מסיבת חד קרן אגדית במיוחד

רוצים לערוך לביתכם המתוקה מסיבת יום הולדת קסומה ומיוחדת? מה דעתכם על מסיבת חד קרן אגדית?

חד הקרן האצילי והקסום מתואר באגדות אירופה כיצור לבן בעל קרן כסופה על מצחו, שאינו פוגע בחי ובצומח ושטל הבוקר הוא מזונו. יצור אגדי זה מסתתר בפני כל והוא מוכן לגלות את עצמו רק בפני עלמות חן חמודות וצעירות. במסיבת יום הולדת המאורגנת על ידי אבקת פיות לבנות ארבע עד שבע, קסמיו של חד הקרן יתגלו במלוא זוהרם וימלאו את כל הלבבות בשמחה ואושר.

מסיבה מושקעת וסוחפת

באבקת פיות מתמחים בארגון ימי הולדת לבנות, וישמחו להפיק בביתכם מסיבת חד קרן מושקעת ומלאה בקסם, אשר תעניק לביתכם האהובה וחברותיה חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. החוויה מתחילה עוד לפני האירוע עם הזמנות מעוצבות אשר יישלחו לכל ילדה ויגרמו לכל אחת להשתוקק להיות חלק מהמסיבה.

ביום האירוע עצמו החלל המיועד למסיבה יעוצב בגוונים רכים של ורוד ולבן לכדי מתחם אגדי ומעורר התפעלות. זהו מתחם הכולל קודם כל אזור קבלת פנים זוהר בו תחכה לבנות עמדת איפור וציור של קשת בענן בתוך צנצנת. מכאן מתחילה השמחה האמיתית שבת השמחה במרכזה וכל הבנות שותפות לה. המסיבה מתוכננת לכל פרטיה עם מבחר פעילויות והפעלות מובנות, צילומים לכל אורך האירוע, מערכת הגברה ומוסיקה מתאימה המלווה את כל המסיבה, שפע של אבזרים ותלבושות לכל הבנות, ועוד. המסיבה סוחפת את כל הבנות לכדי הנאה צרופה ורצופה הנמשכת לכל אורכה.

חוויית יום הולדת בלתי נשכחת

כיאה למעמד, במסיבות חד קרן של אבקת פיות דואגים כל הזמן לשים את בעלת השמחה במרכז הפעילות. בין היתר בת השמחה תזכה לטקס הכתרה מלכותי במיוחד, והיא גם תהיה במרכזו של משחק העצמה מרומם. כמובן שאי אפשר גם בלי טקס ברכות מרגש וטקס עוגה עם הבעת משאלה והרבה נשיקות וחיבוקים.

מסיבה מהנה עבור כל המשתתפות

מלבד שימת לב מיוחדת לבת השמחה, הפעילויות של מסיבת קרן מתוכננות כך שכל המוזמנות תהיינה שותפות מלאות בחגיגה. כך למשל, כל המשתתפות יצאו למסע מרתק אל ארץ קשת בענן, ביתו של חד הקרן, המשלב מגוון משחקים ומשימות מהנים ביותר. כמו כן הן  יפזזו במסיבת ריקודים עליזה המלווה במוסיקה עכשווית, ואם לא די בכך – כל משתתפת תקבל מתנה אישית קטנה ומושקעת.

וזה עוד לא הכל…

מסיבת יום הולדת חד קרן היא רק קונספט אחד מתוך מבחר עשיר של אפשרויות למסיבות יום הולדת לילדות ונערות, כמו מסיבת הוואי, מסיבת נסיכות, מסביב לעולם, מסיבת ספא ועוד. המסיבות מוצעות עבור מחיר הוגן ביותר ועם שורה ארוכה של תוספות ושדרוגים אפשריים. כך למשל, תוכלו להעניק לכל משתתפת במסיבה עצמה או אחריה מגנט אישי מודפס. כמו כן תוכלו לקבל קליפ איכותי של החגיגה המשלב קטעי וידאו, תמונות ומוסיקת רקע, ו/או להזמין אלבום דיגיטאלי מפואר עם צילומי סטילס מקצועיים של האירוע.

למידע נוסף אודות מסיבת חד קרן וביצוע הזמנות, ניתן ליצור קשר עם אבקת פיות בטלפון 050-5733431

תגובות

להשאיר תגובה