אשת התקשורת סיוון רהב מאיר לא הסכימה לראיין את צביקה פיק לרגל אירוסיי בתו  "זה לא בדיוק גאווה ישראלית שיהודייה מתחתנת עם גוי".

בהתקפה יוצאת דופן על התקשורת סיפרה אשת התקשורת המשפיעה בישראל על איך היא רואה את התקשורת : "רדודה, חסרת לב ומוח" ושיתפה איך ביטלה ראיון עם פיק לרגל אירוסיי בתו עם הבמאי טרנטינו "לא יכולתי לברך את פיק בתוכנית שלי בערוץ 2 ומצדי שיקראו לי פנאטית דתייה".רהב סיכמה את העניין וקבעה: "כולנו דתיים בערוץ 2 וזוהי הסוגייה המרכזית של מלחמת התרבות פה".

אנחנו לא רגילים לראות את סיוון רהב מאיר יוצאת בהתקפות נגד אבל במסגרת סבב ההרצאות השבועי שלה סיפרה השבוע מי שנבחרה לאשת התקשורת המשפיעה בישראל ואף לחיקוי הולם בארץ נהדרת כיצד זה להיות אשת תקשורת דתייה בערוץ 2 והביאה דוגמא להתנגשות ערכים כפי שקרה לה לפני מספר שבועות "הגשתי את אחת התוכניות האקטואליות והעורך מספר לי בגאווה ובשמחה שהוא סגר ראיון בלעדי עם צביקה פיק. ולמה בימים אלו צריך לראיין את פיק בגלל שבתו (דניאלה) הולכת להתחתן עם הבמאי טרנטינו. במאי מצליח אבל מה לעשות לא יהודי. ויש שיאמרו לא נעים 'גוי' מה אני יעשה. אמרתי לעורך 'תגיד איך אתה בדיוק רואה שראיון כזה מתנהל ? מה זאת אומרת אתמול היו האירוסים בהרצליה ואת אומרת לו 'מזל טוב' ושואלת אותו 'איך היו האירוסים ?' מה היו המתנות. מתי החתונה ומי מחתן ? איפה יגור הזוג מזל טוב ובשמחות'. אמרתי לו אני לא רואה את עצמי עושה ראיון כזה. מסתכל עליי ואומר לי 'את גזענית?'. אני שואלת 'זה גזענות ?'. הוא מביט בי ואומר 'זאת אהבה ואיך את יכולה לומר למישהו איך להתחתן'. אני לא רואה את עצמי כאדם גזען ואני מאחלת לטרנטינו כל טוב. אני לא אפלה אותו בשום דבר ואם אצטרך לבחור לבר המצווה של הבן שלי במאי לסרט בר מצווה אולי אסכים לקחת אותו. לא מפלה אותו אבל להגיד שיהודייה שמתחתנת אתו אני אביא את זה אליי לאולפן ואברך את ה'שוויר' (החם) של טרנטינו אז יש לנו פה באמת פער מסוים בהסתכלות על האירוע אני לא עושה מזה גאווה ישראלית. אני לא מוצאת עוד שותפים לדיעה שלי בתוך המערכת. ואני שוב אומרת איך זה קשור לגזענות הנה יש את פרוייקט תגלית שמביאים יהודים מכל העולם כדי להילחם בהתבוללות. הנה אתה רואה זה ערך לאומי וציוני. עשית אותי בנצ'י גופשטיין ממש מסתובבת במדרחוב ומפרידה בין ערבים ליהודיות ואני לא מקדמת את זה בתוכנית שלי".

סיוון מסכמת שזוהי תקרית חד פעמית שקרת לה בקריירה שלה ומגיעה למסקנה "כולנו בעצם דתיים בערוץ 2. אנחנו צריכים להבין שאנחנו במלחמת תרבות. אם לא נבין שזו הסוגייה המרכזית לא הבנו כלום".

תגובות

להשאיר תגובה