנת העור, הציפורניים והשיער. למזלי, השמנים האלו מגיעים בגודל מושלם, הם נוחים לנשיאה ואני לוקחת אותם איתי לכל מקום, בין אם זה נופש קצקצר בים המלח או חופשה ארוכה בחו"ל. הם, הסבון הנוזלי וקרם הגוף של המותג הפכו לחלק בלתי נפרד מקולקציית הטיפוח שלי.

מארז_טו_באב_נילס_יארד_צלום_יחצ_(2)

בכל יום, פעם ביום, בדרך כלל בשעת אחר הצהריים, אני מרגישה צורך לקחת פאוזה ולהירגע. מניחה את טלפונים, המיילים ומטלות היום בשולי המחשבה ולוקחת לעצמי כמה דקות של שקט לאיזון נפשי. פעם מזמן, הייתה זו הפסקת קפה (עם סוכר) וכמה עוגיות או שוקולד (עם עוד סוכר). היום, אני מתענגת על חליטות הצמחים של פוקה (בתיונים כמובן כי למי יש זמן וכוח להכין קנקן עם צמחים) ואם כבר ט"ו באב, אז מה יותר מושלם מחליטת אהבה מפרחי קמומיל, פרחי לימון, פרחי סמבוק, פקעות קלנדולה, ליקריץ, פרחי ורד ולבנדר או חליטת וומנקיינד של קמומיל, שטאוורי, היביסקוס, ורד, ליקוריץ ווניל. כחובבת פינוקים אליטיסטיים שתומכים באידיאולוגיית החיים הטובים, אני ממליצה להוסיף למתנה מבית פוקה תרסיס מי ורדים לחיזוק, מיצוק והרגעת העור והעלאת החשק המיני. להשלמת החוויה הנשית המוקפדת הזו, אני ממליצה להוסיף WOMANKIND לחיזוק בריאות האישה, איזון הורמונלי ושיפור החיוניות.

לסיכומו של ט"ו באב, וכחלק מאורך חיים בריא, אני ממליצה ליהנות, להתפנק ולהרגיש טוב עם עצמך, עם גופך ועם ליבך, בימי חג ובכל הימים כולם. לסגל הרגלים קטנים ונעימים שעושים לגוף ולנשמה, וזה לא משנה אם זו קערת פירות טריים, מקלחת מפנקת, ספר מרתק, שמן גוף ארומתי, חליטת צמחים, תחתוני תחרה או מפגש חברים משעשע. לכל אדם ולכל דבר שעושה לנו טוב, יש מקום בשגרת חיינו.

לחיי האהבה, לחיי הבריאות, לחייכם.

מהי מתנת ט"ו באב המועדפת עליכן? ואיך אתן אוהבת להתפנק? ספרו לי בתגובות!

תגובות

להשאיר תגובה