לראשונה ב-14 שנותיו, מירוץ המדרגות של עזריאלי יתקיים כמירוץ לילה. הערב בחמישי ה-3.11 החל משעה 20:30.  מאות רצים יטפסו 1144 מדרגות עד להפנינג על הגג. "קיום המירוץ במגדלי עזריאלי מעיד על העוצמה שלהם והעובדה שהפכו לסמל בינלאומי", אומרים בהנהלה

"זו מסורת שהחלה לפני 14 שנים, ב-2002 כשאת ההשראה לקיום המירוץ קיבלנו מהמירוץ הניו יורקי שהתחיל בשנת 1987 במגדל האמפייר סטייט בילדינג", נסים חביב מהנהלת עזריאלי  "תמיד עשינו את המירוץ בימי שישי בבוקר אבל החלטנו הפעם על הפנינג לילה מדהים וחוויתי".

  • יכול להיות שזה קשור לקושי לרוץ בחום, ולמקרי ההתעלפויות שהיו בשנים האחרונות?

"לא. פשוט  חשבתי על משהו שונה, רצינו לייחד את המירוץ הזה מקודמיו, לעשות משהו יותר מעניין שיכניס יותר עניין כי בכל זאת ירוצו כאן מאות אנשים. חשבנו על אווירה אחרת והמירוץ מעולם לא התבצע בלילה. בסוף המירוץ הדובדבן שבקצפת  יהיה  הפנינג בליווי תאורה לראות אל כל גוש דן בלילה מהגג של עזריאלי זה מדהים".

במרוץ ה-14 צפויים להשתתף כ-700 אתלטים וחובבי ריצה מרחבי הארץ שיחולקו במספר מקצים, מקומת החניון אל מנחת המסוקים בבניין העגול של מגדלי עזריאלי. אלו המקצים המתחרים : תחרותי עילית, גברים 19-29, גברים 30-39, עד 18 וגברים 40-49, נשים, גברים 50+, קבוצות וחברות ומקצה עממי (לא תחרותי). התכנסות החל משעה 18:00, הזנקה ראשונה בשעה 20:30 ועלות השתתפות במרוץ: 75-150 שקלים. ערכות וחולצה יינתנו בזמן ההרשמה ביום המרוץ, אותו מפיקה חברת שוונג.

המירוץ מיועד לכל סוגי האוכלוסיה ויחל במירוץ עממי הכולל משפחות נערים, גברים ונשים וגם מקצים שונים כולל קבוצה של חברות שונות כמו חיילים, נערים ממפעלי חינוך שונים. המירוץ יוזנק ב-20:30 בערב ויהיה מרווח של עשר דקות בין מקצה למקצה, כשהסיום צפוי להיות בשעה 22:00 בלילה, עם מירוץ עילית שבו ישתתפו מיטב הרצים בישראל, בינהם האחים רן ודן אלתרמן  שבשנים האחרונות זכו במקומות הראשיים במירוץ, עוד כוח עולה במירוץ יהיו האחים שחר וערן שגיב, וגם רון דרמון הטריאתלט הישראלי  שייצג את ישראל באולימפיאדה האחרונה.

"קבוצת עזריאלי חרטה על דגלה שיתוף פעולה בתחום הספורט ולצורך האירוע גם גייסנו את עובדי המגדלים", אמר חביב, סך הכל זה יהיה הפנינג ססוגוני, מעניין ומאתגר . המירוץ הוא החלק סימבולי שמאפיין את מגדלי עזריאלי שהן סמל ברמה בינלאומית. כשמסתכלים על תל אביב מסתכלים על המגדלים, לא נעים לי להגיד אבל תשאלי ילד והוא לא ידע מי זה דוד בן גוריון אבל כן ידע מה זה מגדלי עזריאלי. מרכז עזריאלי  משמש כמרכז העסקים הבינלאומי של ישראל וזה שהמירוץ מתקיים כאן מעיד על העוצמה שלהם"

31 הערות

להשאיר תגובה