חובבי דגים ואוכל ים ישמחו לדעת שבלב רחוב דיזינגוף התל אביבי שהולך וצובר תאוצה בתחום הגסטרונומי, נפתחה מסעדת "בקלה", מסעדה שהיא חוויה מבית היוצר של אסף בר חן "אונזה", "הפולי בר" והשף אייל פרץ.

מסעדת "בקלה", היא מסעדה ובר באווירה הכי בינלאומית שיש, אפשר לשבת ולהשקיף על התנועה ברחוב דיזינגוף, לשבת בחצר המעוצבת ולהרגיש הכי חו"ל או לתפוס ראש בחלל הפנימי או הבר, לספוג את אווירת חיי הלילה וליהנות ממגוון קוקטיילים או יינות   

המוטו של בקלה שואב השראתו מהקולינריה הספרדית, מהמקומות הקסומים המגישים אוכל טעים וטרי מחומרי גלם איכותיים וטריים. מנות מיוחדות המבדלות את התפריט ממסעדות אחרות. המוטו הוא שילוב של אווירה עם איכות גסטרונומית חסרת פשרות.

כדאי לפתוח את הארוחה עם מגוון מנות ראשונות הכוללות סלטים טריים וטעימים,  עם טוויסט אישי של השף כמו: סלט פריקי ביוגורט ותפוחי עץ, מעדן מוס חצילים, ממרח לימון כבוש, מטבוחה פיקנטית, סלט מטיאס, סלט אוליביה, חצילים קלויים, סלט גזר פיקנטי, סלט סלק בחומץ בן יין, כרובית מטוגנת ביוגורט, סלט קולסלאו, חמוצי הבית, סלט ישראלי קצוץ ולא לוותר על לחם פרנה מרוקאי חם מהתנור ורק אז להמשיך עם מנות עיקריות כשהדגש הוא  על פריט דגים טריים במגוון צורות הגשה: פתוח, שלם, פילה, תנור, גריל או טיגון, מנות של פירות ים קלאסיות. במקום מוגש לחם הבית שטעמו מעדן ונעשה במקום- לחם פרנה מרוקאית בליווי של ממרח לימון כבוש מעט פיקנטי.

מנות ראשונות: סביצ'ה בורי (אבוקדו, עגבניות בצל, סלרי, צ'ילי, כוסברה שמן זית ולימון), סיגרים מרוקאים במילוי דניס בסלסה עגבניות וגוואקמולה, מולים ברוטב חמאת שום וגבינת פטה, אנטי פסטי משובח של מגוון ירקות שורש על הגריל, קבב מוסר ים ברוטב צזיקי ושום קונפי, ומנה משגעת של לבנה בפטריות חמות בקונפי שום.  קלמארי מטוגן בליווי רוטב איולי צ'ילי ירוק (37/72 ש"ח), שרימפס על הפלנצ'ה בחמאה ושום או בצי'ימיצ'ורי ( 47/86 ש"ח) , פיש (בקלה) אנד צ'יפס פטה בליווי רוטב טרטר (52 ש"ח).  

מנות עיקריות: המנות העיקריות כוללות מגוון דגים בסוגי הגשה שונים לבחירה ובהתאם להמלצת השף ביניהם: לברק (98 ש"ח), דניס (97 ש"ח), בורי (82 ש"ח), בס 89 ש"ח), פורל (85 ש"ח), פילה סלמון 250 גר' (89 ש"ח), פילה מוסר ים 250 גר' (110 ש"ח), ודג לוקוס לפי משקל ( 40 ש"ח ל 100 גר').

תוספות לבחירה במנות העיקריות: תפ"א אפוי, סלט עגבניות ועדשים שחורות, צ'יפס.

*כל מנות הדגים מוגשות עם מבחר סלטים טריים. בהעדר מנה עיקרית ניתן להזמין מנות סלטים ללא הגבלה במחיר של 35 ש"ח לאדם.

מנות אחרונות: מלאבי תוצרת הבית, עוגת גבינה ברוטב טופי ואצבע שוקולד.

כתובת : דיזינגוף 143, תל אביב

שעות פתיחה: 17:00 עד אחרון הלקוחות, שישי-שבת 13:00 ועד אחרון הלקוחות.

5768aeb4-e426-452a-8a18-934169e4d459

תגובות

להשאיר תגובה