יש לכם עסק קמעונאי בענף הביגוד, המחשבים, הסלולר, התכשיטים או אחר? רוצים לנהל אותו באופן יעיל ומתקדם? כדאי שתכירו את הפתרונות הטכנולוגיים של Rnet.

בית התוכנה המוביל Rnet מספק מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, יעילים, אמינים ופשוטים לשימוש עבור צרכי ניהול ותפעול של עסקים קמעונאים שונים. זאת, החל מרמת עסק קטן ובינוני ועד לרשתות ענק עם עשרות נקודות מכירה. מדובר בפתרונות על בסיס טכנולוגיות ענן חדשניות המאגדות את כל צרכי הארגון, מניהולן של נקודות מכירה, לניהול משרד אחורי ועד רמת מטה והנהלה. מהפתרונות כבר נהנים מאות לקוחות מענפים שונים במשק.

חברה הממוקדת בשוק הקמעונאי

חברת R-NET הוקמה במטרה לספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ויעילים, שהינם ייעודיים לצרכי השוק הקמעונאי. מאחוריהם עומד צוות בכיר בתחומי המחשוב והקמעונות כאחד, המכיר היטב את השוק המקומי ומבין את צרכיו. החברה מחזיקה מרכז תמיכה ופיתוח עם צוות מקצועי מוביל של אנשי תוכנה, מנהלי פרויקטים, צוות תמיכה, צוותי הדרכה ואנשי מכירות. הצוות פיתח פתרונות חדשניים ופורצי דרך, פשוטים להתקנה ושימוש, עבור שלל צרכי ניהול ותפעול של עסק קמעונאי.

להתקדם למודול SaaS

במודול המתקדם SaaS – Software as a Service של Rnet כבר לא חייבים לרכוש רישיונות יקרי ערך או להתמודד עם עלויות תחזוקה של מחשבים ושרתים. עם מודול זה לא תצטרכו לרכוש תוכנות שיותקנו במחשבי העסק אלא תיהנו ממשק WEB איכותי, יעיל ובטוח. כמו כן, המודול העסקי המתקדם יספק מענה שלם לקשת רחבה של צרכי אחזקה וגיבוי עם גישה למידע ונתונים זמין לכל בעל השראה מכל מחשב ומכשיר סלולר. כל זאת ועוד מוצע עבור עלות חודשית כדאית וללא צורך בשירותי תחזוקת מחשבים ורכישת רישיונות יקרים.

מענה למגוון בתי עסק

Rnet ריכזה בתוכנת ענן מתקדמת אחת את כל צרכי ניהול העסק. בין היתר התוכנה תספק מענה לצרכי ניהול מלאי, ניהול לקוחות, קידום מכירות, כרטיסי מתנה, תפעול קופה, הנהלת חשבונות, שירותי תמיכה מתקדמים עם מענה אנושי מיידי, וקבלת דוחות מפורטים שונים. כמו כן התוכנה מספקת מענה שלם לצרכים ספציפיים של מגוון בתי עסק מענפים ותחומים שונים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

מודול ייחודי לניהול קבוצות של תיירים.

  • מודול תיקונים מתקדם עבור חנויות סלולר ומחשבים.
  • ניהול מלאי מטריציות מעולה לחנויות ורשתות בגדים ואופנה.
  • מודול תיקונים חדשני לחנויות תכשיטים.

שרותי התמיכה של החברה

לצד תוכנה מתקדמת, Rnet גם מספקת ללקוחותיה שירותי תמיכה מקיפים עם רמת זמינות גבוהה ומענה מיידי. השירות כולל בין היתר מענה אנושי אישי לכל לקוח, הדרכות והכשרות של עובדים, פתרונות יעילים לתקלות שונות ברשת האינטרנט (הכוללים במידת הצורך טיפול של טכנאים בבית העסק), וכן סיוע בהגדרות והתאמות של התוכנה לצרכי הלקוח ושיטות ונוהלי העבודה בעסק, הגדרות של חומרה ומדפסות, תמיכה אישית בהפקתם של דוחות, ועוד.  

לפרטים ומידע נוסף אודות פתרונות תוכנה מתקדמים לעסקים קמעונאים, צרו קשר עם חברת Rnet – פתרונות טכנולוגיים בטלפון 02-5711354.

 

תגובות

להשאיר תגובה