הטריבונה – רכילות עסקית

משרד יחסי ציבור “אילנה ישועה” קיבל את ניהול תקציב היח”צ של ד”ר יעקב אמסלם, מנהל היחידה לנוירו – רדיולוגיה פולשנית (צנתורי מוח) בבית החולים שערי צדק בירושלים. ד”ר יעקב אמסלם הוא מוותיקי מצנתרי המוח בארץ ולזכותו למעלה מ – 15 שנות ניסיון. בשנת 2009 הקים את היחידה לטיפולים בכלי דם במערכת העצבים (נוירודיולוגיה פולשנית) בבית החולים רמב”ם בחיפה. כיום הוא משמש כמנהל היחידה לצינתורי מוח ומערכת העצבים בבית החולים שערי צדק בירושלים, שבה מכשור טכנולוגי בין המתקדמים והחדישים ביותר בעולם.

מועצת המנהלים של מכון היהלומים בחרה את בועז מולדבסקי לתפקיד יו”ר הדירקטוריון של מכון היהלומים הישראלי. מולדבסקי שימש במהלך השנה האחרונה כמ”מ יו”ר מכון היהלומים הישראלי, ואף משמש אף כיו”ר ועדת הכספים בבורסת היהלומים. מולדבסקי הינו מנכ”ל משותף (יחד עם יוסי מולדבסקי) של קבוצת מולדבסקי העוסקת ביהלומים, נדל”ן וטכנולוגיה. השניים הינם דור שני בעסקי המשפחה.

העתונאית והסופרת ענת לב-אדלר והיוצרת והשחקנית יעל אבקסיס, אשר פועלות למען נשים נפגעות אלימות, בשיתוף פעולה עם רשת גולף, הזמינו נשים משפיעות לקחת חלק ולהעביר את המסר “בואו נעצור את זה ביחד”. במסגרת שיתוף הפעולה, ימכרו חולצות עם הכיתוב STOP ברשת גולף, לנשים וגברים, כאשר כל הרווחים, קודש לעמותת “להיות בתנועה”. למפגש שנערך בביתה של השפית והסופרת שימרית הלל (MKR), הגיעו רגע לפני יום המשפחה: אופירה אסייג, יעל גולדמן, אורנה דץ, לירז צ’רכי עם אמה לצד משי ונועם קליינשטיין (כי כולנו משפחה אחת גדולה), טהוניה רובל, לירז אסייג, סנדרה רינגלר ואמה לינדה, ג’ני צ’ארווני עם גיסתה, דנה דנטס, (נערת ישראל במיל’) ועוד נשים רבות אחרות. לדברי ענת לב אדלר ויעל אבקסיס: “רצח הוא מקרה קיצון מזעזע של אלימות יומיומית שמסכנת את חייהן של למעלה מ-200 אלף נשים בישראל, שחיות באימה מתמדת מפני בן זוג או גברים אלימים. במסגרת הגוף שהקמנו ושנקרא “להיות בתנועה”, ביד אחת לקדם באופן מיידי את תקצובה של התוכנית למיגור אלימות ולהניע את הממשלה לפעולה, וביד השנייה להקים מערך שיפעל לשינוי תודעה וחינוך בציבוריות הישראלית, אבל גם קולם של הגברים חייב להישמע, שכן זוהי אינה מלחמה כלל נשית, אלא זו מלחמה של החברה הישראלית כולה על דמותה המוסרית והחברתית. “ו הסיבה לכך שהחולצה שיצרנו כאן, עם רשת האופנה GOLF, מיועדות לגברים ונשים, שיחד עוצרים את הרצח הבא ועושים סטופ לאלימות.” מחיר החולצה: 69.90 שקלים. כל הרווחים תרומה לעמותת “להיות בתנועה”. להשיג ברשת גולף.

על גג מלון מונטאז’ בברלי הילס התאספו בכירי אנשי העסקים היהודים המתגוררים באל-אי והסביבה, שהוזמנו להשקת הפרויקט ניבנה בימים אלו בתל אבי  ה- Port-TLV. הפרויקט הישראלי היוקרתי מיוצג באל-אי ע”י הסוכנות השייכת למאוריציו אומנסקי, המככב לצד אשתו השחקנית קייל ריצ’רדס בריאליטי עקרות בית אמתיות, ושני כוכבי ראליטי הנדל”ן מיליון דולר ליסט, ג’יימס האריס ודייוויד פרנס. את רשימת המארחים סגרה סמנכ”לית השיווק של הפרויקט, לי זיו שהגיעה במיוחד מישראל. האורחים נהנו ממבחר של יינות משובחים ושמפניה, התענגו על מאכלי הגורמה מידי השפים במונטאז’ וצפו במבחר של 39 הדירות למכירה בפרויקט. בין הנוכחים: שבי כהן, אלי טנא, אלברט אלקובי, ישראל דהן, נחום פרצל מבנק מזרחי אל-אי, ליאון מדבד וסמי יוטכיס מבנק לאומי אל איי קאי כהן, דני אסייג, גורו תוספות השיער של בברלי הילס-פיני בן זקן ועוד.

דודי כהן מנכ”ל נעמן גרופ, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ויו”ר הקבוצה שלמה זהר, אירחו במטה החברה בראש העיין, שהפך לגלריית אמנות תערוכה ייחודית Colorfood Naaman 2019. בתערוכה שיזמו הצלם דן לב ושותפתו עילית אנגל, הוצגו יצירות אמנות קולינאריות של 15 שפים מובילים שחברו יחדיו לחגיגה של צבע וחומרי גלם. אסף גרניט, אחד השפים המשתתפים בפרויקט, התרגש מאוד לפגוש באירוע את כוהנת הבישול הישראלי, רות סירקיס, וציין כי הוא גאה בשותפותו עם המותג מתוך אמונה מלאה באיכותו ובערכיו. בין האורחים שהגיעו להתרשם מהתערוכה הייחודית היו גם השחקן דביר בנדק, יו”ר עמותת MAKE A WISH, איציק אוזנה,מנכ”ל אייס, חיים שפיגל סמנכ״ל מלונות דן, מריה גבריאלה טרוז’ה, שגרירת אקוודור בישראל, דודו הלוי, מנכ״ל iss הסעדה, דניס ואבי בר אהרון, מייסדי עמותתMAKE A WISH, השפים תום פרנץ, שי לי ליפא ואחרים רבים. כל היצירות שהוצגו בתערוכה יועמדו למכירה שהכנסותיה קודש לעמותת MAKE A WISH.

השקה חסרת תקדים לתכנית הטלויזיה ״פושאפ״ של צחי קומה, התקיימה ביום שישי האחרון במתחם הכושר שר פיטנס במידטאון תל אביב. מעל ל 500 איש ו-120 סלבריטאים התייצבו להשקת העונה השלישית של פורמט הכושר הראשון מסוג, אותו יצרו רן עוזר וצחי קומה לערוץ HOT בידור. בהפקה המושקעת הוקרן לראשונה לקט מהעונה. העונה הנוכחית תהיה בהשתתפות נשים בלבד, בסימן עוצמה והעצמה נשית. את התכנית מנחה צחי קומה ובהדרכת גורו הכושר שר פיטנס. משתתפות העונה: אביבית בר זוהר, דנה זרמון, אלין כהן, אגם בוחבוט, מיכל הקטנה, לאה שנירר, טיטי איינאו, בל אגם אסתי גינזבורג ושירן סנדל. החברים שבאו לפרגן: יו״ר רון לאודר מר אבי בלשניקוב, איש העסקים עידן מעטי, רינת קליין מנכ”לית סלוצקי, שרון אלון מנכ”ל קראון פלזה, אורן רווח מנכ”ל אסתי לאודר, הילה קניסטר בר דוד משנה למנכל שחר און, דפנה צורי מנכ”לית תאטרון מוצקין, עופר שטרית מנכ”ל קנדה ישראל, מירב ושרון בן בסט מבעלי רדיוס ורדיו לב המדינה, עו”ד לירום סנדה, ליאת מוליוב מבעלי אדידס, המפיק מוטי רייף, איש העסקים דוד הלפרין, חבר הכנסת אורן חזן ועוד. אומר רן עוזר: “איך רעיון קטן, שהתחיל על דף נייר, הפך לתוכנית טלויזיה החוגגת עונה 3 תוך שנה וחצי). היה לי את הכבוד לפתח את התוכנית לצידו של צחי קומה, ובתמיכה של מנכ”לית ערוץ הבידור רינת קליין”. בתמונה מיין: רן עוזר, שר סנדרה (שר פיטנס), צחי קומה ועידן מעטי בעלה של שר, והם הינם בעלי הרשת.

השבוע של אנה ארונוב התחיל בשעת בוקר מוקדמת מדי, לטובת צילומי קמפיין למותג האופנה ג’אמפ אנד עונות. בצהרים הגיע לביקור על סט הצילומים הארוס הטרי איל אלגבי, שהצטרף לארוחה זריזה אשר כללה קאווה, שוקולדים ותותים שהכינו להם במלון. כשנשאלו אם יש כבר תאריך רשמי לחתונה, הם ציינו שבכוונתם להמתין עם ההכנות לפחות כשנה.

גם האח און רפאלי חתם השבוע על כרטיס אדי. דבורה שרר מהמרכז הלאומי להשתלות הגיעה השבוע לסט הצילומים באולפני אוטופיה בפתח תקוה, והחתימה גם אותו, וכך און הצטרף לכל המשפחה שכבר מזמן מחזיקה כרטיס אדי, ואף מעודדת מאד את הנושא בכל הזדמנות.

לקראת שבוע האופנה תל אביב שיתקיים במרץ הקרוב, היזם והמפיק מוטי רייפ והמעצב מדובר דרור קונטנטו מכריזים על יום אודישנים מיוחד למצוא את הפנים הבאות של עולם הפלאס סייז, שיתקיים ב 12.2 (יום שלישי) בשעה 18:00 בסטודיו המעצב, בהרצל 158 תל אביב. לצד מוטי ודרור ייקחו חלק בפאנל ריי שגב דוגמנית למידות גדולות, אקטיביסטית גוף ובעלת סוכנות דוגמניות פלאס בשם Juicy ושמחה גואטה המוזה של המעצב, אשר צעדה בדגמיו על בימת שבוע האופנה, ובקרוב תככב על המסך הגדול של התוכנית “הישרדות”. לאחרונה אף השיק קמפיין כלות שני במספר, עם הדוגמנית מירב תיתה עשוש דוגמנית הפלאס הישראלית שחתומה בסוכנות הדוגמנות היוקרתית בלוס אנג’לס Wilhelmina, הלביש את נטע ברזילי לגמר הכוכב הבא ולמספר הופעותיה בחו”ל, הזמרת מרינה מקסימיליאן וכוכבות נוספות. בין חברי הפאנל ישבו וייבחרו  המעצב דרור קונטנטו, מוטי רייפ, שמחה גואטה וריי שגב. דרור קונטנטו בן 31 , התפרסם כשעיצב לשרה מירי רגב את שמלת השטיח האדם המפורסמת בפסטיבל קאן. ידוע היום סיפורו המרתק של דרור שהפך מילד חרדי בישיבה עד חזרתו בשאלה, והפיכתו למעצב המדובר של השנה האחרונה. בין לקוחותיו: מיכל אנסקי, דנה פרידר, שמחה גואטה, ריי שגב, נטע ברזילי שלה עיצב את בגד הגמר בכוכב הבא, נועה קירל, לינה מחול, לונה מנסור, עינב בובליל, ליהיא גרינר, טהוניה רובל, שני ומורן אטיאס, רתם רבי, ניקול ראידמן ורבות נוספות.

השבוע נערכה התערוכה היוקרתית של חברת “צור עולם של יין”, המשווקת הבלעדית של יינות כשרים מיקבים נחשבים באירופה וארה”ב, ב”טראסק” שבנמל ת״א. כ-1500איש נכחו באירוע, ביניהם עשרות ייננים ובעלי יקבים מהארץ והעולם, שהעניקו טעימות מיינות שהושקו, אותם משווקת חברת צור בישראל. נצפו באירוע: צבי צור מנכ״ל החברה ובניו שלומי ושמוליק צור, אברהם משה מרגלית ויהודה לניאדו בעלי “אושר עד”, יפית לוי ויוסי סבתו מ”רמי לוי”, נתן הרצוג הבעלים של יקבי הרצוג בעולם, רמי בן שושן מבעלי יקב כרמל מזרחי ופטריות מרינה, נציג בנק רוטשילד בישראל צארלס לימוין, הבעלים של בנא משקאות מאיר בנא, מנכ”ל ובעלים של יקב פסגות יעקב ברג, שחר גת סמנכ”ל פאנקו, בעלים של יקב יזרעאל יהודה נהר, דודו סעדה יו”ר קבוצת בשבע, יו”ר מכון היצוא אדיר ברוך, אלי עציון מבעלי פרסום “אשדיר”, שף צרלי פדידה, דורון בן דוד השחקן מפאודה, גיא לואל, מירב מילר, רות סירקיס ועשרות רבות של עיתונאים ונציגי שגרירויות ארה”ב, ספרד, איטליה וצרפת.

Reebok משיקה בימים אלה בעולם ובישראל, את קולקציית הקפסולה החדשה בעיצובה של דוגמנית העל ג’יג’י חדיד. חדיד משמשת בחוזה ארוך טווח גם כאחת מהפרזנטריות הראשיות של REEBOK לצידן של גל גדות וזמרת הראפ Cardi B. היא עיצבה קולקציה המורכבת ממגוון מכנסי ספורט וטייטסים, חולצות קצרות וארוכות, עליוניות ונעלי ספורט אייקוניות מסדרת ה-Aztrek אשר משלימות לוק ייחודי. כולם בדגש על צבעי שחור, לבן,  אדום וכתום – השילוב הפופולרי של שנות ה-90, ממנה נבנתה מורשתה של REEBOK.

בכנס האסתטיקה העולמי והיוקרתי IMCAS התקיים גם השנה בפריז, נכחה גם קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה בחברת סלע מדיקל,  לצד רופאים בכירים מכל רחבי הארץ. בין המשתתפים: ד”ר אלה אגוזי ,ד”ר שרון איילון, ד”ר איתן ברמן ועוד. קרן סלע מוסיפה כי החידושים הטכנולוגי בתחום האסתטיקה הרפואית, רבים ומגוונים ובעלי חשיבות גדולה בהתפתחות טיפולי האנטי איג’ינג בעולם ובארץ.

סמגל מטבחים פותחים את הלב והמטבח בפרויקט מיוחד למען עמותת “קו לחיים” וקראו לאדריכלים, מעצבים, שפים, ידוענים להעניק את הפריט שהם הכי אוהבים במטבח לטובת מכירה פומבית, שכל הרומותיה יועברו קודש לעמותת “קו לחיים”. נרתמו להגיע והצטלמו השבוע: ג’ני צ’רוואני, מעיין אשכנזי, גל פרידמן, דניאל חסון, ג’קי אזולאי, סנדרה רינגלר, מושיק גלאמין ואיילת שאבו ועוד. כל אחד בחר את הפריט האהוב עליו מהמטבח האישי שלו וסיפר את הסיפור שעומד מאחוריו. הפריטים המיוחדים יימכרו במסגרת מכירה פומבית שתתקיים ב 17.2 והכנסותיה קודש למען עמותת קו לחיים.

בתחילת השבוע התארחו מנכ”לים, אנשי עסקים ובכירי ענף המסעדנות בישראל בהשקת אולם התצוגה המוסדי החדש, ובקוקטייל פתיחת תערוכת החידושים לחג של האחים שלמה ודני זיגרייך, הבעלים של חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ARCOSTEEL בישראל. השניים קיימו את קוקטייל הפתיחה של תערוכת החידושים המסורתית של החברה לקראת פסח, וחנכו את אולם התצוגה המוסדי החדש עם טקס קביעת מזוזה מרשים במעמד הרב אלימלך פירר. השף מאיר אדוני, המקיים שיתוף פעולה רחב עם החברה, התפנה מעיסוקיו והגיע הישר מניו יורק לאירוע, בו נחשפה גם סדרת הכלים החדשה שמשיק עם המותג ARCOSTEEL, וכוללת מבחר סירים ומחבתות חדשות לרגל פסח. באי התערוכה נהנו מתפריט מיוחד שכלל מטעמים רבים מבית קייטרינג “פלפל” של השף טל חובש. בתמונה: שלמה ודני זיגרייך, בעליה של חברת מילניום מרקטינג יבואנית ארקוסטיל, עם הרב אלימלך פירר במעמד קביעת המזוזה לאולם החדש.

השבוע התקיים כנס הזכיינים השנתי של רשת מוזס, שנחשפו לנתונים המסכמים לשנת  2018 ולתכניות העבודה ל- 2019 בתחומים השונים: קולינריה, רכש, מועדון הלקוחות של הרשתמ- “הועד של מוזס”, שיווק, פרסום, תפעול ועוד. לכנס הגיעו זכייני הרשת, הפרוסה בכל הארץ, מצפון ועד דרום. כיבדו בנוכחותם גם אהובה תורג’מן מנכ”ל ומבעלי קבוצת BBB, רון שולמן מבעלי קבוצת BBB, יעל הר אבן,משנה למנכ”ל קבוצת BBB, שרון שפירא סמנכ”ל שיווק קבוצת BBB.

חברת תותחני בראשותו של יאיר תותחני, אירחה בשבוע שעבר נציג בכיר של מותג העל האיטלקי BARAZZA בבית תותחני בראשל”צ. האורח Gianluca Perin- Export manger נציג בכיר של החברה , הגיע להתרשם מקרוב מפעילותה הענפה של החברה, שהביאה לארץ את משטחי הנירוסטה היוקרתיים של החברה, וכאמור ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בביקוש למוצרי BARAZZA. אורח התרשם מאולם התצוגה המחודש של החברה בראשל”צ. ואירח בשמחה יחד עם יאיר תותחני מפגש עיצוב עם אדריכליות ומעצבות.

רגע לפני שמאיה קלדרון, סמנכ”ל חדשנות ופיתוח עסקי בחברת דואר ישראל, טסה לאירופה להיפגש עם בכירים בחברות הדואר בצרפת, בלגיה ושוויץ, היא הגיעה לקחת חלק בפאנל חדשנות בכנס השנתי של רשות החברות הממשלתיות. הפאנל נערך במלון דן פנורמה בתל אביב, בהשתתפותם של מנכלים וסמנכ”לים של חברות ממשלתיות, במעמד שר האוצר ח”כ משה כחלון ושר הכלכלה והתעשייה ח”כ אלי כהן, בהובלת יעקב קוינט מנכ״ל רשות החברות. בימים אלה הסתיים ה”קול קורא” שהוציאה חברת דואר ישראל, לאיתור סטארט- אפים שיתמכו בשיפור השירות בנושאי הליבה של החברה כדוגמת: סחר מקוון, תחבורה ושינוע, שירותים פיננסיים ועוד. מאיה קלדרון, שהומדת בראש התוכנית, אמרה בפאנל: ״הסחר המקוון מעמיד אתגרים בפני כל בתי הדואר בעולם הנדרשים לספק עשרות מיליוני חבילות בשנה. בדואר ישראל נמסרו בשנת 2018 כ- 65 מיליון חבילות והצפי שמספר החבילות רק ילך ויגדל בשנים הבאות. שילוב פתרונות חדשניים וסטארט אפים בעלי פתרונות וממשקים שקרובים לתחומי הלוגיסטיקה ישפרו את השירות לאזרח”.

ד”ר מריה שירשקובה, דרמטולוגית מהמפורסמות בעולם שפיתחה שיטת טיפול חדשנית לפיסול הפנים, מגיעה ארצה ל-2 הרצאות ייחודיות, כאורחת של חברת סלע מדיקל. שיטת הטיפול שלה מיושמת על כוכבות כמו שרליז תורן,  אנג’לינה ג’ולי, כריסטינה אגילרה ועוד. החידושים ושיטות הטיפול שלה הינם מהמתקדמים בעולם כמו  WHOLISTIC APPROACH FULL FACE. ב 2018 ד”ר שירשקובה  קיבלה את הפרס היוקרתי מטעם  IMCAS העולמי בקטגוריה של New face in an Hour.

מהרטה ברוך רון שסיימה לאחרונה קדנציה של 5 שנים כסגנית ראש עירית תל אביב יפו מתמודדת בימים אלה ברשימה של מרצ לכנסת. השבוע פגשה מהרטה את השר לשעבר יאיר צבן הידוע בהשפעתו הרבה בקליטת יהודי אתיופיה בארץ. לקראת הפריימריז שיתקיימו בחמישי הבא הביע צבן את תמיכתו במהרטה.

גיא סברסקי סיו”ר קרן אדמונד דה רוטשילד, מיכאל כרסנטי מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה וקובי ציטר סגן ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, חנכו בטקס חגיגי את פסיפס הציפורים המחודש – שכיית חמדה שאסור להחמיץ בדרך לנמל קיסריה והעיר העתיקה. המתחם המחודש הינו פרי שיתוף פעולה הדוק בין רשות העתיקות, המועצה האזורית והחברה לפיתוח קיסריה שחברו יחד במטרה לשדרג ולהפוך את המקום לאטרקציה תיירותית מהמעלה הראשונה. לרווחת המבקרים נשתלו במתחם עצים, רוצפו שבילי המדרכות ודרכי הגישה, הורחבו שטחי המדשאות הסובבות את הפסיפס, הוצבה תאורה מתאימה, נוספו ספסלי ישיבה ונערכו גם התאמות לאוכלוסיות עם מוגבלויות, כולל חנייה נגישה. תמונה מימין לשמאל: ד”ר דורון בן עמי ארכיאולוג מרשות העתיקות, ליאור בר יו”ר הוועד המקומי, מיכאל כרסנטי מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה, קובי ציטר סגן ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, גיא סברסקי סיו”ר קרן אדמונד דה רוטשילד וגיא גולדיג,ראש מנהלת היישוב.

לכבוד הפתיחה המחודשת של סניף רב בריח בראשון לציון, קיימה החברה אירוע חגיגי שאליו הגיעו עשרות אדריכלים מובילים, וביניהם : פופה זפרני , אלדד מיטלמן , שלומי לוין, אייל טרסר, סיסי זיו , שרון דוד , מזל גלבוע,  הילית בוברוביץ’, ליאת מרום , סטלה שייך , רויטל רודצקי , סיגל דניאל ועוד. במהלך האירוע, נהנו האורחים מארוחת בוקר מפנקת, צילומי פורטרט מקצועיים והרצאה מרתקת מפי גיא וקנין מנכ”ל חברת Lemonade משרד המתמחה בפרסום ושיווק במדיה החברתית בתחומי הלייף סטייל בנושא : ” המדריך המקוצר לאינסטגרם ולסטורי ומה שבניהם “. לאירוע הגיע אורי אולינר מנכ”ל רב-בריח. בתמונה : צביקה טפר מנהל סניף רב בריח בראשון לציון, חנה גרליץ מנהלת מכירות סניף ראשון לציון רב בריח, קובי חסון מנהל מכירות סניף ראשון לציון רב בריח.

השבוע הצטלמו השחקנית ואושיית האופנה קים אור אזולאי ודוגמנית העל הבינלאומית סופיה מצ’טנר לקמפיין קולקציית אביב- קיץ 2019 של רשת אביזרי האופנה המובילה TOPTEN. זו הפעם השלישית בה אור-אזולאי מובילה את הקמפיין, והפעם הראשונה בה מצ’טנר מצטלמת לטובת הרשת. הקמפיין צולם בסטודיו של צלם האופנה שי יחזקאל ועל הסטיילינג הופקד שלו לבן, כאשר הקונספט הינו TONE ON TONE, במשמעות שצבע הבגד תואם לרקע, בעוד שהאקסוריז בצבעים אחרים בכדי להבליטם. אור-אזולאי ומצ’טנר הצטלמו עם קולקציית אביב קיץ של הרשת, הכוללת תכשיטים, תיקים, ארנקים, כובעים, בגדי-ים, אביזרי חוף, ועוד. נכחו על הסט בכירי הרשת: אורן בר-גיל סמנ”כל שיווק קבוצת HOODIES ובעלים, עמית שוק מנהל רכש TOPTEN ובעלים, מריאנו קרפ מנכ”ל רשת TOPTEN ובעלים, מירי אמקיאס מנהלת שיווק TOPTEN, חגית נחום כהן מנהלת קולקציית TOPTEN.

לפני כשבוע התקיים כנס מקצועי לרופאי אסתטיקה מובילים של רשת מרפאות “פרופורציה”  בעיר פתח תקווה, בשיתוף פעולה עם  חברת “אלרגן” אשר מפתחת ומייצרת את מוצרי ג’ובידרם – חומצה הילארונית המובילה בעולם. במסגרת הכנס הועברה הרצאה על ידי ד”ר וידר צחי, רופא מנתח המומחה בטיפולים רפואיים ואסתטיים  על שיטת ה – “point filler facelift8  שיטה שמתמקדת בחשיבות נקודות וזוויות ההזרקה, אשר יביאו לתוצאות מיטביות עבור המטופל/ת.  בסדנה נכחו בין היתר אבי שלום, בעלים רשת מרפאות “פרופורציה”, אלון גת מנכ”ל “אלרגן ישראל”, שרון רפפורט, מנהלת יחידה עסקית ב”אלרגן ישראל”, ציפי שלום, משנה למנכ”ל רשת מרפאות “פרופורציה”, טל ריכרט, מנהלת שיווק רשת מרפאות “פרופורציה”, לירון הילל מנהלת תיקי לקוחות, “אלרגן ישראל”.

קבוצת הנדל”ן MORE יצאה לטיול גיבוש במשך יומיים בצפון הארץ. במהלך הטיול ביקרו חברי הקבוצה באגמון החולה שם ראו את 47,000 העגורים שהגיעו ארצה, טיילו ברמת הגולן, ביקרו בהר החרמון וזכו ליהנות מהשלג, מפינוקים ומאוכל משובח. בטיול נכחו כל חברי קבוצת MORE  החל מעובדי השטח ועד בכירי החברה. במהלך הטיול הציגו הבכירים את ההישגים שקצרו בשנת 2018, ואת תכנית העבודה העתידית לשנת 2019, אשר צפויה להיות השנה המשמעותית ביותר בקבוצה.

דיראג’ פאנדי מייסד ומנכ”ל נוטניקס קפץ לביקור ב”סטארט אפ ניישן” והשתתף אתמול השבוע בכנס NEXT on tour Nutanix, במרכז הכנסים “אבניו” קריית שדה-התעופה. האירוע בהפקת אנשים ומחשבים, פתח את ה-Tour העולמי של החברה, והפגיש מאות מהנדסים בכירים ומנהלי מוצרים מהארץ ומהעולם, יחד עם שותפים טכנולוגיים ולקוחות. לצידו של האורח המיוחד פאנדי, הוביל את “מסיבת החברים של נוטניקס” נדב טוביאס מנכ”ל “נוטניקס” ישראל, אשר שמח לספר על כוונות להמשיך ולהשקיע בסניף הישראלי, שנפתח בשנת 2014 וכיום כבר מטפל בלמעלה מ-200 לקוחות ארגוניים גדולים. פאנדי שמעריך את ישראל כמדינה חדשנית עם חשיבה לא שגרתית, ניצל את ביקורו בארץ גם למפגש עם בכירי המשק במסגרת אירוע בכירים, וגם לבחינת התוכניות להקים בארץ מרכז פיתוח.

בשבוע שעבר קיימה רשת “יומנגס” בסניף גבעת ברנר, את אירוע “כל הקודם טועם”, אשר מתקיים פעם בחודש, בכל פעם בסניף אחר של הרשת. מדובר באירועים אקסקלוסיביים לקליקת החברים של יומנגס – חברי “השמנמן המתמיד”, במסגרתם מוצעות להם מנות חדשניות, מסקרנות וייחודיות שלא קיימות בתפריט של המסעדה. כל זאת, במטרה להעניק ללקוחות הנאמנים של הרשת את זכות הבחירה וההשפעה על אילו מנות ייכנסו לתפריט. כל המנות שהוגשו, ברוח הרשת, הדוגלת בסקרנות קולינארית , ומעודדת את לקוחותיה להתנסות בשילובים של טעמים אקסטרימים, ומנסה תמיד להביא אותם לקצה ולגלות להם עוד צד שהם לא הכירו בעצמם. מתפריט הטעימות המיוחד נהנו כ-200 לקוחות הרשת ובכיריה, וביניהם בעלי הרשת, האחים גל וטל בכר ומנהלי הסניפים.

תגובות

להשאיר תגובה