רשת  טיב טעם  מובילה מהלך אסטרטגי ארוך טווח להוזלת מחירים אגרסיבית,ומשיקה מועדון חברים חינם, מדובר בהוזלה של למעלה מ 1,000 המוצרים הפופולאריים ביותר ברשת,המשתווים למחירי שופרסל דיל.

ההוזלות  יתקיימו בכל הקטגוריות הנמכרות ביותר בטיב טעם:  מוצרי מכולת לרבות מחלקות הבשר,מכולת, משקאות קלים  ומשקאות חריפים,  שימורים, ירקות, עוגות ועוגיות, מוצרי התינוקות,  מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקיון ועוד.

הוזלת המחירים כוללת את  19 סניפי טיב טעם (לא כולל את חנויות הסיטי) וכן באתר טיב טעם בקליק.

מהלך הוזלת המחירים ילווה בקמפיין רחב, בהשקעה של 1.8 מיליון ₪, תחת הסלוגן: “הורדנו את המחירים של 1000 המוצרים המובילים למחירי שופרסל דיל” והקמפיין יעלה  בכל ערוצי התקשרות המובילים: טלוויזיה, עיתונות, אתרי אינטרנט, שילוט חוצות ופעילות דיגיטל רחבה, כמו גם בערוצי מדיה הפונים לקהל מגזרי-רוסי.

תגובות

להשאיר תגובה