התדמית של חברתכם בסרט

רוצים להציג את החברה באופן ייחודי, מעניין ומשכנע, שבאמת עושה את העבודה? אז כדאי לכם השקיע בסרטון תדמית איכותי המופק על ידי גורם מקצועי.

כפי רבים אמרו, תמונה אחת שווה אלף מילים, ועל אותו המשקל סרטון קצר של דקות ספורות שווה לאלפי מילים מודפסות במדיות השונות. יחד עם זאת, אינכם היחידים שחשבו על אמצעי מיתוג ופרסום זה, ובכדי לבלוט על פני מתחרים חשוב להשקיע בהפקת סרטון מעולה בעזרת גורם מקצועי ומוערך בענף.

אז מה זה סרט תדמית טוב?

סרט תדמית טוב נדרש בפרק זמן קצר להעביר באופן מדויק ואפקטיבי את המסרים של החברה בפני קהל היעד, ולהניע אותו לפעולה רצויה. לשם כך יש להפיק סרט מרשים באיכות גבוהה ביותר שהינו יצירתי ומקורי, ושייצור עניין וסקרנות בקרב הצופים. במילים אחרות, יש לזהות וליצור את התמהיל הנכון, הנוגע ומרגש את הצופים בו וגורם להם לבצע פעולות מבוקשות בין אם רכישה, הרשמה או כל פעולה מבוקשת אחרת.

תחקיר גדול לסרטון קצר

סרטון תדמית הוא קצר ולכן נדרש להיות קולע. היכולת לקלוע למטרה מתחילה בהבנה מעמיקה של חברתכם על מאפייניה, מוצריה, שירותיה וערכיה. לשם כך יש להכיר את החברה שלכם, להבין מהי זהותה ומהותה, מה מיוחד בה, שונה ובולט מול מתחרים בענף. למשל, יש חברות שרוצות להדגיש יוקרה, אחרות מאופיינות ביעילות או קידמה, ויש כאלו המאפיינות ביצירתיות.

בנוסף לכך, יש להכיר כמובן את קהל היעד שעבורו הסרט מופק, מאפייניו וצרכיו. למשל, סרטון תדמית לקהל מבוגר ומבוסס יהיה שונה באופיו מסרטון לקהל צעיר ותוסס, סרטון לנשים יהיה שונה מסרטון לגברים וכדומה. וזאת רק ההתחלה: קיימת עוד שורה ארוכה של פרמטרים שחשוב להכיר ולהתחשב בהם, החל מהגדרות תקציב, דרך לוחות זמנים ועד לאמצעי ההפצה המיועדים לסרטון.

הכל מתחיל ברעיון

כמו הרבה דברים אחרים, גם בעולם הסרטים הצלחתו של סרטון תדמית מתחילה ברעיון מעולה, מקורי וסוחף המעוצב לכדי קונספט מוביל. הרעיון שנשען על כל המידע שנאסף אודות חברתכם וקהל היעד שלכם, לא רק מושך תשומת לב אלא גם נוגע בנקודות אותן החברה רוצה להדגיש. כל זאת עם יכולת להפוך מידע ומסרים לכדי חוויות, תחושות ורגשות בעזרת אמצעים קולנועיים שונים כמו סאונד, מוסיקה, אנימציה, קריינות, קצב ואווירה נכונים.

מרעיון לסרטון…

עכשיו, אחרי שיש כבר רעיון טוב וקונספט ברור, ניתן לגשת לכתיבת תסריט, צילום הסרט ועריכתו. למעשה, עבור סרטון קצר של דקות ספורות יש צורך בצוות מקצועי המצויד במיטב הטכנולוגיה העכשווית, כולל במאים, תסריטאים, אנשי סאונד, שחקנים, מאפרים, גאפרים וכדומה. בנוסף, צילום סרט מורכב מאינספור פרטים שיש לקחת בחשבון, החל מבחירת לוקיישן, דרך הצבע השמלה של השחקנית, ועד בחירת קטעי וידאו ממאגרי מדיה. צרכים אלו ונוספים המנוהלים באופן מקצועי ונכון יובילו בסופו של דבר ליצירת סרטון תדמית מוצלח ואפקטיבי.

בשורה התחתונה – מקצוענות

כל התכונות והמאפיינים שהוזכרו מותנים באיכות ובמקצועיות של החברה שמאחורי הפרויקט. לחברה טובה ומנוסה יש את כל הידע והכלים להפקת סרטון שאיכות היא הבסיס ליצירתו, ואשר ממנה ניתן לעוף לרעיונות מקוריים וליישמם על הצד המוצלח ביותר. דוגמא נאה לכך מהווה חברת הבוטיק המובילה בי.אן.סי המתמחה בהפקת סרטוני תדמית ללקוחות מכל ענפי המשק. החברה מעניקה לכל לקוח בכל קנה מידה ליווי אישי ומענה יצירתי וחכם המותאם במדויק לצרכיו.

לפרטים ומידע נוסף אודות סרטי תדמית לחברות צרו קשר עם חברת בי.אן.סי בטלפון 03-5628881 באתר או ב facebook

תגובות

להשאיר תגובה