מעיין בזק, מנהלת בר "הפיקוק" בעיר עונה על שאלון הלילה שלנו וחושפת הכל
מה מיוחד בתל אביב? "היא עיר ששומרת ערכים באופן רומנטי אבל לא שוכחת שהיא חלק מעולם שמלא בכל טוב, ודואגת לשמר עצמה באותו הקו עם ערים גדולות בעולם"
מה הזיכרון הכי נורא שלך מהעבודה? "אין לי זכרון רע מהעבודה שלי, ברגע שאתה מבין מהו סוג העבודה אתה לא יכול לשפוט אותה, אתה חלק ממנה. לשמחתי הלילה שבו אני עובדת איננו אגרסיבי / קיצוני ביחס למה שאתה עלול לקבל. שוב, בר שכונתי במרכז העיר איננו שווה ערך לסיטואציות בהן אתה יכול להתקל בלילה בלייני"
סלקציה במועדונים? "אני חושבת שיש סלקציה טבעית ( ללא קשר לשומרים ), באופי המסיבה. אתה הולך למה שמתאים לך ובא לך לעוף עליו. אתה פחות תלך למקומות בהם המוזיקה / האווירה פחות לטעמך. אגב, אלו דברים שמתגבשים בך ככל שאתה גדל והרצון לצאת לכמה שיותר מקומות בערב אחד מתגמד לכדי מקום אחד שניים"
הבר הכי שווה שיצא לי לבלות בו בעיר "אם זה לא הפיקוק ( שלמרות שאני מנהלת אותו ) הוא גם המועדף עליי כשבא לי לצאת, זה כנראה יהיה האימפריאל. הם יודעים מה הם עושים"
המקום הכי רע שהיית בו ולמה? "לא עושה מקומות שלא מכירה, חוסך לי"
אלכוהול הכי טוב? "עיניין של תקופה, עכשיו אני בוויסקי – לגוולין 16 הוא מדהים"
איפה כדאי לראות את הזריחה בתל אביב? "על גג. אתה רואה צבעים מדהימים על עיר שיש לה חוף ים"
מה מייחד את הבר שלי? "פיקוק מעולם לא נשאר דורך במקום, מקום שקיים עוד מעט שמונה שנים, ותמיד תמיד התכתב עם הקהל שלו, החל מתפריט האוכל המהודק לאלכוהול האיכותי והמוזיקה המעולה שלו"
מה העצה הכי טובה שהיית נותנת לרון חולדאי? "אתה ראש לעיר שמביאה בזכות חיי הלילה שלה כל כך הרבה תיירות, ושמה הולך למרחקים בזכות אותו הלילה. הגיע הזמן שעסקים בעיר יזכו למעט תמיכה במדינה שעדיין נתונה למצבי רוח של מלחמות ומבצעים צבאיים המשאירים את בעלי העסקים חשופים ללא מעט סכנות כלכליות איתן הם מתמודדים כמעט לבד לגמרי. שמור עלינו"

 

19 הערות

להשאיר תגובה