ניתוחי הגדלת חזה מהאיכותיים והמתקדמים ביותר בארץ

מתכננת להגשים חלום ולהגדיל את החזה שלך?כשזה מגיע לגוף שלך, לבריאותך ולמראה שלך, חשוב שלא תתפשרי ותבחרי בטוב ביותר!מומלץ שתגיעי לאחת המרפאות של ד"ר גוברין, מהמומחים הבולטים ביותר לניתוחים פלסטיים בישראל.

אחד הניתוחים הפלסטיים המבוקשים ביותר בארץ ובעולם הוא ניתוח הגדלת חזה. במשך השנים הלך וגבר הביקוש לניתוח הגדלת חזה ולשתלים גדולים יותר.

ד"ר גוברין מבצע ניתוחי הגדלת חזה בשיטות מתקדמות ומשתמש גם בשתלי סיליקון קלי משקל, פרי פיתוחו, שמעניקים תוצאות מרהיבות ואיכותיות, המחזיקות לאורך זמן.

הגדלת חזה כביטוי לנשיות

השד מבטא יותר מכל את נשיותה ומיניותה של האישה. שד זקוף ומוצק הוא מושא להערצתם של גברים ונשים כאחד. נשים רבות בעלות חזה קטן חשות חוסר בטחון, תסכול וחוסר יכולת לבטא את נשיותן ומיניותן.

הניתוחים הראשונים להגדלת החזה, בוצעו לראשונה בשנות השישים של המאה ה-20. במשך השנים, ניתוחים בחזה הפכו לניתוחים הפופולאריים ביותר בארץ ובעולם.

למרות היותו ניתוח פופולארי, חשוב לזכור שעדיין מדובר בהליך כירורגי, הדורש ידע, מיומנות ומקצועיות. על המנתח להכיר את כל שיטות הניתוח השונות, את סוגי השתלים שקיימים ואת המשתנים הרבים שקיימים בבחירת השתל המתאים ביותר למטופלת.

לכן, כשהדבר נוגע לבריאות ולחזות שלך, כדאי לבחור ברופא המנוסה ביותר בתחום.

ד"ר גוברין נחשב לאחד מתוך חמשת הרופאים בעלי הניסיון הכירורגי הגדול והעשיר ביותר בעולם בניתוחים בחזה.

ניתוחי הגדלת חזה – טבעיים והרמוניים לגוף האישה.

ד"ר גוברין מבצע סוגים שונים של ניתוחים פלסטיים כשהמאחד את כולם היא השאיפה לתוצאות טבעיות והתאמה לגוף האישה.המצוינות ניכרת בכל היבטי ההליך, החל מבדיקת והכנת המטופלת, בחירת מידת וסוג השתלים, שימוש בשתלים האיכותיים ביותר, לרבות שתלים קלי משקל, וכן שימוש בטכניקות וציוד חדשני.

ניסיונו הרב של ד"ר גוברין, המוניטין שרכש והתוצאות הטבעיות של ניתוחי החזה שהוא מבצע, מאפשרים לו לקיים את השקפת עולמו ולגרום למטופלים להראות יפים, טבעיים ומאושרים.

שתלים קלי משקל ™B-Lite

עם השנים גדל הביקוש לחזה במידות גדולות יותר ויותר. משקל השתלים, המכבידים על גוף האישה, גורמים להגברת המשיכה של החזה כלפי מטה וזירוז צניחתו של השד. ככל שהמשקל גדול יותר, כך גדול יותר הכוח המושך את השד מטה, כוח הפועל למעשה לאורך כל חיי האישה.

ד״ר גוברין פיתח את שתליB-Lite – השתלים הקלים ביותר בעולם, שמשקלם קל ב30  אחוזים מהשתלים המקבילים בשוק. טכנולוגיית B-Lite מקטינה באופן משמעותי את משקל השתל ואת תופעות הלוואי הקשורות במשקל, משפרת ומשמרת לאורך זמן, את תוצאות הניתוחים להגדלת החזה ולשחזור השדיים.

שתלי B-Lite עמדו בהצלחה רבה בסדרה ארוכה מאוד של בדיקות בסטנדרטים המחמירים ביותר בארה”ב ובגרמניה.

השתלים הקלים משווקים כיום ביותר מ-40 מדינות בעולם. לדעת רבים, ביניהם בכירי הרופאים המנתחים הפלסטיים בארץ ובעולם, השתל הקל, מהווה פריצת דרך משמעותית ובעל חשיבות רבה בניתוחים להגדלת החזה ושחזור שדיים בכל העולם.

למידע ופרטים נוספים, בנושא ניתוחי הגדלת חזה, צרו קשר עם מרפאותיו של ד"ר גוברין בטלפון 04-8550930.

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה