פתרונות יעילים עבור מעליות לבתים פרטיים

מעוניינים להוסיף מעלית לבית חדש או משופץ? מחפשים פתרונות נגישות יעילים ומתאימים למאפייני בית פרטי ומסגרת התקציב? לפניכם סקירה מקיפה של פתרונות מוצלחים ומבוקשים בשוק.

הביקוש למעלית לבית פרטי נובע מסיבות שונות, החל מצרכי נוחות למי שיש בביתו מספר מפלסים או קומות, ועד למי שגר בבנין שלא ניתן להתקין בו מעלית רגילה. בנוסף, מדובר במוצר חיוני לאנשים בעלי מוגבלויות כגון נכים וקשישים המתקשים לעלות במדרגות למפלסי הבית השונים.

קודם כל – למצוא חברה מקצועית ואמינה

מכיוון שמדובר בפרויקט הנדסי מורכב ובהשקעה כספית לא מבוטלת מצדכם, תהליך הוספת מעלית מתחיל בבחירת חברה מקצועית מבית טוב כדוגמת תעמל מזרע מקבוצת אלקטרה. העדיפו חברה המספקת תחת קורת גג אחת את כל פתרונות המעלית המתקדמים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, וברשותה מוצרים ברמת גימור גבוהה במיוחד העומדים בכל דרישות התקנים. בנוסף, ודאו שהחברה מלווה את הפרויקט לכל אורכו, ומעידה לרשותכם מחלקת שירות לקוחות עם מענה שוטף, מיידי ויעיל לכל בעיה ותקלה הקשורה למעלית.

מעלון – מעלית ביתית בלי חדר מכונות

מעלית ביתית, או בשמה המקצועי מעלון, מהווה ללא ספק פתרון אולטימטיבי לצרכי נגישות בבתים פרטים או במבני מגורים שלא קיימת בהם אפשרות להתקנת מעלית רגילה. למען מטרה זו קיימות מעליות הידראוליות שאינן נדרשות בחדרי מכונה, המסוגלות לשאת ארבעה אנשים במשקל של עד 450 ק"ג. המעלית מוצעת ללקוחות פרטיים בהתאמה מלאה לצרכיהם מבחינת מיקום, תכונות ומידות, והן מבחינה חזותה. כך למשל, ניתן להתקין את המעלון בפיר פנימי או חיצוני, לקבלו עם גימור פרקט, זכוכית או פורמייקה, ואף עם ריצוף זהה לזה שבביתכם.

מעלון ללא פיר

אם אינכם יכולים להתקין בביתכם מעלית או מעלון עם פיר, או שאתם מעוניינים לחסוך בעלויות בניית פיר, תוכלו לשקול התקנת מעלון ללא פיר. המוצר מוצע במספר דגמים ומידות, ומורכב מתא נוסעים שנע לאורך מסילה מחוברת לקיר הבית. יש לציין כי מעלון זה מוגבל בבתים פרטיים לגובה של עד 4 מטרים.

מדרגון כיסא לשימוש אישי

במידה ומדובר רק באדם אחד המתקשה לעלות במדרגות, ושיש להנגיש עבורו קומות עליונות בבית, לא חייבים להשקיע בתכנון ובניית מעלית הגוזלת הרבה מקום ושעלותה גבוהה. לא אחת, התקנת מדרגון כסא מספיקה בהחלט. מדובר במוצר בטיחותי המוצע בשלל עיצובים עכשוויים, נוחים ושקטים, וגם פשוטים לתפעול על ידי המשתמש או מרחוק. הכיסאות מותקנים על גבי מסילה לאורך גרם מדרגות, ורבים מהם ניתנים לקיפול כשלא משתמשים בהם. הם מוצעים בדגמים שונים המתאימים לגרמי מדרגות ישרים, מעוקלים וחיצוניים.

מדרגון משטח למספר משתמשים או כסא גלגלים

אפשרות נוספת, פשוטה יחסית ולא יקרה לשינוע לקומות עליונות, הינה מדרגון משטח. המדרגון מיועד לבתים פרטיים ובנייני מגורים משותפים, ומתאים למספר משתמשים או לשימוש ללא צורך לרדת מכסא גלגלים. מדובר במשטח ישר ניתן לקיפול, הפועל באמצעות שקע ביתי רגיל ומורכב במסילה לאורך גרם מדרגות או קיר פנימיים או חיצוניים. הוא מתאים לגרמי מדרגות ישרים ומעוקלים ומופעל על ידי המשתמש או מרחוק.

למידע ופרטים נוספים פנו אל תעמל מזרע מקבוצת אלקטרה בטלפון 1800-65-63-65.

תגובות

להשאיר תגובה