על רכס הכרמל בדרך העולה לעוספיה ניצב לו מפעל אבן ושיש שמהווה דוגמא ליזמות עסקית שמצליחה להציע מחירים סבירים לצד עמידה בסטנדרטים מקצועיים גבוהים תכירו את חברת ע.ד.י.ד עיצובים ונוף כרמל קרמיקה

יש משהו באוויר הפסגות לצד המראה הירוק שצובע את הנוף עם החורש הטבעי שעושה לך טוב כך לפחות מרגישים כאשר מגיעים לאולם התצוגה הרחב והשופע של חברת ע.ד.י.ד עיצובים ונוף כרמל קרמיקה. אולם התצוגה יכול בקלות להיות מוזיאון מודרני לעיצוב  ביתי, חדרי מדרגות ואמבטיה והכל צבעוני ועשיר החל ממגוון הפרקטים ולבני הפירוק ועד למשטחי שיש ואבן טבעית "יש לנו ניסיון של כבר למעלה מחמש עשרה שנים" מסבירה לי ברוב חן, לילך יוספוביץ' , מבעלי המקום ומפרטת: "חברת ע.ד.י.ד עיצובים בע"מ ונוף כרמל קרמיקה בע"מ הינה חברה העוסקת בייבוא ושיווק של מוצרי ריצוף, חיפוי וכלים סניטרים ונותנת מענה למגוון רחב של אריחי קרמיקה, פורצלן, שיש טבעי, אבן טבעית, פרקט טבעי ולמינציה, כלים סניטרים, ברזים, מקלחונים ומוצרים משלימים בליין רחב ואיכותי".

מה היתרון שלכם על פני האחרים בענף ?

"יתרונה של החברה הינו מפעל האבן והשיש ליצור ועיבוד משטחי שיש שהקמנו בסמוך לאולם התצוגה. המפעל מאפשר לנו התקנת מדרגות, משטחי מטבח וחדרי רחצה לרבות שיש קיסר ומשטחי גרניט טבעיים. ובכך מספקת החברה סל מוצרים מלא למוצרי גמר לבנייה".

ביקור קצר במפעל אבן ושיש חושף לפני את שיטות העבודה המתקדמות ביחד עם ניסיון עשיר של הפועלים. "הפועלים שלנו מביאים איתם ניסיון מצטבר של למעלה מ 30 שנים מה שמאפשר להם לפענח שרטוטים, חישובי זויות ותכנון מדויק המאפשר חיסכון בעלויות וקיצור זמן המתנה. "אחוז ביצוע תיקונים חוזרים מאוד נמוך אצלנו" מספרת יוספוביץ' "אנחנו מציעים מגוון רחב של עיבודים של שיש ואבן בהתאם לרצון הלקוח ולקו העיצובי שנדרש".  

לחברה התמחות בשיש ואבן טבעית מסוגים שונים: טרוורטין, מולה וויט, קרמה, קמילה, אוורסט, שי גריי, טרייסטה, ונילה קרם ועוד.

אבנים מקומיות: מיצפה, חלילה, בירזית ואחרות-כל זאת במגוון גדלים וגימורים ובסוגי עיבודים שונים ,

בריקים ולבני פירוק מטירות עתיקות בבלגיה וכן אבני פירוק ואבני כורכר מקומיות .

חברת ע.ד.י.ד עיצובים ונוף כרמל קרמיקה מתגאה במוניטין ורשימת לקוחות מכובדת שכוללת בין היתר את חברת א.צ.ע לבנין הקבלן רוברט ביליה וחב' בריגה, א.ב. דידי , צמח המרמן , כל  אלו לצד אדריכלים ולקוחות פרטיים.

אחד הלקוחות,  איש העסקים והיזם חיים אלדד "במהלך טיול קצר באזור הכרמל" הוא נזכר "ראינו בצד הדרך את החנות ואולם התצוגה והחלטנו להיכנס ולהתעניין מכיוון שהיינו באותה התקופה בגל שיפוצים כלל בדירה". אלדד מראה לי בגאווה את חדר המדרגות המעוצב בדירת הפנטאוז שלו במעלה הכרמל, לצד פינת הישיבה בעלת העיצוב המודרני הנקי . "נכנסנו לאולם התצוגה והתפעלנו מהמבחר והגיוון , ממש כל טוב. זכינו גם ליחס הוגן ושירות אדיב". בסופו של דבר אלדד סגר עסקה משולבת ומשתלמת "שיפצנו  לא רק את חדר המדרגות, אלא גם את השיש למטבח ופינת האכילה הצמודה אליו והתוצאות מדברות בעד עצמם". אלדד מזכיר גם שהתוצאה לא רק הייתה לשביעות רצונו "מה שחשוב היה לי שאשתי הייתה מרוצה",  הוא מסכם.

לחברת ע.ד.י.ד עיצובים ונוף כרמל קרמיקה יש קשרי מסחר מול הספקים המובילים בארץ ובעולם  (איטליה , ספרד, טורקיה, סין)  "אנחנו שמים דגש רב" מציינת יוספוביץ' "על איכות המוצרים המיובאים שהנם בעלי תו תקן אירופאי,  תוך הקפדה על בקרת איכות גבוהה ובהתאמה לתרבות הדיור והחדשנות בעיצוב הבית"

אם לסכם את הדברים אז ניתן לומר שחברת ע.ד.י.ד עיצובים ונוף כרמל קרמיקה מספקים מעטפת שלמה של שירותים ללקוחות שיודעים שיש להם כתובת בכל בעייה שתיווצר ומעל לכל יחס חברי ואישי והיכולת 'לתפור' סל פתרונות לכל לקוח שיהווה איזון נכון בין מחיר הוגן, דרישות הלקוח וסגנון עיצובי.  IMG_9214

הטיפ של חברת ע.ד.י.ד עיצובים ונוף כרמל קרמיקה: איך לבחור ריצוף מתאים לבית ?

אם אין ברצונכם להחליף בכל 5 או 10 שנים את אריחי הריצוף בבית יש להקפיד לבחור נכונה באריחים איכותיים ועמידים, אריחים אשר תואמים את הצרכים של בני הבית ומאפשרים ניקיון בקלות יחסית

כמו כן, יש לבחור אריחים התואמים את עיצוב הבית הקיים ואפשרויות לשינוי וריענון עיצוב הבית בעתיד. חברת נוף כרמל מקפידה להציג מבחר גדול של אריחי פורצלן דמוי פרקט , דמוי שיש, דמוי בטון תוך הצגת הטרנדים העכשוויים    בענף.

הניסיון שלנו מאפשר זיהוי מהיר של אותם אריחים וטרנדים עולמיים התואמים את הצרכים של הקהל הישראלי. בכל הקשור לריצוף הבית לא כדאי למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

תגובות

להשאיר תגובה