הטריבונה – רכילות עסקית

הישג ישראלי מרהיב וחסר תקדים בפסטיבל פרסי המדיה העולמי שנערך בשבוע שעבר ברומא: פרוקטר אנד גמבל ישראל וחברת מדיהקום ישראל, המובילות את אסטרטגיית המדיה של פרוקטר אנד גמבל בישראל ומשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, זכו ב-6 פרסים מתוך 9 קטגוריות בהן היו מועמדים, לקמפיינים עבור המותגים המובילים אוראל בי, פנטן, אריאל ופיירי. פסטיבל המדיה ברומא הינו אירוע הפרסום והמדיה מהחשובים והיוקרתיים בעולם, שני רק לפסטיבל קאן. לדעת רבים הפסטיבל באיטליה אף נחשב כמנבא התוצאות של הפסטיבל הצרפתי, ועל כן הציפיות מפרוקטור אנד גמבל בישראל, וכל שותפיה לקראת קאן אף עלו עוד יותר החל מהבוקר. תעשיית הפרסום נאמדת על פי ההערכות בכ-1 טריליון דולר בשנה. בתמונה: מנחה הטקס לירון שיפטר, ראש מחלקת יצירתיות בפרוקטר אנד גמבל בישראל, מיכל בר-טל ראש מחלקת מגזרים בשטרן אריאלי סער, שימי המיאס מנהל לקוחות במדיהקום וגלעד קט מנהל תחום “פלנינג” במדיהקום.

רותם חלפון מנהלת מותג ביודרמה ואורטל בטן מנהלת מותגי סורפיקס, מיקוסן וורטי הציגו בכנס את מוצרי המותגים של חברת כמיפל, חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום הפארם בכנס רופאי עור השנתי שנערך באילת. בכנס השתתפו מאות רופאי עור והוצגו מוצרים חדשים בתחום. חברת ‘כמיפל’, אשר הוקמה בשנת 1941, הינה חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום הפארם, ואחד הגופים המובילים בשיווק ומכירה של מוצרי בריאות וטיפוח בשוק הפארם בישראל. החברה דוגלת בחדשנות תוך הנגשת המוצרים ללקוח עם שיפור והתפתחות תמידית.

חטיבת היופי ב- Yves Saint Laurent גאה לצרף את דואה ליפה למשפחתה כשגרירה של הבושם החדש לנשים. דואה ליפה נבחרה מכיוון שהיא יכולה להיות חזקה ואולטרה-נשית, קולית ולוהטת. היא מגלמת את האישה העכשווית של Yves Saint Laurent – משוחררת, חסרת פשרות, האישה שכותבת את החוקים שלה בעצמה. האמונה האיתנה שלה בחופש וחירות והחושניות שלה מבטאות את המורשת של Yves Saint Laurent. דואה שמחה להתחיל את שיתוף הפעולה שלה עם Yves Saint Laurent בקמפיין לבושם החדש לנשים אשר יושק בספטמבר 2019.

במעמד שגריר אתיופיה בישראל מר רטה אלמו, בכירי חטיבת החדשנות של  eBay ועובדי החברה, ראשי עמותת ‘טק קריירה’ ונציגים מקהילת הטק מקרב העדה האתיופית, התקיים השבוע במרכז המחקר והפיתוח של eBay בישראל, מפגש הסיום להאקתון ייחודי, האקתון הראשון של ארגון “טק קריירה”,  המציע לצעירים וצעירות יוצאי אתיופיה תכנית ייחודית לרכישת ידע, ניסיון וכישורים הדרושים על מנת להשתלב בתעשיית ההיי-טק הישראלית, לפתח קריירה איכותית ולעבור לעצמאות כלכלית. התוכנית כוללת הכשרה טכנולוגית איכותית, סדנאות העשרה לפיתוח אישי ושירותי השמה בעולם ההיי-טק. את הכפפה לקיום ההאקתון שבמסגרתו נדרשו למעלה מ-40 המשתתפי,ם לפתח פתרונות טכנולוגיים לצרכים חברתיים בקהילה, הרימה eBay במשרדיה בנתניה, תוך הירתמותם של צוות חטיבת החדשנות של החברה בהובלת ההאקתון. בסיום הוכרזו שני מיזמים זוכים, אשר ראשי הצוותים שלהם זכו לנסוע לאתיופיה ולהציג את המיזמים ולהמשיך בפיתוחם מול קבוצת משקיעים מקרנות  הון סיכון. במקום הראשון זכו שני מיזמים: “בונה” (מילה המתארת טקס קפה אתיופי המחבר בין אנשים) ,אפליקציה המשמשת כסוג של רשת חברתית המחברת בין יוצאי אתיופיה ברחבי העולם ו – “‘קובה”, המתבסס על מנהג אתיופי לפיו מידי חודש היו מתקבצים קבוצה של אנשים, לרוב בני משפחה ובמהלך המפגש אוספים כסף המשמש כסוג של ביטוח וקרן לעזרה הדדית לעת צרה. מאחר ובארץ מנהג זה הפך למאתגר יותר בשל המרחק הפיזי, פיתחו חברי הצוות אפליקציה של שיתוף כספים לטובת עזרה הדדית כאות סולידריות ושימור הקשר בין האנשים. בתמונה מימין לשמאל: אשר אליאס מייסד טק קריירה, נועה אוחיון באב אחראית מותג מעסיק ותקשורת ארגונית, רטה אלמו שגריר אתיופיה בישראל, גדי מיקלס ראש חטיבת חדשנות ב eBay וונדי פרו היועץ לשגריר.

קניון עזריאלי תל אביב חגג הבוקר את פתיחת הקיץ באירוע PINK PARTY, תצוגת אופנה למותג האופנה “YANA FASHION” בהשתתפות נשים המתמודדות ומחלימות מסרטן השד, אשר צעדו על המסלול עם בגדי ים המותג, המיועדים במיוחד לנשים עם פרוטזות שד לאחר כריתה כתוצאה ממחלת הסרטן. כיבדו בנוכחותן ולקחו חלק מרכזי באירוע: הזמרת המצליחה שרון חזיז שהחלימה מהמחלה, וכוכבת הרשת גל גברעם שהגיעה לצעוד על המסלול עם אמה, אשר התמודדה עם המחלה והבריאה. באירוע נכחו גם: ארנון תורן מנכ”ל קבוצת קניוני עזריאלי, אופיר אורן מנכ”ל קניון עזריאלי תל אביב ונותני החסות המרכזיים: זוהר בן זינו מנהלת השיווק של חברת WESHOES, יפעת פסטרנק סמנכ”לית השיווק של קבוצת רנואר. בתמונה מימין: ארנון תורן, זוהר בן זינו, אופיר אורן ויפעת פסטרנק.

בסדנת פריצת גבולות עם המנטור הלאומי אלון אולמן, שנערכה בתיאטרון יהלום השתתפו כ- 600 איש. במקום נראו ידוענים רבים, ביניהם: מאמן נבחרת ישראל בכדורגל המיתולוגי אלי גוטמן ואשתו סמדר, השחקן ליאור כלפון ואשתו רויטל, סוכן הטאלנטים רפי עגיב ואחרים. כלפון ואולמן החליפו רשמים על חיי הבמה. בסוף האירוע אלי גוטמן הגיע לתת חיבוק חם לאולמן, שהיה המאמן המנטלי של נבחרת ישראל שנים אחדות. בתמונה מימין: אלון אולמן אלי וסמדר גוטמן.

כ – 450 אנשי עסקים, בכירי המשק והכלכלה ותורמים מהארץ ומחו”ל, הגיעו בחמישי בערב לאירוע חגיגי שנערך לטובת גיוס תרומות לעמותת מרכז טל, לצעירים חולי סרטן – “חלאסרטן”. האירוע התקיים בחצר הבית של משפחת שמלצר, שנרתמה למען העמותה.

מאות אנשי אמנות, סוחרים, ידוענים ומשפיענים, ביניהם אשת העסקים שרי אריסון, השרה וחברת הכנסת לשעבר ציפי לבני, איזי ויעל בורוביץ, איש העסקים ואחד מראשי עמותת שניר יואב פלטו שרון, איש העסקים דני אונגר, שדרני הרדיו אביעד קיסוס וטל ברמן, הזמרת בעבר ובעלת מכוני הספורט בהווה רוני דואני בהריון שני ופוטוגני, ניר שמול יו”ר עמותת שניר ודנית דברה מנכ”לית העמותה, סיוון ברון לוי מנהלת קשרי קהילה בעמותה, הגיעו לאירוע הגאלה של יריד צבע טרי – היריד לאמנות עכשווית, ובקרו בפרויקט “הגלויה הסודית” – 1,000 גלויות מקוריות אותן ניתן לרכוש כשההכנסות ממכירת הגלויות הינן קודש לעמותת שניר,העוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות. המפורסמים קנו גלויות ועד למוצ”ש נמכרו כ-700 גלויות. עם סיום היריד ביום שני, נמכרו כל הגלויות שהוצעו למכירה. בעמותה מצפים שעד לסוף היריד, תימכר כל הכמות. כל גלויה נמכרת ב-180 ₪ תרומה לילדי העמותה.

ביום שני האחרון קיימה “מעבדות GIGI” בהובלת רון לנדאו בעלים “מעבדות GIGI” וחיים זר סמנכ”ל “מעבדות GIGI”, אירוע השקה לסדרת GIGI ACNON, סדרת האקנה החדשה ופורצת הדרך של המותג. במהלך האירוע חשפה מיכל חלילי הקוסמטיקאית והמדריכה הראשית של “מעבדות GIGI”, את מוצרי הסדרה החדשה, בעלת פטנט ייחודי בינלאומי אשר פותחה במיוחד לטיפול במחלת האקנה במשך למעלה משנתיים, והסתכמה בהשקעה של כ- 850,000 ₪. חיים זר, סמנכ”ל “מעבדות GIGI”: “בשנים האחרונות עלה אחוז הסובלים מאקנה בקרב האוכלוסייה בארץ, ובהתאם לכך עלה הביקוש לטיפולים ומוצרים תרופתיים וקוסמטיים. סדרת GIGI-ACNON פותחה במיוחד לטיפול באקנה, וגם נבדקה דרמטולוגית ונוסתה במחלקות העור בבית חולים וולפסון”. בתמונה מימין: שון לנדאו מנהל מכירות ארצי של “מעבדות GIGI”, מיכל חלילי הקוסמטיקאית והמדריכה הראשית של “מעבדות GIGI”, חיים זר סמנכ”ל “מעבדות GIGI” וד”ר אנה בלוסטוצקי מנהלת פיתוח עסקי.

חברת ביגה משיקה רשת מזון מהיר תחת השם: ביגה פסטה בר. שני הסניפים הראשונים הם בקיסריה ובחיפה. סניפי ביגה פסטה בר יציעו למעלה מ- 30 סוגי מנות של פסטות טריות ופסטות ללא גלוטן, לזניות, רביולי, פיצות ופוקצ’ות הישר מהטבון, מגוון רחב של סלטים בהרכבה אישית וכריכים, פסטות לקניה במשקל ורטבים לצריכה ביתית. המחירים ינועו החל מ-35 ₪ ועד 60 ₪, ויוצעו גם שירותי משלוחים. במסגרת מהלך זה הקימה החברה מפעל לייצור פסטה טרייה, ומפעל לייצור רטבים ואבקות תיבול בהשקעה של 10 מיליון ₪.

כ-150 בכירי ענף המסעדנות בישראל התכנסו בחמישי האחרון, לאירוע שערכה חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם מעמק חפר, לרגל השקת מותג פסטה פרימיום מאיטליה. את האורחים קבלו יריב אדון מנכ”ל ישרקו יחד עם השף האיטלקי  סורגי’טל אנזו סאנטניניו, שהגיע ליום אחד לישראל לרגל ההשקה, שתוכננה לקראת חג השבועות. הגיעו לחגוג ולטעום: אידי ישראלוביץ בעלי מסעדת אידי דגים, דיויד דייויס מסעדת פיש, דרור פיץ יועץ קולינרי, רועי סופר יועץ קולינרי, עידן רובין שף מסעדת בנדיקט, נמרוד ריימונד שף ובעלי מסעדת פיאנו פיאנו, יואב הכט שף רשת מסעדות גומבה ועוד.

נוסעי אל על יוכלו ליהנות מעתה מהרצאותיה של אשת התקשורת סיון רהב-מאיר, בנושא פרשת השבוע, במערכות הבידור הנמצאות במטוסי הדרימליינר של אל על. הרצאותיה של רהב-מאיר, המשודרות דרך קבע ברשתות וזוכות לצפייה והאזנה רבה, הובילו את אל על לשתפם גם במערכות הבידור במטוסי הדרימליינר החדשים שלה. התכנים יסופקו ללא עלות, למען רווחת הנוסעים. מאז שנת 2015, מעבירה רהב-מאיר שיעור שבועי על פרשת השבוע ,תוך התייחסות לאקטואליה השבועית. השיעור החל כיוזמה מקומית והפך לאירוע שבו משתתפים מאות אנשים מדי שבוע בירושלים. רבים נוספים צופים בו מרחבי העולם בשידור חי. כעת הוא זמין גם בשמיים.

שמואל (סמי) קידר מנכ”ל איגוד העמותות לזקן בישראל – הל”ב, נפגש השבוע עם ח”כ מירב כהן מסיעת כחול לבן בלשכתה בכנסת. על אף פיזור הכנסת, מצא קידר אוזן קשבת אצל ח”כ כהן והציג בפניה את העשייה הרבה של העמותות לזקן, שמפעילות את מרכזי היום בכל הארץ, והעלה גם את הקשיים שהעמותות נתקלות בהן, במסגרת עבודתן היום יומית. ח”כ כהן הפועלת ללא לאות בתופעת עושק הקשישים, ביקשה מקידר להציף את הנושא בעמותות למען הקשיש, וליידע אותה במקרה שנתקלים בתופעה, כדי שתוכל לסייע ולהמשיך לפעול למיגור התופעה. הפגישה הסתיימה בהבטחה של ח”כ כהן, שברגע שהכנסת תשוב לפעילות, היא תמשיך לעסוק בנושאים למען רווחת הקשישים, ותקדם חקיקה בעניינם. בתמונה: שמואל (סמי ) קידר מנכ”ל איגוד העמותות לזקן – הל”ב וח”כ מירב כהן.

הקומיקאית המוכשרת עדי חבשוש, ממשיכה זו עונה רביעית להוביל את קמפיין שטראוס מים-תמי4 בדמותה של “סיגל הצמאה” לעידוד שתיית מים. הפרסומת החדשה לתמי 4 ממשיכה את הקו ההומורסטי של סיגל הצמאה, הלקוחה מעולם הכוכבות של ילדים, והפעם בליווי השיר ״בשמלה אדומה ושתי צמות״, בעיבוד מחודש לשיר בביצוע של “מופע הארנבות של ד”ר קספר” ועדי חבשוש. היקף הקמפיין 4 מיליון ₪.

קסטרו יצאה לצילומי לילה לצילומי קליפ הגאווה 2019. בצילומי הקליפ שנערכו ברחובות תל אביב, בו יוצאים לבלות בריקודים ברחובות עם קולקציית קיץ 2019 חדשה, משתתפות הודיה כהן, שהצטרפה לאחרונה לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו, אליה הצטרפה סתיו סטרשקו, והרקדן ואושיית האופנה שחף כחלון. את הקליפ שצילם אורי טאוב, בחלקו הוא מצולם במתחם הבילוי החדש מונדו 2000 בדרום תל אביב, וברחובות תל אביב. הקליפ צולם הלילה ולפנות בוקר זה. הקליפ של קסטרו יושק במסיבת הגאווה הגדולה בעיר של הדי.ג’יי והיוצר עפר ניסים, שתערך ב 15.6 בפארק הירקון בתל אביב, וילווה שיר חדש של עפר ניסים במסיבה. בכל שנה עפר ניסים, הדי.ג’יי הישראלי המצליח ביותר בעולם, משיק שיר או כמה שירים חדשים במסגרת המסיבה, החותמת את אירועי הגאווה בתל אביב.

ישראלה שטיר נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר מנכ”ל הקבוצה, קיימו השבוע את תערוכת  “אביליטק”, התערוכה המקצועית לטכנולוגיות, ציוד, עזרים ושירותים לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים. התערוכה התקיימה בארגון ובייזום קבוצת שטיר, במשך יומיים מלאים וכללה השנה שלושה כנסים מקצועיים: מפגש עדיף, כנס “טכנולוגיות בשיקום” וכנס “הזכות לשמוע”. במסגרת התערוכה הציגו החברות: איי.טי. שיקום, א.צ.מ, גל מכשירי שמיעה, גל-קל טכנולוגיות שיקום, המרכז הישראלי לאיכות חיים, זמיר מוביליטי, כמיטק, מובינג לייף, מטרו מוטור, מילב”ת, נגישות ישראל, עדיף, עמינח, פולקו מדיקל, פלדמן מוביליטי, רובוטים לכולם, תעמל אלקטרה ועוד. “עדיף”- מועדון הצרכנות היחידי בישראל לאנשים עם מוגבלויות, חגג במקום שנתיים להיווסדו, באירוע מיוחד בגני התערוכה. בין אורחי האירוע עמוס רון איש עסקים ומייסד המועדון, שחר בוצר מנכ”ל ושותף  בקרן ההשקעות אימפקט 2B COMMUNITY בראשות יואל חשין, אשת העסקים ישראלה שטיר השחקן אלון דהאן. את האירוע חתמה תצוגת אופנה שבה השתתפו 18 דוגמנים ודוגמניות עם מוגבלויות שלקחו חלק בפרוייקט לקידום אידיאל היופי.

חבר הכנסת הטרי גדי יברקן, הגיע לכנס בוגרים ענק לקראת שנת ה-150 למקווה ישראל, בית הספר העברי הראשון, ונפגש עם יו”ר הדריקטוריון השופטת בדימוס שרה פריש. לכנס הגיעו מאות בוגרים ובוגרות, וההתרגשות לקראת שנת ה-150 בשיאה. יו”ר הדירקטוריון מקווה ישראל, השופטת בדימוס שרה פריש: “שמחתי להגיע לכאן, ולחזות במאות הבוגרים וצאצאיהם מכל השנים, מתכנסים ומעלים זכרונות. אנו מחפשים כל העת בוגרים נוספים, על מנת להזמינם לחגיגות ה-150 שיחולו בקרוב. זהו אתגר לא פשוט”.

הולנדיה השיקה השבוע בהרצליה פיתוח את קונספט העיצוב החדש של חנויותיה, במסגרתו מושם דגש על אווירה ביתית, מזמינה ופונקצוניאלית, וחלוקה למתחמי שינה בהתאם למותגי העל אותם היא מייצגת: מתחם שינה מלכותי כיאה ל-VISPRING מותג מערכות השינה  הבריטי, היקר בתחומו בעולם והחביב על המלכה אליזבת ועל יתר בני משפחת המלוכה, מתחם שינה הולנדי ובו מותג מערכות השינהAuping, ממציאת המיטה המתכווננת הראשונה בעולם המציג שילוב מושלם שבין שיא החדשנות הטכנולוגית ועיצוב עכשווי וברוח הזמן, ומתחם שינה מפנק של המותג Tempur מדנמרק המציג טכנולוגיית חלל לטובת שינה איכותית ובלתי מתפשרת. על קונספט העיצוב עמלו מעצבי החברה יוליה לבוב ואלעד בן נעים, ובעיצובה המחודש של החנות בהרצליה הושקעו כ- 750,000 ₪. אמר אבי ברסססט מנכ”ל חברת הולנדיה: “אנחנו יושבים בחנות הזו כבר 16 שנה, ועכשו חידשנו את החוזה ל-10 שנים נוספות. בחרנו להתחיל את השינוי בחנות הזו, ואנו מתכוונים לעצב ברוח זו את כל חנויות הרשת. והוסיף אבי ברסססט מנכ”ל חברת הולנדיה, המתמחה בהנדסת שינה, ומשמש כנציג ישראל בארגון השינה העולמי, ויחד עמו פועל ליצירת מודעות והנחלת הידע לציבור הרחב בכל הקשור לחשיבות השינה: “מזה כשנתיים, אני גאה לציין שישראל גם נמנית בין 73 המדינות החברות בארגון השינה העולמי”.

השבוע קיימה חברת רב בריח את אירוע ההשקה למרכז הלוגיסטי החדש שלה, בעיר הדרומית באר שבע. שמואל דונרשטיין יו”ר ובעלים חברת רב בריח אירח כ- 300 מאנשי החברה, באירוע מפנק שכלל ארוחת ערב מכובדת, קביעת מזוזה ומופע של אמן החושים רן גפנר. למרות רצף סגירת מפעלי התעשייה בפריפריה לאחרונה, הקמת המרכז הלוגיסטי של חברת רב בריח בבאר שבע מהווה בשורה עבור התעשייה הישראלית, והמשך הצלחת פעילות החברה בדרום הארץ. מהלך זה הוא המשך ישיר של פעילות החברה בפריפריה ב-45 השנים האחרונות, המפעילה כיום שבעה מפעלים ברחבי הארץ, ביניהם שישה מפעלים הנמצאים באשקלון ומפעל נוסף שנמצא בכרמיאל. המרכז הוקם בעלות כוללת של 4 מיליון ₪ ויספק מענה תעסוקתי לתושבי האזור.

חברי הבורסה האוסטרלית שביקרו השבוע בישראל במסגרת ‘שבוע ASX  בישראל’, המתקיים זו השנה השלישית ברציפות ארחו לקוקטייל בלתי מעונב ב-‘סטארט-אפ נשאן סנטרל’ בתל אביב קבוצה של נציגי חברות ישראליות המעוניינות להשתלב בבורסה האוסטרלית. לקוקטייל הגיעו חברי המשלחת לאחר לו”ז צפוף של מספר ימים עם חברות, ארגונים, יזמים ויועצים פיננסיים במסגרת ביקור שהתחיל על ראש המצדה. את המפגש ב’סטארט אפ נאשן סנטרל’ ארח פרופ’ יוג’ין קנדל ובפתח דבריו בתחיל הערב הודה לריק הולידיי-סמית’ (Rick Holliday-Smith) יו”ר הבורסה, שהוא גם יו”ר חברת Cochlear, החברה המובילה בעולם לייצור שתלי שמיעה ומקס קנינגהם (Max Cunningham) מנהל תחום ההנפקות והרישום למסחר בבורסה ולכל יתר חברי המשלחת שהורכבה מנציגים של בתי השקעות, קרנות-הון, חברות ייעוץ וחברות אנליסטיות המובילות בתחומן באוסטרליה, על שבחרו במקום לקיים בו את מפגשיהם עם השוק הישראלי. באו להתעניין  רות פלמון, המתמחה בהנפקת חברות באוסטרליה, עו”ד חנה משה ממשרד עורכי דין פרל כהן צדק, עו”ד אפיק דורון המתמחה בהנפקת חברות באוסטרליה, פול יואל סטפנסון עו”ד אוסטרלי שעלה לאחרונה לישראל ומתמחה בשוק ההון האוסטרלי ועוד.

מגישת הטלוויזיה שעושה לכולנו חשק ללכת ולבשל, חשפה לא מזמן באומץ לב כי היא סובלת משיתוק בפנים על שם תסמונת בל, נראתה לראשונה ברחובות תל אביב כשהיא רכובה על האופניים המתקפלות שלה. מיכל שרכשה את אופני הברומפטון, מותג לונדוני ידוע בעולם שהגיע לישראל, נראתה מדוושת ברחובות על גב אופניים ירוקות, והוכיחה לציבור שהיא לא מסתגרת יותר בבית. בדיוק השבוע עלתה לאוויר גם העונה החדשה של מאסטר שף 8 וזה היה סימן עבורה לחזור לשגרה, ולחזור לעשות את מה שהיא הכי אוהבת לעשות – לבשל ולדבר על אוכל.

השבוע נערך גמר ליגת האלופות במדריד, ובארץ נותנת החסות הרשמית של המפעל NISSAN ערכה אירוע הקרנה חגיגי באולם האירועים EAST ,שהכניס את כל הנוכחים לאווירה של “וונדה”. במקום אירחו שרית רדין סמנכ”לית השיווק של קרסו מוטורס, יבואני ניסאן בישראל, אורית בן עמי סמנכ”ל ניסאן ישראל ובן אילן מנהל השיווק, כ- 500 איש לצפייה משותפת וחווייתית במשחק. בין האורחים  הפתיעו גם שחקני הכדורסל לשעבר: דורון ג’מצ’י, מוטי דניאל, אלון בן זקן וציון קובה.

חברת הביטוח איילון תומכת בקרן למצוינות אולימפיתIFOE  בהובלת אריק זאבי, לקידום ילדים ובני נוער למצוינות באמצעות ספורט. במסגרת הפעילות, נפגשו מנהלי ועובדי איילון בהובלת מנכ”ל החברה,אריק יוגב, עם ילדים אשר לוקחים חלק בפעילות העמותה לאימון ספורטיבי משותף, בפארק הירקון בתל אביב, במסגרתו ביצעו אימונים מגוונים (ריצה, פעילויות עם כדור ועוד). ילדי העמותה הגיעו להישגים מרשימים ביותר השנה, בין היתר זכו במקום הראשון במקצה הקבוצתי, וכן באליפות ישראל עד גיל 1 בריצות שדה. באיילון מציינים שהפעילות הספורטיבית המשותפת עם ילדי העמותה, תימשך ובמסגרתה ישתתפו עובדי ומנהלי החברה גם במירוץ “יוספטל”, שם ישתפו פעולה עם עם הילדים במקצי ריצה של 5 ו – 10 ק”מ.

תיאטרון הקרון זכה השבוע בפרס ראשון בפסטיבל גוליבר גלאטי ברומניה על ההצגה “מעיל הפלאים” בהפקת תיאטרון הקרון, המספרת את סיפורו של חייט קטן המקבל ביום הולדתו פתק מסתורי, ובו נכתב “נא לתפור מעיל עד חצות. המידות אינן משנות העיקר שיתאים בדיוק”. החייט משלים את משימתו בדיוק בחצות, אבל למי באמת נועד מעיל הפלאים? זהו מסע קסום ומרגש של חייט בעקבות מעיל הפלאים. מדובר בתיאטרון חפצים עשיר ויצירתי, המשלב מעט טקסט, משחק ומוסיקה מקורית. ההצגה השתתפה בפסטיבלים רבים ברחבי העולם, וזכתה לתשבוחות רבות ולשלל פרסים.

איגוד השיווק הישראלי קיים בתחילת השבוע את הכנס השנתי שלו, בנושא חדשנות בעולם השיווק והחשיבות של החיבור בין סטארטאפים לבין שיווק. אל הכנס שנערך בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הגיעו מאות אנשי שיווק לשמוע שורה של דוברים בכירים מעולם השיווק וסטארטאפיסטים צעירים. במסגרת הכנס נידון מגוון נושאים חדשניים ורלונטים  וביניהם: החומרים מהם עשויה חדשנות, עתיד הפרסום בעולם הגיימינג, השפעת הפרסונליזציה על עולם השיווק, מדוע המפרסמים עוברים לפרסומות וידיאו אינטראקטיביות, וכן מה הוביל לרכישת דינמיק אילד הישראלית ע”י מקדונלד’ס. את הכנס פתחה תלמה בירו, מנכ”ל איגוד השיווק הישראלי ודיברה על התכונות הנדרשות כדי ליצר חדשנות בארגונים. במסגרת הכנס, כמידי שנה, הוכרזה ההשקה המנצחת של השנה. הפעם חלקו את המקום הראשון 2 השקות אשר קיבלו ניקוד זהה מחברי ועדת החדשנות: המותג BE ו-  Tyto של שירותי בריאות כללית. עוד  דיברו בכנס בכירי עולם השיווק וביניהם: סיגלית הורן גלפרין משנה למנכ”ל האיגוד, ליעד אגמון מייסד-שותף ומנכ”ל Dynamic Yeild, איציק בנבנישתי מנכ”ל פרטנר, גיא אבן ראש אגף שיווק ודיגיטל שופרסל, רחלי ירקוני-גולדשטיין סמנכ”ל שיווק טבע בישראל ואליקים דרורי מנכ”ל ומייסד Coolix.

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי נפתח בשדרות: עם 120 סרטים ישראלים, קצרים ופרויקטים של בית הספר במכללת ספיר, 30 סרטים בינלאומיים, 5 בכורות ארציות ועולמיות, 8,000 דקות הקרנה בחמישה ימים. הפסטיבל נפתח בהקרנת בכורה של “המוסד”, סרטו החדש של אלון גור אריה, בהפקת סרטי יונייטד קינג ודרומהפקות. בין הכוכבים שכבשו את רחבת סינמטק שדרות היו: צחי הלוי, עדי הימלבלוי, עומר מילר, תומר שרון, טל טירנגל. הפסטיבל אירח את הבמאי ההוליוודי הנודע דיוויד צוקר, שליווה אמנותית את הפרויקט. יו”ר פסטיבל קולנוע דרום וראש בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר, פרופ’ סמי שלום שטרית: ” הפסטיבל הוא חגיגה תרבותית מיוחדת של הדרום, על ידי הדרום אבל לא רק עבור הדרום, אלא כמיטב מסורת האירוח בדרום אנו פותחים את דלתנו וליבנו לכל תושבי הארץ”.

מועדון הנשים הבינלאומי (IWC) החוגג 50 שנים להיווסדו ,יזם יחד עם המפיק מוטי רייף תצוגת אופנה שכל הכנסותיה מהאירוע נתרמו לטובת עמותת ‘הופכות את היוצרות’, המסייעות לנשים לצאת ממעגל הזנות. האירוע שהתקיים בתל אביב בחסות יקב דלתון, כלל נבחרת של נשים שדיגמנו שמלות שחורות, שנפתרו במיוחד עבורן על ידי הסטודיו של העמותה, ביניהן: יעל חולדאי, פנינה רוזנבלום שלקחה פסק זמן מההכנות לחתונת בתה בעוד שבוע, , אסנת וישינסקי, רוית אסף, לימור לבנת, חני נחמיאס, נעמי צ’רפק, גילת אנקורי, לאה שנירר, הזמרת אפרת רותם והדוגמנית אילנה שושן, שצעדו כולן יחד על המסלול לצד נשות שגרירים.

עונת החתונות בפתח, ורוסלנה רודינה הצטלמה לקולקציית בגדי ים שכולה לבן וכלתי, למותג ALMARIE של המעצבת מארי כץ , המציעה קולקציית בגדי ים לכלות למסיבת רווקות, ליום הכלולות ולירח הדבש שלה. בגדי ים הינם ברקמות לבן על לבן, תחרות, קרושה, חרוזים, פייטים, וולנים ועבודת אפליקציה של טקסטורות שונות.

קסטרו הודיעה על שורת מינויים חדשים במסגרת המהלך האסטרטגי במטרה לצמוח להתחדש, ולהוביל את ענף האופנה והלייף סטייל בישראל. רון רוטר אשר שימש עד כה כסמנכ”ל הכספים של קסטרו, ימונה למשנה למנכ”ל קבוצת קסטרו. אודי פיין ימונה לסמנכ”ל לוגיסטיקה של הקבוצה, ויהיה אחראי על הובלת הסינרגיות הלוגיסטיות של קבוצת קסטרו-הודיס. שלומי גרינפלד ימונה לסמנכ”ל מערכות מידע של הקבוצה, ויהיה אחראי על הובלה האינטגרציה של מערכות המידע בקבוצה. לבית האופנה קסטרו כ- 160 חנויות בפריסה ארצית, ואתר מקוון המעניק שירות בישראל “מהיום למחר” וכן במשלוחים לכל העולם.

בשבוע שעבר, אולם תאגיד המים “מי אביבים” בתל אביב המה אנשים, לרגל פתיחת תערוכת הצילומים המקורית של טלי יצחקי לפלר. בין האורחים נצפה שרון קרן,מנכ”ל תאגיד המים “מי אביבים” שנתן אכסניה לתערוכה, איתן שוורץ מנכ”ל “עיר עולם ותיירות” תל אביב, אנשי תקשורת רבים, מנחם הורוביץ, נגה ניר נאמן ועוד רבים. התערוכה Be-yoov מתעדת דרך עדשת המצלמה מכסי ביוב מרחבי העולם, ומציגה את מסעותיה המרתקים של טלי ברחבי העולם מזווית מפתיעהץ תאגיד המים “מי אביבים” הציב בכניסה לתערוכה מספר מכסי ביוב מתקופות שונות, והאורחים הצטלמו כשהם עומדים עליהם. התערוכה תוצג עד תאריך 30.6, בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00 באולם תאגיד ‘מי אביבים’, שדרות שאול המלך 37 בתל אביב. הכניסה חופשית.

הדוגמנית בר זומר השתתפה בצילומי קמפיין לרשת אפריל. בר היא חלק מנבחרת הפרזנטוריות של המותג, יחד עם קורל סימנוביץ ויערה בנבנישתי אבל הפעם הצטלמה בר לקמפיין לבד, מאחר והיא נבחרה להיות הפנים של המותג הפרטי של אפריל. מיכון שרשת אפריל הופכת לרשת בינלאומית, בר תהיה הפנים של המותג והרשת בכל אירופה, ותככב בצרפת, בלגיה, גרמניה וישראל.

רשת מתחמי העבודה המשותפים BE ALL, בבעלות איש העסקים נס שובל, אירחה משלחת משקיעים זרים בשיתוף עם Deloitte, מכון הייצוא ומשרד הכלכלה והתעשייה. המשלחת, אשר הגיעה לראשונה לישראל על מנת לבחון השקעות והזדמנויות מבטיחות בזירת ההייטק הישראלי, כללה נציגים מסין, ברזיל, גרמניה, אוסטרליה, פולין ואיטליה. במהלך הביקור ערכו חברי המשלחת 56 פגישות עם סטרטאפים ישראלים, אשר יושבים במתחמי ‘BE ALL במטרה לבחון הזדמנויות להשקעה. כמו כן, נערכה ארוחת נטוורקינג חגיגית שבמהלכה למדו המשקיעים על המגמות והתמורות באקוסיסטם הישראלי, תוך התמקדות בייחודם של הסטרטאפים המקומיים. מנכ”לית לאומיטק, יפעת אורון, הסבירה לחברי המשלחת: “הסטרטאפים הישראלים מהווים משאב יקר להתפתחות הכלכלה הישראלית, מכיוון שלישראל אין משאבי טבע”. בתמונה (מימין):  דורון חמו מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, יפעת אורון מנכ”לית לאומיטק, אהרון אהרון מנהל רשות החדשנות, ליאור ויצמן מדלויט ראש מחלקת שירותי חקר טכנולוגיות, עומר פיין משרד הכלכלה ואלון שחק ממחלקת השיווק של מכון היצוא.

תגובות

להשאיר תגובה