באירוע חגיגי ואסתטי במיוחד הושקהחנות הלבשת התחתונה הראשונה של ‘אליס’, בקניון גן העיר בתל אביב. בעלת החנות היא יזמית ואשת העסקים אינה מלשקו. לדבריה, ההשקעה בתכנון, העיצוב והקמת החנות מסתכמת ב-800 אלף ש”ח ובעתיד היא מתכננת לפתוח חנויות נוספות של  ‘אליס’ במיקומים אסטרטגיים.

“אני ידעתי תמיד מה בדיוק אני רוצה לעשות”, אמרה מלשקו באירוע הפתיחה של החנות הראשונה שלה כשאפשר לזהות בקולה את ההתרגשות מהמעמד. “כשחשבתי להקים רשת משלי, היה לי ברור שמכיוון שהשוק מלא במוצרים כאלה, אני צריכה ליצר משהו אחר לגמרי שאין במקום אחר”. לדבריה היא חברה לאנשים מקצועיים שאותם בחרה לא רק על פי המקצועיות, אלא גם לפי הניצוץ שבעניים שלהם. “מבחינתי ‘אליס’ מציעה לאנשים מוצרים שתמיד חלמו עליהם, המוצרים נוחים ולא יקרים מדי ואני חושבת שהצלחתי להגיע לשילוב הזה”.

אינה מלשקו -יזמית בהשקה של החנות הראשונה ברשת אליס צילום איציק בירן

מלשקו היינה יבואנית בלעדית של מותג ההלבשה התחתונה מאירופה– VERALLY. המותג מיוצר באירופה וכולל: חזיות, תחתונים, סטים, מחטבים, גרביונים מיוחדים, הלבשה תחתונה סקסית, הלבשה תחתונה ספורטיבית, אופנת פנאי, קו אופנתי לכלות, תחפושות סקסיות ועוד.

לדברי פביו נוביק ונועה יאנג, שעמלו על עיצוב הפנים של החנות, הלוגו הנבחר משלב את האות A הגדולה, שחורה ומסולסלת עם לב רך בצבעים תכלכלים. “פנים החנות הוא שילוב בין צורות גאומטריות דרמטיות בשחור ולבן השאובות מעולם התעתועים למוצרים נשיים, מפנקים ורכים”.

אליס בגן העיר צילום איציק בירן 2

“הקונספט העיצובי והשיווקי של הרשת נבנה בהשראת הסיפור ‘אליסה בארץ הפלאות’ “, מספרת היועצת השיווקית שמלווה את הקמת הרשת, אורלי אייזיק. ” ‘אליס’ מבטאת את עולם החלומות אליו יכולה כל אישה בכל גיל והיקף להיכנס ולהתחבר למותג. ‘אליס’ זאת האישה שכולנו בעצם רוצות להיות, זאת שעושה מה שבראש שלה. היא יכולה ללבוש את הלבוש הכי חסוד, אבל מתחת להיות עם ההלבשה התחתונה הכי מפתה. ‘אליס’ היא בעצם אנחנו, זאת האישה החדשה. לגבי עיצוב החנות, מלבד שההשראה הייתה אינה בעלת עניים התכלת ולבוש בצבעי שחור לבן, בחרנו בצבעים האלה והצורות הגאומטריות מעולם התעתועים והפנטזיה. הוספנו את החיבור לתכלת שהוא נשי ורך ובעצם מראה מי שאת ‘אליס’ “.

23 הערות

להשאיר תגובה