הטריבונה – רכילות עסקית

השבוע ערכה עיריית תל אביב-יפו במרכז עינב בתל אביב, אירוע מיוחד למנהלי מוסדות התרבות, האטרקציות ומוקדי התיירות במטרופולין גוש דן, לקראת בואם של אלפי תיירים לישראל לתחרות האירוויזיון, שתיערך במהלך חודש מאי. באירוע נכחו רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, אמיר הלוי, מנכ”ל משרד התיירות, גידי שמרלינג, מנהל מינהל תקשורת והסברה והממונה על פרוייקט האירוויזיון, איתן שוורץ, מנכ”ל עיר עולם ועשרות נציגים של מוסדות התרבות בתל אביב-יפו ובמטרופולין גוש דן. בימים אלו עיריית תל אביב-יפו מקימה מערך מידע מקיף אודות אטרקציות תיירותיות מרכזיות במטרופולין גוש דן. מערך זה כולל אתר תיירות חדש ואינפורמטיבי, שיכלול מידע גם על מוקדי תיירות בערי גוש דן, סדרת פרסומים חדשים לתיירים, ומנגנון הפצת מידע אודות הנעשה בעיר ובמטרופולין לגורמי תיירות.

דבורה ליונס, שגרירת קנדה בישראל פגשה בשבוע שעבר את דוד רוט, ראש חטיבת צפון אמריקה במשרד החוץ. השניים נפגשו באירוע השקת הפעילות בישראל של ענקית התוכנה הקנדית OPEN TEXT, המתמחה בניהול תוכן ארגוני. פעילות החברה תיוצג בישראל על ידי חברת ההייטק הישראלית נס פרו NESS PRO. השגרירה ציינה כי בשנתיים האחרונות גדל היקף הייצוא בין שתי המדינות ב-12 אחוזים. OPEN TEXT נחשבת לאחת מחברות התוכנה הגדולות בקנדה, עם מחזור מכירות שנתי של 2 מיליארד דולר ומעסיקה 12 אלף עובדים. לכנס בהפקת “אנשים ומחשבים” הגיעו בכירי החברה הקנדית, בראשות מארק בארנצ’י מנכ”ל החברה.

קרולינה למקה ברלין ממשיכה לחדש ולהפתיע את חובבי האופנה עם קולקציות מגוונות, טרנדיות ומלאות בניחוח בינלאומי. קרולינה למקה חברה למלכת הסטייל והסלפי, קים קרדשיאן-ווסט ויחד יצרו קולקציה אייקונית. הקולקציה נוצרה בהשראות שונות, החל מאוסף משקפי הווינטאג’ של קנייה ווסט,  דגמי,90’s עיצובים קלאסיים ונקיים, ועד לדגמים בעיצובים נועזים ועתידניים. המראה העוצמתי, עתידני וחסר המורא שהיא יצרה, פורץ מכל אחד מ-13 הדגמים בקולקציה. קולקציית המשקפיים המשותפת של קרולינה למקה ברלין וקים קרדשיאן ווסט, תוצע למכירה מוקדמת החל מה- 27.2 ועד ה- 5.3 באתר האונליין של המותג בלבד: www.carolinalemke.co.il. בתמונה: עם בר רפאלי השותפה במותג למקה.

חברת אלמה הישראלית שנרכשה ע”י חברת פוסון פארמה הסינית ב – 240 מיליון דולר, השיקה את פרויקט הקמת מרכז החדשנות העולמי שלה בפארק העסקים קיסריה, במעמד שר הכלכלה אלי כהן, ושגריר סין בישראל, גָ’אן יוּנְגְשִׂין, נשיא חברת Fosun Pharma, וויליאם וו, סגן נשיא החברה, לו יי, מנכ”ל אלמה, ליאור דיין, סיו”ר קרן אדמונד דה רוטשילד, גיא סברסקי, ומנכ”ל החברה לפיתוח ונכסי קיסריה, מיכאל כרסנטי. וויליאם וו, נשיא חברת Fosun Pharma, תאגיד פארמה מוביל בסין, ציין כי: “ישראל מוערכת מאוד בסין במונחים של חדשנות, כושר המצאה ויצירתיות. אלמה וסיסראם מדיקל, החברה הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסת הונג-קונג, הן חברות מרכזיות במערך העסקי של פוסון פארמה שזכו לאחרונה בפרס “הצוות המוביל” לשנת 2018. אני שמח לקחת חלק בהשקת מרכז החדשנות הבינלאומי החדש של אלמה – שנועד לשפר את יכולות המחקר, הפיתוח והיצור של החברה כמנוע לצמיחתה העתידית”. בתמונה מימין לשמאל: ליאור דיין, לו יי, מיכאל כרסנטי, ג’אן יונגשין, אלי כהן, גיא סברסקי, ויליאם וו, רן עציוני.

מלון ווסט לגון ריזורט נתניה, מרשת מלונות טמרס, זכה לאחרונה בתעודת הצטיינות והוקרה מאתר התיירות העולמי הנחשב  אקספדיה (Expedia), לשנת 2018 בקטגוריה היוקרתית –  LOVED BY GUESTS . תעודת ההצטיינות מהאתר ניתנה למלון על שירות לקוחות יוצא דופן במהלך שנת 2018, המתבסס על דירוג של אורחי המלון, שדירגו את המלון ברמות הגבוהות של איכות השרות. אושרת ואזנה יואב, מנכ”לית מלון ווסט לגון ריזורט נתניה: “תעודה זו היא האסמכתא לעבודה המסורה של צוות העובדים והמנהלים, ואנו נמשיך להעניק חוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר,  כחלק מתפישת השירות המלווה את רשת מלונות טמרס”. מלון ווסט לגון ריזורט נתניה מרשת מלונות טמרס הוא המלון החדש ביותר ברשת, המתווסף לחמישה בתי מלון ברחבי הארץ שמפעילה הרשת (ווסט תל אביב ואשדוד, מלונות דניאל וספא שיזן הרצליה, ומלון דניאל ים המלח).

השבוע רשת סיפור  “סיפור חוזר” , שהינה רשת ספרים חברתית מקבוצת “שכולו טוב”, פתחה את הסניף ה-15 באשדוד, לצד מרכז לוגיסטי ותפעול ארצי המשתרע על כ-500 מ’. במרכז הלוגיסטי למעלה מחצי מיליון ספרי יד 2 המוזמנים דרך האתר rbook , וגם דרך הסניפים ובמאות נקודות מכירה ברחבי הארץ. “סיפור חוזר” הינו מיזם אחד מתוך קבוצת המיזמים העסקים החברתיים “שכולו טוב”, אשר מעניקה שיקום תעסוקתי למתמודדי נפש. בארוע נכחו עירד אייכלר מייסד הקבוצה, ראש העיר מר לסרי וסגניתו שרון מרק המחזיקה בתיק חינוך ויו”ר ועדת איכות הסביבה, לצד נציגים בכירים מטעם המשרד לביטוח לאומי: עו”ד איציק סבטו, שמואל ויינגלס ורינת ראם וגם הזמר והיוצר דן תורן, שהנעים לאנשים בשיריו.

מיזם ״מביאים חיים לעולם״ יוצא לדרך, בהובלת הרופאות המנצחות של המרכז הרפואי איכילוב ת״א: ד״ר מיכל דישי, ד״ר רונלה מרום וד״ר רונית אלמוג, שנפגשו השבוע כאן בישראל עם שרת הבריאות של ליבריה, לקראת מסע של השלושה למדינה האפריקנית, למען לידה בטוחה לאם ולעובר. המיזם החדש של איכילוב צפוי להטיס אנשי צוות רפואי למדינות הזקוקות לסיוע רפואי מאיכילוב, כחלק מהרצון להעניק בחזרה ולסייע לאלו שזקוקים בכל העולם.

השבוע התקיימו צילומי קמפיין אביב- קיץ 2019 של רשת אופנת הגברים BAGIR. העונה נבחרו להוביל את הקמפיין הדוגמנים המובילים בתעשייה: אוראן רוט שגם מתפרנס כשחקן כדורסל בליגה ארצית וליעם בר טוב. הצילומים התקיימו במלון סטאי  בתל אביב. אוראן רוט וליעם בר טוב לבשו על הסט את כל פריטי המותג לקיץ הקרוב, הכולל דגמים מחויטים לצד קז’ואל יומיומי בגוונים טרנדיים, תיפורים ייחודיים ושאר דיטיילים. על הסט נכחו בכירי הנהלת הרשת כולל חיים רייך, מנכ”ל משותף לרשת, שוקי רייך, מנכ”ל משותף לרשת ,יצחק רייך, יו”ר  דירקטוריון  הרשת.  בנוסף נוכחו שירן ציונית, מנהלת פרסום ושיווק , ענת ביטמן, מעצבת  הראשית של הרשת ועוד.

מגדל השיקה לאחרונה מועדון לקוחות בתחום הבריאות: מגדל Active – תכנית לקידום אורח חיים בריא, והקמת מועדון צרכני ללקוחות הבריאות שלה. זהו מהלך חדשני לקידום ביטוחי הבריאות, ובו שורת הטבות משמעותיות ללקוחות שישמרו על תזונה, כושר גופני וגמילה מעישון. בהשקה שהתקיימה במעמד מנכ”ל החברה דורון ספיר, חלי ממן, גלעד אברהמסון ושותפים אסטרטגיים נוספים, חשפה מגדל את ממדי הצמיחה בבריאות: קרוב למיליון מבוטחים.  המהלך כולל שיתוף פעולה עם גדולי היזמים והמהפכנים בעולם אורח החיים הבריא בישראל, וזאת במטרה להעניק ללקוחות בביטוחי הבריאות את המענה הרחב והטוב ביותר לשמירה על בריאותם. זהו הצעד הראשון מתוך תכנית שלמה לקידום אורח החיים הבריא שמקדמת החברה, כאשר בסופו המטרה היא להעניק הטבות והנחות ללקוחות שיעמיקו את השמירה על בריאותם. בשלב זה, במסגרת המהלך יינתנו ללקוחות הטבות משמעותיות אצל חלי ממן, אברהמסון, פרופיט ונוספים, וזאת על מנת לעודד את השינוי באורחות החיים. מימין לשמאל: מארק כרמי רוקח ראשי באתר בלה, יובל ליבלינג בעלי פרופיט, חלי ממן בעלים של קבוצות ההרזיה, דורון ספיר מנכ”ל מגדל וגלעד איבגי מהבעלים של אברהמסון.

מגיש הטלויזיה והעיתונאי צחי קומה, נבחר להיות הפנים של מרתון סמסונג תל-אביב, כאשר השנה המרתון עמד בסימן תרומה לקהילה. במהלך המשותף של חברת סמסונג ועמותת פתחון לב, נתרמו ארוחות עבור משפחות  נזקקות לחג הפסח. כל אדם שרץ ושרף כמות מסויימת של קלוריות, סך הקלוריות תורגמו לארוחות חג. סה”כ נתרמו בסוף המהלך כ-50,000 פריטים עבור ארוחות למשפחות נזקקות.

ברק כהן, מנהל חטיבת במוו בדלק מוטורס, השיק את ספינת הדגל של אופנועי BMW בישראל באולם התצוגה, שהפך לאולם “שטח” קשוח במיוחד. שלושה טון של סלעים הוכנסו לאולם התצוגה של אופנועי BMW  ברחוב המסגר בתל אביב, שהכניסו אווירת “שטח” קשוחה ומחוספסת במיוחד לאולם המכירות, שמעונב בדרך כלל. זאת לרגל השקת האופנועים החדשים והחשובים לשנת 2019 ובראשם ספינת הדגל של במוו BMW R 1250 GS. ברק כהן, מנהל חטיבתBMW  בדלק מוטורס: “אנחנו חוגגים היום את הגעתו של מנוע הבוקסר החזק והמתקדם ביותר אי-פעם של BMW ומשיקים אותו לראשונה בישראל בדגמי האופנועים החדשים במחיר של החל מ-159,900 אלף ₪”. בין חובבי הדו גלגליים המחוזקים של במוו נראו: ברק כהן מנהל חטיבת במוו בדלק מוטורס, יורם מזרחי משנה למנכ״ל דלק מוטורס, יוגב וייס מנהל שיווק ומכירות דלק מוטורס ועוד.

יוגב עטון הוא האיש שעומד מאחורי “הלב של דפנה” –  מיזם השאלת תחפושות שיוצא לדרך השנה בפעם השנייה לזכר אמו, דפנה, שנפטרה במפתיע. “לפני שנתיים, ממש לפני פורים, איבדתי את אמי האהובה דפנה עטון ז”ל, שנפטרה בהפתעה גמורה באמצע יום הולדתה ה-60”, אומר עטון. “ההלם והכאב היו גדולים, אבל דווקא מהאובדן החלטתי להמשיך את פועלה של אמא שלי, ולפזר טוב בעולם. החלטתי להפוך אבל לשמחה ועשיית טוב בעולם, והקמתי לזכרה את ‘הלב של דפנה’, פרויקט השאלת תחפושות קסום, שמאפשר לכל מי שנזקק לשאול תחפושת לפורים באהבה”. בשנה שעברה שימח עטון קרוב ל-400 ילדים, ששאלו תחפושות, והשנה הם זקוקים לתחפושות נוספות על מנת לשמח ילדים רבים. הפרויקט יתקיים במועדון היישוב חד-נס ברמת הגולן בתאריכים 4-7/3/19. עמוד הפייסבוק של הפרויקט: https://www.facebook.com/dafnaheart/

המהפיכה להחלקת שיער ביתית הגיעה גם לישראל. המותג סילק קרטין להחלקת שיער בבית, הושק השבוע במסעדת הנוי בכיכר מלכי ישראל בת”א, בנוכחות חיים שיר הבעלים והמנכ”ל, שאירח אנשי תקשורת לארוחה ופרזנטציה של המותג. בתמונה: חיים שיר הבעלים והמנכ”ל, אן וירדן מהמירוץ למליון וגולן נהרדעא יו”ר גולן נהרדעא קומינקיישין.

בקמפיין זוגי ראשון: אלברט אסקולה, בן הזוג של אסי עזר, מצטרף אליו לקמפיין משותף ראשון של השניים עבורFRUIT WATER  של יפאורה. אסי עזר, מוביל זו השנה השנייה את הקמפיין לFRUIT WATER, והפעם, עם הופעת אורח מיוחדת של לא אחר מבן זוגו בחיים, אלברט אסקולה, בתפקיד עצמו. עד אמצע המדבר הגיעו אסי ואלברט לצלם את הפרסומת החדשה ל – FRUIT WATER, בתוך תפאורה שהוקמה במיוחד וכללה סוג של נווה מדבר עם דקלים, ואפילו בריכה בצורה של אננס. חלק מהפאטה מורגנה שכביכול מתגלה באמצע המדבר, היתה מסיבת בריכה שם אסי נתקל באלברט אבל לא מאמין שזה באמת הוא.

אשת התקשורת והטלויזיה דנה גרוצקי, נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של טבע נאות, מותג נעלי הנוחות האופנתיות המוביל. גרוצקי תככב בקמפיין חדש שצפוי לעלות בקיץ 2019. לצידה יופיע אחיה בר גרוצקי ששיחק ב “כדברא”, ומפתח בימים אלה גם קריירה מוזיקלית. דנה גרוצקי מגישה ב “ערב טוב עם גיא פינס” ובפינה קבועה בתוכנית הבוקר של ניב רסקין. לדברי מיכאל אילוז, מנכ”ל הקבוצה: “לקראת השקת קולקציית קיץ 2019 בחרנו את הפרזנטורית שהתאימה למותג בארץ ובעולם. היא מסמלת נשיות אנרגטית, מליאת חיים וחיוביות, הדוגלת באורח חיים בריא ומביאה עמה רקע מקצועי בעל אמירה כנה ואותנטית”. “טבע נאות” הינו מותג ישראלי מוביל הנמכר בכ-40 מדינות ב- 6000 נקודות מכירה ברחבי העולם. תקציב הפרסום של חב’ טבע נאות לשנת 2019 מוערך בכ- 5 מליון שקל.

משה קראדי מנכ”ל דלק ישראל, כינס בחמישי האחרון כ- 350 עובדי שטח ומטה, לכנס בו הציג את סיכום 2018 ואת אסטרטגיית החברה ל- 2019. במסגרת הכנס אמר קראדי: “אנחנו נמצאים בסביבה תחרותית , מאתגרת ומשתנה ואנו נפעל בשנה הקרובה להתאים את עצמנו לשינויים ולהוביל את החברה קדימה”. גולת הכותרת של הכנס הייתה הרצאתו המרתקת של קראדי, העוסקת בקבלת החלטות במצבי משבר ובמציאות משתנה, אשר במהלכה לימד את העובדים בסימולציה משותפת, איך מפענחים מקרי פשיעה חמורים, והשאיר אותם מהופנטים.

MissAnnette חברת האופנה הפמיניסטית לילדות, הפועלת בישראל זו שנה שלישית, משיקה לראשונה קולקציית חולצות לנשים. קו העיצוב מקורי, נוח ונקי, המשאיר את הפוקוס לאג’נדה. לרוב חולצות הנשים יש חולצה תואמת גם לילדה, בעיקר כדי לייצר שיחה בין אמהות ובנות על פמיניזם ומה שמסביב. לפני שנים רבות נעצרה שחיינית על ידי הרשויות במסצ’וסטס, בגין עבירות חוסר צניעות – רק מפני שלבשה בגד ים. קראו לה אנט קלרמן, והיא התפרסמה כשחיינית הראשונה בהיסטוריה שהשתתפה בתחרות שחייה כשהיא לובשת בגד ים. עד אז היה מצופה מנשים להתחרות כשהן לובשות שמלה מסורבלת, בשילוב מכנסיים. מיס אנט החליטה ללכת נגד הזרם והפכה מיד לאייקון פמיניסטי בינלאומי. “MissAnnette” היא חברת אופנה פמיניסטית לילדות הקרויה על שמה, ומעודדת נשים קטנות וגדולות להמשיך את מורשתה, וללבוש על עצמן את האג’נדה הפמיניסטית שלהן. בקרוב תושק קולקציית בגדי הים החדשים לקיץ 2019. להשיג באתר  missannette.co.il

בשבוע שעבר השיק יקב דלתון את יין הדגל שלו: מתתיה בציר 2014, כמחווה ליום הולדתו ה- 80 של מתי הרוני מבעלי היקב. באירוע נערכו טעימות יין להם הותאמו מנות מיוחדות, אשר העצימו את טעמם הייחודי של היינות. האירוע נערך בוילה DADA מבית TOLLMAN’S ברמת השרון. בין האורחים שהגיעו לטעום את הבציר החדש: אלכס הרוני מבעלי ״יקב דלתון״, ארנון תורן מנכ”ל ״קניוני עזריאלי״, סרג׳ דרעי מנכ״ל קבוצת  ״רנואר״, אריה שיבר סמנכ״ל פיתוח עיסקי קבוצת ״רנואר״, אמנון בכר מנכ״ל ובעלים טטרה פארם״, אריאל אפשטיין מבעלי חברת ״הכרם״, גדעון אוברזון  מעצב אופנה ועוד.

חברת ECI פתחה את מרכז הפיתוח החדש בפארק ההייטק “גב ים נגב” בבאר שבע, במעמד ראש העיר רוביק דנילוביץ, מנכ”ל ECI  דריל אדוארדס ואבי יעקובוביץ’ מנכ”ל גב ים. חברת ECI Telecom הינה ספקית גלובלית של תשתיות רשת עבור ספקי השירות המובילים ברחבי העולם. לחברה מרכזי פיתוח בישראל  בהודו, סין וישראל. מרכז  הפיתוח של החברה שנפתח בפארק ההיי-טק גב-ים נגב עוסק בין היתר בפיתוח מוצרים לטכנולוגיית התקשורת העתידית 5G במהירויות גבוהות ומועסקים בו מעל ל-100 עובדים, מעל ל-80% מהם תושבי העיר באר שבע. בבסיס הפעילות בפארק, עומד שיתוף הפעולה הייחודי בין חברות ההיי-טק לבין אוניברסיטת בן-גוריון הממוקמת בצמוד לפארק. את הפארק מקימה חברת גב-ים בשותפות עם עיריית באר-שבע ואונ’ בן-גוריון. בחודש האחרון החלו עבודות ההקמה של קריית אגף התקשוב של צה”ל בצמוד לפארק. בקרייה צפויים לשרת כ-5,000 חיילים ואנשי קבע מיחידות הטכנולוגיה העלית של צה”ל דוגמת מצו”ב וממרם.

השבוע התקיימו צילומים לקולקציית אביב קיץ 2019 של מותג הילדים KEDS KIDS. על הסט הצטלמו לקולקציה 4 ילדים באווירת קיץ חמימה ומפנקת. הגיעו לסט: מנכ”ל המותג ארז זילברשטיין ומנהלת השיווק מריאנה אסף.

30 שנה לחידוש היחסים הדיפלומטיים בין הונגריה בישראל, וכך חוגגים זאת בישראל: עם 20 הפקות בכ-100 ימים, עם למעלה מ 1000 אורחים שיגיעו מהונגריה. החגיגות כוללות גאלה אופרטה עם בית האופרטה הממלכתית של בודפשט וכוכביו, קרקס ריסרקל, להקת הבלט של גיור, מחזמר הכלייזמרים הראשון בעולם, מופעי מוזיקה, קולנוע הונגרי משובח, פסטיבל קולינרי עם שפים מובילים, תערוכות אמנות עכשווית, להקת הצוענים המובילה בהונגריה, נגנים הונגרים צעירים מהטובים מכולם, האופרה הממלכתית של הונגריה, התיאטרון הלאומי של הונגריה, להקת המחול העממית הלאומית ועוד. התאריכים לרשימת האירועים הם בין 11 במרץ ועד 26 באוקטובר 2019.

כוכב העבר בכדורגל אבי נימני, מהשחקנים הבולטים בנבחרת ישראל ובמכבי ת”א פתח בקריירה חדשה: מרצה בנושא ”תובנות והכוונות בדרך להצלחה”. נמני חתם הסכם עם מועדון הצרכנות ”מכבי שפע” של רופאי ועובדי קופ”ח מכבי, על מסע הרצאות בכל רחבי הארץ. ההרצאה הראשונה התקיימה בבאר שבע, ובמסגרתה הירצה נמני איך מתמודדים עם משברים, איך מגבירים את כוח הרצון ואיך בונים מסלול להצלחה בחיים. במסגרת השאלות ענה נמני גם על השאלה איך כדורגלנים מתמודדים עם המיתוס על הקשר בין כדורגלנים לדוגמניות, מלכות יופי. עו”ד דנה הירשברג היועצת האסטרטגית של מועדון ”מכבי שפע”, ציינה שההרצאה של נמני היתה מרתקת ומעוררת השראה.

ביום האישה 2019 ב-3 למרץ באקספו תל אביב (לשעבר מרכז הירידים), יתקיים אירוע ייחודי להעצמה נשית עבור נשות המגזר הדתי והחרדי, אשר ישלב את כל תחומי העניין והשיח של האישה הדתית והחרדית ביום אחד, וצפויות להשתתף בו אלפי נשים דתיות וחרדיות מכל הארץ. באירוע ישאו דברים שורה של נשים בולטות, מכל המגזרים, ביניהן: שרת המשפטים איילת שקד, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, אשת התקשורת לינוי בר גפן, היזמת החברתית עסקית חנה רדו, הספורטאית הפאראלימפית פסקל ברקוביץ, אושיית אופנה במגזר הדתי והחרדי שרי יהל, מנכ”ל תכניות היזמות של google ישראל והמזה”ת אורית שילה גל, פיונה דרמון בכירה ב- JVP קרנות הון סיכון, יזמת ההייטק קירה רדינסקי, ‘אשת הברזל של הסטראטפים בישראל’ מיכל צור, בעלת האתר ‘רעות תקני לי’ רעות לוינברג, כוכבת היוטיוב מורן טרסוב, יו”ר עמותת בת מלך צילית יעקובזון ועוד. בשעות הבוקר תערך ועידה ייעודית לבעלות עסקים. נשות מקצוע המובילות בתחומן יעניקו יעוץ פרטני וסדנאות בסימן העצמה נשית בעשרות עמדות. המשתתפות גם תוכלנה ליהנות מתצוגות אופנה של מיטב מותגי האופנה הגדולים בארץ ובעולם בהפקת שרי יהל וגילי סיוון, לצד פיאות יוקרה ואיפור.

בשבוע שעבר התקיים בסניף מזרחי טפחות בגן העיר בתל אביב, אירוע נוסף בסדרת “נפגשים סיקסטיז”, סדרת פעילויות מיוחדות לגיל השלישי. הפעילות החלה בהרצאה בנקאית קצרה על שוק ההון שהעבירה מיכל טוינה, מנהלת אשכול יעוץ פיננסי במזרחי טפחות. אחריה נערכה ההרצאה של הפסיכולוגית שירלי יובל יאיר, על מחקרי הפסיכולוגיה החיובית המצביעים על כך שמעל גיל 50 אנשים דווקא מדווחים על רמות אושר שהולכות ועולות, ככל שהם מתבגרים, וזאת בעקבות הפנאי, והפרופורציות המגיעות עם חוכמת החיים והניסיון, לצד הפרישה ממרוץ רודפני כזה או אחר. להרצאות נוספות ללא תשלום במגוון סניפים ברחבי הארץ ניתן להירשם באתר נפגשים במזרחי טפחות. בתמונה: מיכל טוינה, מנהלת אשכול ייעוץ פיננסי בבנק, שירלי יובל יאיר ושוהם שטיבר מנהל הסניף.

BLU משקה האנרגיה שכבש את ישראל, משיק ליין פסטיבלים תחת המותג BLU MUSIC. יריית הפתיחה להשקה תתקיים בפסטיבל ענק בלייב פארק ראשון לציון, עם צמד הסופרסטארז דיג’ייז האהוב דימיטרי וגאס ולייק מייק. הצמד מגיע לערב מלהיב וארוך של מוזיקה אלקטרונית משובחת, מגובים באורחים נוספים כמו צמד הפרוגרסיב טראנס המוביל בעולם VINI VICI, צמד הטראנס Rising Dust  וצמד הפרוגרסיב האוס Teamworx.

הצלמת ויזמית האופנה תמר קרוון, מונתה לתפקיד המנהלת האומנותית של מרכז הקניות “גן העיר” בתל אביב, בראשו עומד המנכ”ל אסף גולן. במסגרת התפקיד תפיק קרוון, במהלך חודשיים הקרובים, סדרת אירועי פופ-אפ במסגרתם יוצגו פריטי לבוש ואביזרי אופנה של מעצבים ישראלים בלבד, העומדים בראש מותגים עולים ומבטיחים בתעשייה המקומית. מטרת הפעילות היא לתת במה למעצבים צעירים, שאין בבעלותם חנויות משלהם ולעורר מודעות לחשיבות של קנייה מעסקים כחול- לבן בתחום האופנה הישראלי.

בשבוע שעבר בהיכל התרבות בפתח תקווה, חגגו שחקני המחזמר “סוליקא” של תיאטרון באר שבע, 100הופעות ברחבי הארץ. מדובר במחזמר עם הפקה מושקעת במיוחד מבחינה מוזיקלית, תפאורה ותלבושות לצד עשרות שחקנים על הבמה. בתפקידים הראשיים : רעות אלוש (אחות של) והשחקנית והזמרת עדי כהן. בתום המופע כאשר השחקנים מודים לקהל, הגיש להם מנהל ההצגה שלמה לסרי, עוגה מעוצבת עם הספרה 100 (מאה). את העוגה המיוחדת והחגיגית עיצבה הקונדיטורית חן מוסטודה ירושלמית ובעלת הקונדיטוריה Bake a wish. מימין: רפי דהן המשנה לראש העיר, השחקנית רעות אלוש ואריה ימיני מנכ”ל היכל התרבות פתח תקווה.

רשת פרימה מלונות רכשה לאחרונה את מלון ג’ייקוב סמואל בתל אביב . עסקת הרכישה נאמדת ב- 45 מיליון ₪. עם השלמת עסקת הרכישה תמנה רשת פרימה 15 מלונות בפריסה ארצית. מלון ג’ייקוב סמואל שוכן בפינת הרחובות דיזנגוף – ארלוזורוב ויהיה המלון הרביעי של הרשת בתל אביב. המלון בן שש הקומות מתפרס על שטח של 1200 מ”ר, והוא מציע 22 חדרי אירוח וקומת גג עם פנטהאוזים יוקרתיים. בקומת הכניסה של המלון נמצאת מסעדת “קפה פופולר”, הנחשבת לאחת מ- 10 המסעדות המובילות בארץ. ב- 3 מתוך 4 מלונות הרשת בתל אביב, פועלות מסעדות שף מבוקשות. אבי דור, מנכ”ל פרימה מלונות: “אנו צפויים להודיע בקרוב על התרחבות נוספת בתל אביב ובירושלים”.

ביום חמישי שעבר נפגשו עשרות נשות החברה ב”אלהמברה” ביפו, לחגיגה כפולה: הצגת הפרזנטוריות החדשות של HELGA REKANATY: אוולין הגואל ורוית אסף, אשר תסייענהו בקמפיין לקידום מרכז הטיפולים החדשני במגדל עזריאלי ראשונים, ולהשקת ספרה החדש של הלגה רקנטי ‘ליופי חוקים משלו’, הספר המקיף ביותר שנכתב בישראל בתחומי הקוסמטיקה וטיפוח העור. אמרה אוולין הגואל:  “להיות צעירה בגופך, נותן לך את החופש להיות צעירה בנפשך”. אמרה רוית אסף: “בקמפיין החדש הלגה פונה לנשים עצמאיות, עובדות ועסוקות, בהמלצה למצוא בתוך המרוץ המטורף של החיים, גם זמן איכות לעצמן, כי כשאת נראית טוב את מרגישה טוב”.

לובה בעלת בלוג אופנה עם אלפי עוקבים, מובילה בתחום האופנה והלייף סטייל, מארגנת מכירה ענקית של פריטי אופנה ממותגים מהארון הפרטי שלה ושל חברותיה במתחם התחנה ב 8.3-9.3 לרגל יום האישה הבינלאומי, למען נערות בסיכון המתגוררות בית רות. כולן פתחו את הארון הפרטי שלהן ונרתמו למטרה נעלה זו. בין נשות החברה שנרתמו: מרינה קבישר, סיגל שחמון, גלית פרבר שרצקי, אנה שבתאי, ורד רוזן, רג’ין גנזי, שרון דוראני, ג’ני צרוואני, עינב ברר, נטע לי זלצמן, איב קורשיא, טל תמיר, אלינור תירוש ועוד. הבנות צולמו לקמפיין לעידוד המכירה ותרומת כספים. בית רות הינו בית חם לנערות בסיכון בגילאי 13-18 שהוצאו מבתיהן בצו של בית משפט מסיבות שונות.

אלפא תכשיטים, חברת הבת של קבוצת “אלפא קוסמטיקה” והמנכ”ל רונן שמיר, השיקו השבוע את החנות ה-12 בישראל של מותג התכשיטים הספרדי TOUS, בקניון ממילא בירושלים. מותג הדובי הספרדי, המזוהה השחקנית המצליחה גווינת’ פלטרו, הפרזנטורית זו העונה החמישית, פותח חנות שנייה בעיר הבירה, והחנות המעוצבת המתפרשת על שטח של כ-40 מ”ר, הוקמה בהשקעה של כמיליון שקלים. בחנות מגוון עדכני ונרחב של פריטים, ולצד התכשיטים והמוכרים, גם משקפי שמש, בשמים ופריטים לתינוקות וילדים במראה יוקרתי. הגיעו לגזור את הסרט: סמדר יאנג מנהלת המותג בישראל, אלי רביבו סמנכ”ל כספים ושרשרת אספקה, מיכל כהן מנהלת מכירות TOUS ולירז רוסינסקי מנהלת חטיבת הקמעונאות. מימין: סמדר יאנג, מיכל כהן, אלי רביבו ולירז רוסינסקי.

קבוצת “CBRE” דורגה במקום הראשון ברשימה של Fortune של החברות הכי מוערכות בעולם. החברה מופיעה בדירוג היוקרתי זו השנה השביעית ברציפות. Fortune מגדיר את ענף הנדל”ן באופן נרחב כדי לכלול חברות שירותי הנדל”ן המסחרי, בעלי הנכסים, בתי המלון ומפעילי שירותי הבריאות, חברות נדל”ן למגורים ועוד. ג’קי מוקמל מנכ”ל “CBRE”  ישראל מציין שבחירתה של  “CBRE” כחברה מובילה בעולם בתחום הנדל”ן המניב מוסיף יוקרה רבה לפעילותה של החברה בישראל”.

האיחוד האירופי השיק קמפיין ראשון מסוגו בישראל: מטרתו לשכנע את הישראלים לצרוך בשר המיוצר באירופה. כחלק ממסע ההסברה נערכה סדנת שף, אותה העביר השף פרזנטור של הקמפיין יוסי חנוכה. נכחו בסדנה עשרות שפים מובילים שהגיעו על מנת ללמוד משף חנוכה עוד אודות הבשר מאירופה. בניגוד לבשר הישראלישמיוצר מזן אחד, הבשר מאירופה מגיע ב-22 זנים שונים של בקר. המשמעות היא שיש 22 טעמים שונים לבשר המגיע מאירופה. צריכת בשר הבקר לנפש בישראל היא מהגבוהה בעולם: ישראל ניצבת זה שנים במקום השביעי לצריכת בשר בקר לנפש, כמעט פי 2 מהממוצע באיחוד האירופי. הנוכחים בסדנה קיבלו משף חנוכה שני תבשילים צרפתיים בשילוב בשר אירופי טרי: בלנקט עגל חלב: תבשיל של קוביות עגל חלב בפטריות וירקות ו- פופייט: גלילות סינטה במילוי בשר טרי עם ירקות קצוצים ופול. הקמפיין בישראל הוא תוצר של שיתוף פעולה בין מספר יצרני בשר אירופאים, ובראשם איגוד מגדלי הבקר של צרפת INTERBEV ובין האיחוד האירופי, אשר חברו יחדיו לטובת הקמפיין בישראל. השף שנבחר כפרזנטור לקמפיין הוא השף יוסי חנוכה, שזכה לאחרונה בתחרות בישול בינ”ל בשתי מדליות זהב ומדלית ארד כחבר נבחרת ישראל.

גיא קרן, מנכ”ל עופר הקריון הגיע לפרגן באירוע היפים והנכונים  לחברים מקניון עופר רמת אביב.קרן פגש את בכירי קבוצת קניוני עופר לצד סלבס רבים שהגיעו למתחם ה VIP של מותג רכב היוקרה יגואר.

מותג שעוני היוקרה אומגה אירח השבוע באתר הסקי היוקרתי סנט מוריץ שבשוויץ, שורה מרשימה של כוכבים בינלאומיים אשר נהינו מחווית סקי אחרת הכוללת: אירוח מפנק, מפגש עם ידידים וגלישה אקסטרימית במהירות מסחררת במזחלת הידועה BOB RUN. האירוע נערך לרגל השקת שעון חדש, עם אורחי כבוד כמו: יזמית האופנה האיטלקית קיארה פרני, השחקן והבימאי פול וסלי, השחקן הספרדי מיגל ברנרדאו ודוגמנית העל פרנצ’סקה קנופה ועוד. בום האירוע קיבלו הכוכבים מנשיא אומגה את השעון החדש, השעון ממשפחת SEAMASTER PLANET OCEAN שיגיע לישראל במהלך החודש הקרוב ומחיר לצרכן החל מ-75 אלף ₪.

בכירי אירוקה טסו למילאנו לרגל פתיחת תערוכת מידו, תערוכת המשקפיים הגדולה בעולם. מי שהצטרפה ונהנתה מאירוע פתיחת התערוכה המדוברת, היא הפריזנטורית של אירוקה נטע אלחמיסטר, שהכירה לראשונה את ראשי המותגים הבינלאומיים, ביניהם: גוצ’י, סלין, טום פורד, רוברטו קוואלי, הוגו בוס ועוד. את פתיחת השבוע החלו באירוע חגיגי של המותג הבינלאומי הוגו בוס, שנערך במועדון יוקרתי במילאנוו.

תגובות

להשאיר תגובה