כל סוגי המשאבות בכתובת מקצועית אחת

נדרשים לפתרונות שאיבה למפעל או לעסק? כדאי שתכירו את חברת שהם משאבות ויפעת בע"מ המתמחה בייבוא ושיווק כל סוגי המשאבות.

חברת שהם משאבות ויפעת בע"מ הינה בית עסק ותיק ומוערך הפועל בתחום כבר שלושים ושמונה שנים. החברה מספקת פתרונות מקצועיים לצרכי שאיבה לגופים שונים במשק, לרבות קבלני אינסטלציה וצנרת בניין, מפעלים, מוסדות, בנייני מגורים, בתים פרטיים ועוד. הפתרונות כוללים מבחר גדול של משאבות למכירה, התקנת משאבות, שיפוץ משאבות וייעוץ טכני בנושא.

כל סוגי המשאבות

חברת שהם משאבות הינה מהגופים היותר מקצועיים בענף. החברה מספקת משאבות מכל הסוגים ובשלל דגמים עבור צרכי לקוחות מענפים ומגזרים שונים במשק, עם ליווי אישי לכל אורך הליכי הרכישה וההתקנה. מוצרי החברה כוללים בין היתר:

  • משאבות טבולות לביוב – מיועדות לסילוק של מי שופכין במקומות נמוכים לקו הביוב, ומניעת חזרתם לפתחי ביוב שבבית כמו אסלות או מקלחות. הן בדרך כלל ממוקמות במרתפים ומסייעות בהנעת מי הביוב לקו החיצוני של הבית או הבניין.
  • משאבות ניקוז – משאבות המנקזות מים בעת שיטפון או הצפה, משמשות בעיקר לשאיבתם של מים נקיים.
  • משאבות הגברת לחץ – משאבות המגבירות לחץ מים לצרכים שונים באופן שקט ויעיל, למשל עבור לחץ מים תקין לקומות גבוהות בבניינים. הן מוצעות כמשאבות אישיות לבתים דירות וכן כמשאבות לכל הבניין או לקומותיו העליונות. בנוסף, משאבות מסוג זה הפועלות עם לחץ מים גבוה מיועדות גם לצרכי כיבוי אש. בכל מקרה, החברה תתאים ללקוח משאבה בהתאם לנתוני תשתיות הצנרת והמבנה, וכמות צריכת המים.
  • משאבות סחרור – אלו משאבות המשמשות למערכות קירור וחימום כדוגמת חימום תת רצפתי, דודי שמש ולצרכי תעשייה שונים. המשאבות גורמות לנוזלים במעגל סגור לנוע במעגל על ידי יצירת לחץ המונע התנגדויות, וממשיך את הסחרור של הנוזלים.
  • משאבות גלגלי שיניים – לרוב מתפקדות כמשאבות הידראוליות עבור אספקת שמן למנועים.
  • משאבות צנטריפוגליות – הופכות אנרגית הנעה לאנרגיה קינטית. הן מאיצות מעבר של מים או נוזלים אחרים דרך צנרת ומשמשות בעיקר לצרכי ספיקות גבוהות בעומס נמוך.
  • עוד מגוון סוגי משאבות – ביניהן משאבות כיבוי אש, משאבות אנכיות, משאבות לבריכות שחייה, משאבות ליניקה עצמית, משאבות הזנה לדודי קיטור, משאבות חצי טבולות ומשאבות סולר.

ייעוץ מקצועי בנושא

מלבד שיווק משאבות, חברת שהם מספקת גם שירותי ייעוץ מקצועיים לגורמים שונים במשק. בין היתר החברה מייעצת לקבלנים באתרי בניה לבחירת משאבות מתאימות בהתאם לתוכניות, והתקנתן הנכונה והיעילה עם פתרונות טכניים מתקדמים לכל שלב ולכל בעיה שעלולה לצוץ, וכן סיוע בתכנון מערכות חשמל שאינן סטנדרטיות. כל זאת תוך שיתופי פעולה עם גורמים שונים כגון חשמלאי, אינסטלאטור ומהנדס האתר, הכנת המשאבות לביקורת של חברת החשמל, רשות מקומית, מכון התקנים, מכבי אש ומהנדסי אינסטלציה.

למידע נוסף בנושא צרו קשר עם חברת שהם משאבות ויפעת בע"מ בטלפון 03-5703958.

תגובות

להשאיר תגובה