המקום החדש ( ברחוב הצפירה 23 בתל אביב ) נפתח בהשקעה של כ- 12,000,000 ₪ ומשתרע על כ- 1000 מ"ר. הלוקיישן הייחודי מעוצב בסגנון תעשייתי חשוף, עם חצר ובר המאפשרים הצצה למטבח פתוח שיציע מגוון פיצות שף בטאבון לבנים. מעבר לחוויית קפה ואירוח ייחודים, משלב בתוכו המקום, בית קלייה ראשון מסוגו בארץ החושף את תהליך הקלייה והכנת הקפה.

לאחר שנים של מחקר ואינסוף מבחני טעימות, נבחרו למקום, חמישה זני קפה, single estate (חד זניים), שאי אפשר לשתות בשום מקום אחר. זני קפה ייחודיים, מחוות הגידול הטובות והמיוחדות בעולם. חוות גידול המתמחות בגידול specialty coffee – תו תקן עולמי לאיכות, המבטיח תנאי גידול אופטימליים ופולי קפה מושלמים ללא פגמים.

המקום מביא איתו חווית קפה אחרת, מרעש הקלייה, ריח הקפה האיכותי שנקלה במקום ועד לשיטות מיצוי ייחודיות המדגישות את הטעמים הטבעיים של הקפה. כל מי שיכנס יגלה מאיפה הקפה שלו הגיע, איך הוא גדל והמסע שעבר.

משקאות הקפה  – בדור החדש:

DRIP COFFEEשיטת מיצוי קפה, בטפטוף איטי על ידי V60 / CHEMEX , ופילטר ייחודי. תהליך ההכנה מוקפד ומדויק הממצה את הטעמים הטבעיים של פולי הקפה.

COLDY (cold brew)

הקפה הקר החדש של הרשת.

מדובר על קפה קר ואיכותי, חד זני, בחליטה קרה ללא מגע עם מים חמים.  שיטת החליטה במים קרים הינה תהליך ארוך ומוקפד (כ- 20 שעות) הממצה את המתיקות הטבעית של פולי הקפה. מדובר בקפה עשיר בטעמים, ללא חלב, סוכר או ממתיקים מלאכותיים.

The food

המקום יציע לצד הקפה האיכותי, מנות חדשות שישלימו את החוויה, ביניהן: ברוסקטות פתוחות עם תוספות מפתיעות, שנקן (מאפה שמרים מתוק, במגוון טעמים הנאפה במקום), חטיף גרנולה, עוגיות שוקולד צ'יפס נימוחות ועוגות בחושות אישיות. כל זאת לצד בר grab&go, עם מבחר רחב של סלטים וכריכים חדשים ומיוחדים.

בצהריים ובשעות הערב יוגשו גם פיצות שף שיאפו בטאבון לבנים וסלטים טריים הישר מהמטבח.

תגובות

להשאיר תגובה