במוצאי שבת מאות זומבים השתלטו על העיר בניהם גם 'זומבי ברסלב' ו'זומבי חתול' שהסכים להתראיין באופן בלעדי. היה נוטף דם  

כל שנה בסמיכות לפורים פושטים על 'מדינת תל אביב' מאות זומבים תאבי דם ומזי ריר והם לא מבחינים בין צמחונים לטבעונים, בין ערבים מיפו לגיי פרנדלי. הם עולים בהמוניהם מכיון שדרות בן ציון אל עבר בתי הקפה של שדרות רוטשילד. מי אלו אותם זומבים ? יש שמועה שהם אותם אלו שלא הצליחו להשכיר חדר בעיר. יש כאלו שטוענים שהם התושבים המקוריים של העיר (לאחר שכל הצפונים והבת ימים עברו). שמועה עיקשת טוענת שאלו הם בכלל בריסטות מן שהפכו לברמנים ואני בכלל חושב שזה המלצר שהגיש לך את ההפוך בלי הקצף אבל האמת היא שהזומבים זה הדבר הזה שמקיף אותך מכל עבר, אפילו עכשיו בחדר הזה, אתה יכול לראות אותם כשאתה מביט מבעד לחלון, כשאתה מדליק טלויזה, אתה יכול להרגיש אותם כשאתה הולך לעבודה, כשאתה הולך לבית כנסת, כשאתה משלם מיסים.

בשעת ערב מאוחרת מאות זומבים הפריעו את מנוחת של יושבי בת הקפה לצידי שדרות בן ציון ורוטשילד והם צעדו מאופרים ומחופשים לזומבים מהזן המוכר לנו מסרטי אימה "בארץ זו מסורת של שבע שנים" מספרת לי עמית איתן, מנהלת מדיה חברתית ומי שלקחה תחת שרביטה המדמם את ניהול דף הפייסבוק של אירוע צעדת הזומבים אליו הגיעו מאות אנשים "בעולם זה כבר רץ חמש עשרה שנה וכמו כל דבר בארץ זה הגיע אלינו באיחור"

מקור המילה זומבי הוא בפולחן הוודו של קונגו שם המילה 'זאמבי' משמעו אל ואכן בפולקלור של בני האיים הקריביים האמינו הילידים שבאמצעות קסם הוודו החזיר כהן הוודו באמצעות מגיה שחורה את המת לחיים נטול רצון עצמי כשהוא יכול לשלוט בו משם התפשטה דמותו של אותו 'אל – חי' ברחבי העולם וקנתה לה אחיזה בספרות האימה עד לגלגולו המודרני והפיכתו לכוכב קולנוע כאשר הכל החל בסרט האימה המיתולוגי 'ליל המתים החיים' משנת 1968.

בין הזומבים המהלכים עם עיניים מזוגגות כשהם משחרים לטרף היה ניתן לאתר את ה'זומבי ברסלב' שרוקד בלהט תוך שהוא לוכד אותך בציפורניו . והיה ונפלת בידיו של הזומבי ברסלב חבורת אבירי האור וסוג של ספיידרמן לעניים יצילו אותך . אבל גם אלו וגם אלו לא יכלו לעמוד בפני ציפורני 'הזומבי חתול' שבאופן בלעדי הסכימו להתראיין "היום הגענו כדי לאכול את כולם בכיף ובתיאבון ואף אחד לא יעצור מבעדנו" סיפרה לי בנחת לידה (20) מרמת גן. נסיתי לברר לגבי העדפות המזון שלהם ? "אנחנו אוכלים את כולם חוץ מחתולים ובלונדיניות כי אין להם מוח". בכל זאת ניסיתי לברר לגבי העדפה קולינרית לדעת מה יותר טעים לחך הזומבי : בלייני מועדונים או בורגנים יושבי בת הקפה ? "ברור שבליינים מכיוון שהבשר שלהם מגיע עם אלכוהול שזה תמיד טוב". "זה כמו פרה חופשית" מצטרפת לשיחה דוריאה חברתה "כשאתה אוכל בליינים את גם שבע וגם משתכר".

לקראת חצות הזומבים נעלמו וחזרו אל מקומם הטבעי – במשרדים של גורדי השחקים לעוד יום עבודה משעמם

תגובות

להשאיר תגובה