לתיקון ואחזקה של שעוני יוקרה יש רק כתובת אחת

החלטת להשקיע בעצמך ולרכוש שעון יוקרה. שעון שהוא סמל סטטוס, המעיד על חוש טעם אישי מפותח וייחודי. שעון הוא אחד הפריטים הבולטים שכמעט איננו נפרדים מהם. הוא מצוי בשימוש יומיומי והופך לחלק בלתי נפרד מאיתנו, חלקנו אפילו ישן איתו בלילות. אבל, דווקא בשל העובדה שאנו עושים עימו כמעט הכול – שוחים, רצים ומתעמלים, הוא צובר אבק, זיעה ומים. לכן חשוב לתחזק את השעון באופן שוטף, למסור אותו לטיפול תקופתי ולדאוג לתקינותו.

אנו בד"ר קלוק מתמחים בתיקון ותחזוקת שעוני יוקרה בלבד, ממגוון רחב של מותגים. בעלי וֶתֶק וניסיון רב בתחום, למעלה מ-25 שנות ניסיון. חשוב שתדעו כי בהסרת השעון מִפֶּרֶק ידכם והפקדתוֹ בידינו, אתם מוסרים אותו לידיים הטובות והמקצועיות ביותר.

מדוע דווקא ד"ר קלוק?

אם קנית שעון יוקרה סימן שחשוב לך שיהיה אמין ואיכותי. כך גם בבחירת הַשָּׁעָן שלך. שעון יוקרה  ראוי לתחזוקה ותיקון על-ידי הטובים ביותר. בדומה לכלי רכב יוקרתי או כלי נגינה של יצרן עילית, כך גם השעון האישי זקוק לטיפול שוטף כדי לשמור על ערכו האובייקטיבי והסובייקטיבי.  

  • שָׁעָן שמשתבח עם הזמן – כשם שהפירמה של השעון שבחרת ותיקה ואמינה, כך גם אנו בתחום השענוּת. הניסיון והזמן מדברים בעד עצמם – ויטלי טרידובסקי, הבעלים והמייסד של ד"ר קלוק, עוסק בתחום יותר מ-25 שנים, למד את מקצוע השענות בטכניון באוקראינה ומכיר אותו על בּוּריוֹ. בשנת 2002 הקים את העסק וביחד עם צוות מסור, מקצועי ואיכותי הוא מציע שירות בוטיק ללקוחותיו.
  • התמחוּת = איכות – אנו מתמחים במגוון סוגי שעוני יוקרה, מְתַקנים וּמְתַחְזְקִים שעונים של המותגים: ROLEX, BREITLING, OMEGA, CARTIER, TISSOT, RAYMOND WEIL, RADO, SEIKO, MONT BLANC, LONGINES, HUBLOT, CERTINA, MOVADO, TAGeuer, EDOX,   ועוד. הייחוּדיוּת שלנו היא בכך שאיננו מתמחים בשעונים מסוג מסוים. הגיוון וההיכרות עם מנגנונים שונים בעבודתנו הם יתרון משמעותי שבזכותו אנו עומדים ביעדי מקצוֹענוּת, דייקנות ואיכות.
  • לא מתפשרים על טיב החומרים – אנו מאמינים כי לשעון שלך מגיע טיפול מלכים, ולפיכך משתמשים בחלקים ובחלפים האיכותיים ביותר.
  • תיקונים במחירים הגיוניים – בדרך כלל כשמתגלה תקלה בשעון מקובל להעבירו ליבואן אשר מתקן את השעון במעבדה בארץ או שולח אותו למעבדות היצרן בחו"ל. מדובר בתהליך יקר מֵאַחַר שכלולים בו דמי טיפול כפולים, ליצרן וליבואן המתווך, לצד דמי משלוח. אנו מציעים חיסכון בעלויות, תמחור הוגן ותמורה הולמת בעד התשלום.
  • שׂביעות רצון מתיקון השעון – המשוב המשמעותי ביותר מבחינתנו לגבי השירות שאנו מעניקים הוא שביעות רצון הלקוחות. ד"ר קלוק מֻכָּר כעסק שקנה לעצמו שֵׁם ומוניטין, ואנו שמחים וגאים על מעגל לקוחותינו המרוצים והחוזרים, אשר הולך ומתרחב.

סוגי השירותים שאנו מציעים

  • החלפת סוללה – לכל סוגי שעוני היוקרה, בהתאמת הסוללה הנכונה. אנו משתמשים בסוללות איכות תוצרת יפן או שווייץ בלבד, של החברות המובילות בתחום. נשמח לייעץ לך לגבי הארכת חיי הסוללה בשעונים רגילים ובשעוני עֶצֶר.  
  • החלפת סוללה ואטימה – איטום השעון מפני מים, לפי הוראות היצרן. התהליך כולל החלפת כל אטמי השעון ולעיתים מצריך גם פירוק של הלחצנים; חידוש סיליקון; ניקוי חיצוני של השעון ובדיקתו במכשור מתאים. בסיום, הלקוח מקבל שעון נקי ואטום כהלכה, עם אחריות לשנה. האטימה מתבצעת לפי רמות, מהבסיסית ביותר ועד לאטימה המתאימה לצלילה מקצועית, לפי הנחיות היצרן. חשוב לדעת שכל פתיחה של השעון לתיקון, החלפת סוללה וכד' מצריכה אטימה כדי להגן על השעון מחדירת מים וקלקול.
  • תיקון מקצועי של שעוני יד יוקרתיים – שנים של עבודה עם שעוני המותגים האיכותיים בעולם הקנו לנו וֶתֶק וניסיון. אנו משלבים בעבודתנו בקיאות במנגנונים אוטומטיים מורכבים של מגוון שעונים, שימוש במכשור עדין ומתקדם, מיוּמנוּת ויֶדַע שצברנו. במסגרת התיקון אנו מְבַצְעִים: פירוק מלא של מנגנון השעון; ניקוי באמצעות מכשור ייחודי; שימון לפי הוראות היצרן, כיוון השעון ואיטום מחדש. אנו שׂמים דגש על שימוש בחלקים המקוריים בלבד, תוך הקפדה על נראוּת השעון. בסיום תקבלו מאיתנו אחריות לשנה.
  • פוליש לשעון או חידוש שעון  – בפוליש הכּוונה לחידוש עיצוב המתכת של השעון באמצעות ליטוש במכונה, בגווני מאט או מבריק, לפי הנחיות היצרן. אנו מְבַצְעִים פוליש קפדני, תוך שמירה על הנראוּת המקורית. פוליש מיועד לטיפול בפן האסתטי של השעון ולא בתקינותו, והוא מתאים לשעונים בני כמה שנים שהספיקו לצבור שריטות וחבטות. מתכות המתאימות לליטוש הן זהב, כסף, טיטניום או סטיינלס סטיל. מתכות מצופות אינן מתאימות לליטוש.
    חידוש הוא עבודה רחבת היקף הכוללת הן פוליש הן חידוש כל החלקים החיצוניים של השעון או החלפתם, לרבות: זכוכית, מחוגים, לוח ועוד. חידוש מתבצע לפי צורך או לבקשת הלקוח.
  • החלפת זכוכית  אנו מחזיקים במגוון רחב של זכוכיות מקוריות לשעוני יוקרה לצד מלאי של רוב סוגי הזכוכיות, במידות שונות. זהו תהליך מהיר ופשוט יחסית, ולפעמים אפשר להשתמש בזכוכית חליפית במקום במקורית וכך לחסוך בעלויות. אם השעון נפל ויש סכנה שחדרו למנגנון רסיסי זכוכית נבדוק אם יש לתקנו, ואם השעון חשוף לשימוש במים נאטום אותו.
  • תיקון רצועה או החלפתה –  אצלנו תמצאו מגוון רחב של רצועות לרבּות מתכת, עור, סיליקון ובד. לפי רצון הלקוח אפשר להזמין רצועות מקוריות למגוון מותגים.
  • קנייה ומכירה של שעוני יוקרה יד שנייה.

לסיכום, אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון שירותי תחזוקה וטיפול בשעוני יד של מותגי היוקרה תחת קורת גג אחת, באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים משתלמים.

בשביל הדיוק – ד"ר קלוק בדיוק!

מחכים לכם במעבדה: רח' סוקולוב 71 חולון

ימי ושעות הפעילוּת: א, ב, ד, ה 18:00-09:30; ג, ו 14:00-09:30

וזמינים בטלפונים: 03-6511441; 053-7127040

נשמח לעמוד לשירותכם

תגובות

להשאיר תגובה