להתקדם למערכת מגרות לארגזי טנדרים ורכבים מסחריים

רוצים מרחב מאורגן לציוד בטנדר או ברכב המסחרי? יש לכם ארגז ברכב אבל הוא הפך ערימה גדולה של ברדק שלא מוצאים בה כלום? מערכות מגירות לארגזי הרכב יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם.

ברכישת מערכת מגירות לארגזי טנדרים ורכבים מסחריים של מותג מוביל, תקבלו מוצר אחסון מתקדם שיספק מענה יעיל ואיכותי למגוון צרכי אחסון, בין אם לפנאי או לעבודה. אם תרכשו את המוצר מספק אמין ומומלץ תזכו באחריות מקיפה וארוכת טווח, לצד מערך שירות מקצועי ומקיף שמלווה אתכם לכל אורך הליך הרכישה וגם אחריו.

כמה מילים על ארגזים לרכבים

רכבים מסחריים וטנדרים הפכו לכלי רכב נפוצים בכבישי הארץ המשמשים אנשים ועסקים, בעיקר להובלת ציוד וסחורות בכמויות ובמשקל יחסית נמוך. בכדי לייעל את התפקוד עם כלי רכב אלו מקובל להתקין בהם ארגזים מסוגים שונים לאחסון של מגוון פריטים באופן בטוח. יתרה מכך, בימינו ניתן לרכוש ארגזים עם מערכות מגרות המאפשרות אחסון באופן מאורגן ויעיל. יחד עם זאת, בכדי שציוד זה ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר לאורך זמן, כדאי לרכוש ממקור אמין ומומלץ.

מערכת מגרות לשלל רכבים ומטרות של מותג מוביל

אחת ממערכות המגירות היותר מומלצות בשוק הינה של המותג האמריקאי המוביל DECKED, המתמחה בייצור ארגזים ומערכות מגירות לרכבים מסחריים וטנדרים. המערכות מספקות מענה שלם, איכותי ובטוח לצורכי אחסון, אריזת חפצים והובלה של חומרים, חפצים וכלי עבודה שונים. המוצר עצמו ייעודי לרכבי מסחר וטנדרים, ומשווק בישראל באופן בלעדי ע"י חברת הנפלד טכנולוגיות זאת עבור מגוון דגמי רכבים לרבות פיאט דוקטו, סילברדו, דודג' ראם, פורד מסחרית, טויוטה היילקס, מיצ'ובישי ועוד. מערכת המגרות מיועדת למגוון מטרות וצרכים, בין אם לעבודה, חקלאות או פנאי ותחביב, וכן למי שאוהב לשמור את רכבו מאורגן ומסודר.

מערכת מגרות מתקדמת וחכמה

מערכת המגרות של DECKED תוכננה כמוצר מתקדם, יעיל וחכם, המעניק נגישות גבוהה לפריטים המאוחסנים ודרכי העברתם. השלד של המוצר בנוי מפלדה וכל חלקי המוצר מורכבים מפוליאתילן ממוחזר עם צפיפות גבוהה. כמו כן, המוצר אטום לגמרי לאבק ומים, שוקל מאה קילו ומסוגל לשאת עד תשע מאות ק"ג. יש לציין כי לכל סוג רכב יש מגרות מותאמות עבורו במדויק. המערכות עצמן מסופקות עם כל האבזרים הנלווים הנחוצים, שהינם מקוריים של חברת  DECKED, לרבות נקודת עגינה, חוצצים וכן ארגזי אחסון בגודל מתאים עבור מערכת המגרות.

התקנת מערכת המגרות

את מערכת המגרות של DECKED מתקינים על גבי מסילות המאפשרות את הנעתן הקלה והחלקה. המגרות נפתחות כמעט במלואן וניתן לנעול אותן כשהן סגורות. הן מותקנות בחתך בניה נמוך וכך מתקבל שימוש אופטימאלי בארגז ובמגרות. בנוסף, מיקום זה גם מנצל נכון את שטח הרכב בהותירו מרחב פנוי רב על גבי שטחו העליון של הארגז. מעבר לכך, מדובר בהתקנה מהירה ופשוטה שאינה נדרשת בקדיחות וברוב הרכבים אינה מצריכה לבצע בהם שינויים.

להזמנת מערכת מגרות לארגזי טנדרים ורכבים מסחריים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת הנפלד בטלפון 04-6186777

תגובות

להשאיר תגובה