להתקדם לבית חכם

לחברים שלכם כבר יש בית חכם וגם אתם רוצים להתקדם? מערכות בית חכם הפכו לטכנולוגיה מבוקשת בקרב הציבור הישראלי מכיוון והן תורמות רבות לאיכות החיים ומעניקות שליטה מלאה גם מרחוק במערכות השונות של הבית. לפניכם מספר טיפים אשר יסייעו לכם להבין משמעות הטכנולוגיה ואת יישומה באופן מוצלח.

בית חכם – מהו?

בית חכם הפך למונח רווח בקרב הציבור אף כי רבים מאיתנו לא באמת מבינים את משמעותו. הכוונה היא ליצור מערכות חשמל מתקדמות אשר מאפשרות שליטה חכמה במוצרי החשמל השונים, כדוגמת מיזוג, תריסים חשמליים, דוד שמש, מערכות אזעקה ומערכות אודיו ווידאו. השליטה יכולה להיות בבית עצמו ומחוצה לו והיא מבוצעת בעזרת מכשירים שונים לרבות האינטרנט וטלפונים ניידים חכמים.

באופן כללי, טכנולוגיות הבית החכם מבוססות על מערכות מתקדמות של חשמל, שליטה ובקרה ורשת מחשבים, שבעזרתן ניתן לבצע קשת רחבה של פעולות. בין היתר, הן מעניקות שליטה בגופי חשמל בודדים או לחילופין שליטה במכלול המערכות בבית באמצעות תכנון מראש. ניתן למשל ליצור פקודה לצפייה בסרט המדליקה את מערכת הוידיאו והשמע, לצד עמעום אורות וסגירת תריסים. באופן דומה ניתן ליצור פקודות למצב יציאה מהבית, הכנה לשינה, חופשה או כל צורך אחר.

תכנון נכון וחסכוני של בית חכם

כמעט אין גבול לאפשרויות של טכנולוגיות בית חכם. יחד עם זאת, ככל שתבחרו במערכת יותר מורכבת ומתוחכמת כך גם יעלה מחירה, המתחיל בעשרות אלפי שקלים ויכול להגיע גם למאות אלפים. לכן, אם אתם מוגבלים בתקציב כדאי לבחור מערכת שעונה לצרכים המהותיים שלכם, בין אם שליטה בחימום תת רצפתי, צלונים, מערכת אודיו וכדומה. כמו כן, בבתים בהם קיימת בחירה במערכת חשמל אלחוטית ייחסך הצורך בבניית תשתית וחיווט בקירות. בכל מקרה, על מנת שהמערכת תשמש אתכם לאורך זמן חשוב שלא להתפשר על איכות המוצרים המרכיבים אותה וכמובן שלא להתפשר על מקצועיות החברה שמתכננת ומתקינה את המערכות.

בית חכם בונים עם חברה מקצועית

חשוב להבין שהצלחת התכנון והטמעת המערכות דורשת ניסיון רב וידע מקצועי מעמיק. לכן, יש לבצע את העבודות בעזרת חברה אמינה, מוכרת ומנוסה המספקת מענה פרקטי, מקיף, חסכוני ואסטטי.

טופ אודיו הינה החברה המובילה בישראל לתכנון ולביצוע בתים חכמים, רשתות מחשבים, מערכות שליטה ובקרה ומערכות אודיו-וידאו. החברה מייבאת לארץ מוצרים מובילים ויוקרתיים, מתמחה בחשמל חכם ומספקת לכל לקוח התאמה אישית אשר בהחלט יכולה לחסוך בהוצאות מיותרות ולהגביר את התמורה. באמצעות הטכנולוגיות החדישות והידידותיות למשתמש ניתן לתכנן ולעצב את חלל המגורים בבית החכם תוך התאמה אישית.

בנוסף טופ אודיו מעניקה  שירותים גם למסעדות, מלונות בוטיק, חנויות, יאכטות ועוד.

שילוב השירותים והמוצרים היוקרתיים הופכים את כל אותם מקומות לנגישים, נוחים ונעימים.

אחת החברות המובילות אותה מייבאת טופ אודיו היא Control4, אשר מובילה את הענף

ביכולת האינטגרציה עם המגוון הרחב ביותר של מכשירים כך שכולם יעבדו יחד באופן הרמוני ומושלם.

זכרו שחברה מקצועית תלווה אתכם לכל אורך תכנון מערכות הבית, לרבות התקנתן ויישומן המוצלח, וגם תעניק לכם שירותי תמיכה מלאים במידת הצורך על מנת שתוכלו ליהנות מהבית החכם שלכם בראש שקט ובשיא הנוחות.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר Top Audio 

1 תגובה

להשאיר תגובה