הטריבונה – רכילות עסקית

חגי שלום מבעלי טיב טעם חגג את  פתיחת סניף הדגל בצפון הארץ, שזהו הסניף ה-40 של טיב טעם. מי שהפתיע והצפין לאירוע עד חוצות המפרץ היה משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר שאמר: "כניסת טיב טעם לחוצות המפרץ הוא מהלך אסטרטגי עבורנו". את האירוע פתח חגי שלום בעלי טיב טעם שאמר: "הסניף נפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 8 מיליון ₪, וזהו הסניף הראשון בארץ שישיק את תפיסת המחיר החדש של טיב טעם, עם אלפי מוצרים זולים במחירים קבועים, מהלך שאחריו יושק בכל סניפי הרשת בישראל".

הזוג הכי מתוקשר בעולם הכדורגל מאור ומירן בוזגלו, כוכבי התוכנית "הבוזגלוס", חברו לקמפיין שני ברציפות כפרזנטורים של קניון הדר. עבור הקמפיין שלשלו לכיסם בתחילת העונה כ 350 אלף ₪, ובכך יזכו לראות עצמם מתנוססים על גבי שלטי חוצות, קמפיין דיגיטלי, מודעות במגאזינים ובטלוויזיה.

השחקנית יובל שרף הגיעה בשעות הבוקר המוקדמות לקניון עופר הגדול בפ"ת, לרגל צילומי קמפיין חדש לקניוני עופר, לה היא משמשת פרזנטורית מזה 5 שנים, אך הפעם הביאה עימה לתגבור את השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש. חבשוש, הנחשבת לכוכב עולה והקומיקאית המצליחה בשנה האחרונה (האחיות המוצלחות שלי, צומת מילר, לצבי יש בעיה ועוד..) נבחרה לשחק ארבע דמויות קומיות, אשר יובל שרף פוגשת בקניון במגוון סיטואציות שונות ומצחיקות.

עדי שטראוס ורעייתו ד"ר ציפי שטראוס, יצאו עם פצועי צה"ל לאירוע השנתי ״מסע שחרור״ להימאליה בהודו. המסע החל באירוע פרידה מרגש בטרקלין אל על בנתב״ג במעמד בכירי אל על: יו"ר אל על אלי דפס, מנכ״ל החברה גונן אושיסקין, אליעזר שקדי יו"ר אגודת הידידים של בית הלוחם, והיוזם והרוח החיה מאחורי הפרויקט המדהים, עדי שטראוס. מעיירת לה שבצפון הודו יצאו לטראק הגדול משלחת של 38 משתתפים לרכס הרי ההימלאיה, שכלל 33 ק״מ של טיפוס לגובה של 5,000 מטר וירידה של 1,500 מטרים בגובה, שזו צעידה במשך 3 ימים קשים, וכל חברי המשלחת סיימו אותה בהצלחה. אחד משיאי המסע היה טקס ההטמנה, בו כל חבר במשלחת הטמין עמוק באדמה חפץ המסמל את הדבר שאותו היה רוצה להשאיר מאחור.

לילי פינס, בת ה-8, הבת של גיא פינס, רוצה להיות כוכבת וביחד עם אמה, היוצרת והתסריטאית רותי רודנר, היא הצטלמה לראשונה לקמפיין הפיג'מות המשפחתיות של דלתא. לילי רק בת 8, עולה לכיתה ד', אבל כבר מנהלת לו"ז צפוף מאד. היא רוקדת היפ-הופ, מנגנת בפסנתר, לומדת אקרובטיקה אווירית, משחקת משחקי חשיבה ושחמט ורוצה לפתוח אינסטגרם אבל ההורים עדיין לא מרשים.

טובה סגול ורויטל גנץ ערכו השבוע אירוע הצדעה מרגש למתנדבי ועובדי "ניצן הורים", שהוקם לפני 12 שנה על ידי טובה סגול, במטרה לייצר בית להדרכת הורים המתמודדים עם לקויי למידה וקשב, קשיי הסתגלות ותפקוד. החזון ותוכניות הפעולה של ניצן הורים גובשו על ידי טובה סגול בשיתוף פעולה הדוק עם המנהלת הארצית של הארגון מזה כ-10 שנים, רויטל גנץ, שהנה מרפאה בעיסוק ובעלת תואר שני בייעוץ חינוכי. הארגון הקים 5 מרכזים ברחבי הארץ בסיוע הרשויות המקומיות, ומאות מתנדבים ובליווי הארכיטקטית אורית בכר. במהלך הערב סיפרה רויטל גנץ כי רק במהלך השנה החולפת הייתה עלייה של 34% במספר ההורים המשתתפים במרכזים, דבר הממחיש את ייחודיות המודל. למתנדבים ולנשים באו להצדיע גם ח"כ בני גנץ, סמי סגול, אורית בכר ויאיר ניצני. בתמונה מימין: ח"כ בני גנץ, מלי דנינו מנכ"לית ניצן, רויטל גנץ מנכ"לית ניצן הורים, טובה סגול יו"ר ניצן הורים ובעלה סמי סגול.

נשיא סוני פיקצ'רס קלאסיקס (Sony Pictures Classics ) מייקל ברקר, מאנשי הקולנוע החשובים והמשפיעים בעולם, הגיע לראשונה לישראל. ברקר הגיע בהזמנתו של מנהל ביה"ס סם שפיגל רנן שור, שהעניק לו "פרס כוח טבע קולנועי בינלאומי", במסגרת חממת הקולנוע הבינלאומית של  סם שפיגל בירושלים, שהעניקה השנה למעלה מ-170 אלף דולר ליוצרי קולנוע צעירים מצטיינים מהארץ והעולם. מייקל  ברקר אחראי על הפצת ולעיתים גם הובלתם לאוסקר, של סרטים רבים שיצרו המאסטרים הגדולים של עולם הקולנוע, מקורוסאווה ועד אלמדובר, וגם של סרטים ישראליים מרכזיים כמו  "ואלס עם באשיר", "ביקור התזמורת", "הערת שוליים", "שומרי הסף" ועוד.

על אף שאין יחסים דיפלומטיים בין מדינת ישראל לאינדונזיה, השבוע התארחה משלחת של לשכת המסחר והתעשייה האינדונזית, בבורסת היהלומים הישראלית. את המשלחת בניצוחו של מופתי חמקא המשמש כנשיא ומנכ"ל לשכת המסחר האינדונזית, קיבלו בכירי הבורסה בישראל בראשם יורם דבש נשיא בורסת היהלומים, וכמובן דנו על שיתופי פעולה ופיתוח קשרי מסחר בתחום היהלומים בין ישראל והמדינה האסייתית הגדולה

אמריקן אקספרס השיקו השבוע מיזם קולינרי יצירתי במיוחד – שבוע מסעדות חדש שבמסגרתו 14 שפים מובילים יפתחו את המסעדות שלהם מחדש לשבוע. לרגל השבוע, הזמינה אמריקן אקספרס לארוחה מצומצמת ואקסקלוסיבית בחדר הפרטי של מסעדת הבית התאילנדי קואה קון לק, של השף יריב מלילי, את: עידו עלמני מנהל אמריקן אקספרס, לאה שנירר, ציפי רפאלי, מרינה קבישר, אורי לייזרוביץ, רונית יודקביץ, שירלי בוגנים, עינת ארליך, פולה בליק ועוד, שנהנו מערב פתיחה מרשים, צבעוני חוויה ייחודית. בין השפים שיעברו מהפכים במטבחים: חיים כהן, יובל בן נריה , אבי ביטון, שחף שבתאי, עומר מילר, אביב משה ועוד. בתמונה: פולה בליק ציפי רפאלי ומרינה קבישר.

תחרות פרסי האפי 2019 נערכה השבוע בישראל בנוכחות מאות בכירים מעולם הפרסום. האירוע נערך בהנחייתו של דרור גלוברמן והתקיים במתחם האירועים "שבע" בתל אביב. אורחי האירוע נהנו גם מבר מפנק ומנות אוכל רחוב של השף עומר מילר. בנק הפועלים קטף את פרס האפי פלטינום על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים, עם המהלך השיווקי של אפליקציית ביט, שהוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. כמו כן דלתא זכתה בפרס הגרנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת, עם הקמפיין של אותו משרד הפרסום: "חולצת סוף מסלול זה לא פיג'מה?". טקס האפי 2019 נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי"ל. התחרות נערכה ב- 49 מדינות והתקיימה זו השנה ה- 19 בישראל.

בטקס חגיגי שנערך בשבוע האחרון במלון שרתון תל אביב, הוענקה תעודת הסמכה של ה Green Key – תו איכות מוערך ע"י ענף התיירות ברחבי העולם, למלון שרתון לאחר שעמד בסטנדרטים הגבוהים של הארגון הבינלאומי FEE. שרתון הינו המלון הראשון בישראל שזכה עד כה בתואר יוקרתי זה. את תו האיכות של ה – Green Key העניקה מיכל וימר לוריא, מנהלת המחלקה החופית בעמותת אקואושן, הפועלת לקידום שמירת הסביבה הימית והחופית באמצעות מחקר, חינוך, פעילות קהילתית וניהול סביבתי. בתמונה משמאל לימין: ורד קחטן מנהלת משאבי אנוש מלון שרתון, מיכל וימר לוריא מנהלת המחלקה החופית אקואושן ועידית הוד בודקת המפתח הירוק.

כוכבי הרשת בן זיני וטיילור, נבחרו להוביל את הקמפיין החדש של חברת רהיטי דורון, החברה לריהוט הבית, במהלכו יציעו מיטת ילדים נפתחת המזמינה חבר/ה "לישונ'צלי". הקמפיין צולם השבוע בסניף רהיטי דורון, ברח' הלח"י בבני ברק, בעלות השקעה כוללת של כ- 3 מיליון ₪, מתוכם ישלשלו לכיסם בני הזוג סכום של 300,000 ₪. על הסט נכחו גם אופיר ליבר מנכ"ל ובעלים חברת רהיטי דורון, אסף טייכמן סמנכ"ל השיווק של רהיטי דורון ועוד. בשלב הראשון יושק שיר וקליפ באורך מלא, בעמוד היוטיוב של בן זיני וטיילור, ובהמשך תעלה גירסה מקוצרת גם בערוצי הטלוויזיה המסחריים, עיתונות וכו'. בצד המוזיקלי נמצאים צמד היוצרים הידוע בן ודולב.

חברת מיניליין השיקה השבוע את AEG LOUNGE לחובבי הבישול בשיתוף "דן גורמה", בית הספר לבישול קולינרי, בהשקעה של כ-500,000 ₪. ב – AEG Lounge יתקיימו סדנאות בישול חווייתיות, במהלכן יוכלו המשתתפים לחוות ולהתנסות במוצרי היוקרה המתקדמים של המותג. המוצרים בטרקלין הינם לשימוש ביתי, כך שכל חובב בישול יכול ליישם את שלמד בסדנה בבית הספר הקולינרי "דן גורמה" גם במטבח הפרטי שלו. שיתוף הפעולה בין "מיניליין" ו"דן גורמה" נובע מהבנת הצורך ההולך וגדל בישראל לסדנאות בישול חווייתיות עבור הבשלן הביתי. במסגרת שיתוף הפעולה תוכנן טרקלין המותג, כך שייתן מענה הן לסדנאות הבישול והן למשתתפיהן: חוויית מותג יוקרתית עם מוצרי AEG, תוך התנסות במגוון רחב של מוצרי המותג, החל מתנורים, כיריים, ועד מוצרים קטנים כמו בלנדרים, מעבדי מזון, שייקרים ועוד. בתמונה מימין: קרן ימיני מנהלת השיווק של מיני ליין, אודי ברקן השף, ואיליה אומנסקי מנהל המוצרים של מיני ליין.

בסינמטק תל אביב, יחד עם סינמטק ירושלים והמכון הצרפתי, נערך ביום שישי האחרון מחווה נדיר למשה מזרחי, מגדולי הקולנוע הישראלי שטבעו חותם על התרבות בארץ לשנים. לכל אורך חודש יולי יוקרנו 13 מסרטיו, בצד מפגשי יוצרים והרצאות, ובנוסף חידוש יוצא דופן: הקרנה של 5 סרטים מהתוכנית  שעברו שחזור דיגיטלי בהשקעה של מאות שלפי שקלים. סרטי הרטרוספקטיבה כוללים את: "אני אוהב אותך רוזה", "אורח בעונה מתה", "חרוזים לסופי", "הבית ברחוב שלוש", "אבו אל בנת", "אוכל מסמרים", "ורבורג", "סוף שבוע בגליל", "נעורים", "כל החיים לפניו", "שלחתי מכתב לאהובתי", "אהבה גנובה", "נשים". בתמונה מימין לשמאל: יעל חולדאי,  שאבי מזרחי מנהל מחלקת מופעים בעיריית תל אביב, רון חולדאי, מיכל בת אדם הבמאית והשחקנית ודינה פלד מנכ"לית סינמטק תל אביב.

חברת האופנה Twentyfourseven בבעלות אלי ברקוביץ ויוסי ברוש והמנכ״ל סרג׳ דרעי, פתחה את הקיץ והשיקה את הקולקציה החדשה, באירוע ססגוני במיוחד על הגג של מתחם האירועים מונדו 2000. השנה חברת האופנה גייסה לשירותיה את הדוגמנית נטע אלחמיסטר, שהגיעה היישר מצילומי קמפיין הג׳ינסים שצילמה בבודפשט שבהונגריה, ומסרה כי שמחה להצטרף למשפחת Twentyfourseven. סרג׳ מנכ"ל קבוצת רנואר הוסיף ואמר כי הבחירה בנטע היא כחלק מאסטרטגיית השיווק, המתמקדת בסושיאל ולראשונה הרשת תעלה בקמפיין ניו קולקשיין בפלטפורמת הסטורי באינסטגרם, שיהיה אורגני וממומן. עוד חגגו את הקיץ יפעת פסטרנק סמנכ"לית השיווק בקבוצת רנואר, אפרת כרמי מעצבת ראשית של TWENTYFOURSEVEN,  נעם צימרמן מנכ"ל קבוצת קפה קפה, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, עופר ירום מנכ"ל עזריאלי. קום, רן גורן סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת עזריאלי, אייל וייסמן סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת קניוני עזריאלי, עמוס הורוביץ בעלים של רשת weshoes וקבוצת קולנוע חדש, ערן גוטנקר סמנכ"ל הסחר אתר וואלה, ערן אמציה סמנכ"ל קבוצת ביג, יריב אברהם בעלי משרד פרסום אברהם ועוד.

ענקית העיצוב היפנית MINISO העניקה לרשת הישראלית, בכנס השנתי שערכה במקסיקו, שני פרסים על הישגים משמעותיים שצברו במהלך השנה החולפת. הפרס הראשון "חנות השנה" הוענק לחנות בקניון עזריאלי בתל אביב, על כך שהציגה ממוצעי קנייה הממקמים אותה בדירוג עשר החנויות עם הביצועים הטובים ביותר בכל הרשת בשוק הבינ"ל מתוך 86 מדינות בכ – 4500 חנויות, וכן פרס "הנהלה חדשנית" שהוענק לעינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל שהודתה לארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי ולקבוצת עזריאלי, על האמון שנתנו במותג מיניסו מהרגע הראשון.

אייזיאה כוכב הפרסומת שהטריף את הרשת עם מאות מיליוני צפיות, נחת בישראל לרגל השקה של מותג הטיפוח לגברים OLD SPICE. אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "אולד ספייס הוא מותג בינלאומי אייקוני ונועז, שזוכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת. הוא יושק בישראל עם ליין מוצרים בניחוח צעיר וקמפיין סושיאל הומוריסטי בשיתוף מומחים בינלאומיים". לרגל ההשקה הגיע ארצה מי שמקדם את המותג הגברי בקמפיין בינלאומי חוצה יבשות, כבר מתחילת העשור ושבר במהלכו את כל שיאי הוויראליות: אייזיאה המככב בסדרת הפרסומות המצליחה, בכיכובו של שחקן הפוטבול האמריקאי לשעבר, או עבורכם, האיש על הסוס, שכן הקמפיין זכה למאות מיליוני צפיות עם המסר ”Smell Like A Man, Man”.

חברת הקוסמטיקה והאיפור המקצועי PRECISE בבעלותם של אריאלה רמי ודרור נתן, השיקה את מוצרי ה- "Must Have" לקיץ 2019 בסניף הדגל שלהם בדיזינגוף סנטר. המוזמנים נחשפו למוצרי הטיפוח והאיפור המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות במעבדות בישראל המותאמים לאקלים הישראלי ולמצבי עור שונים. בין מגוון המוצרים בלטו הג'ל הטיפולי לעיניים המגיע עם רולר מיוחד, קולקציית שפתונים עמידה המיוצרת בפורמולה בלעדית, קרם לחות בגימור פריימר הלוכד את הלחות ל- 48 שעות ועוד מוצרים רבים ואיכותיים.

בנוכחות כ-200 אורחים נכבדים ביניהם נשיא הבוזו'לה מר אלן ביואי (Alain Bouhy), מנכ"ל מרתון ישראל מר עופר פדן, מנכ"ל משרד התיירות מר אמיר הלוי , ראשת מועצת גזר רותם ידלין, יו"ר יקבי ברקן אמיר בורנשטיין ובעלי יקבים נוספים, התקיים אירוע ההשקה במרכז המבקרים של יקבי ברקן – כרם ברקן מקבוצת זאפה, לקראת מירוץ הבוז'ולה הבינלאומי, אשר הפך למסורת רבת שנים בצרפת, וכעת יתקיים לראשונה בישראל, ביוזמת מרתון ישראל, ובמסגרת אירועי פסטיבל ׳חוויה בכרם׳ באוקטובר 2019. מימין: עופר פדן, מר אלן ביואי, רותם ידלין ראשת מועצת גזר ומנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי.

בשבוע שעבר קיבלה דנה גרוצקי הצעת הנישואים מבן זוגה המסעדן אסף ליס, והשניים מתקדמים בקצב מהיר לשלב הבא – עוברים לבית חדש ביבנה. השבוע הם ביקרו בסניף ביתילי ברמת גן, לבחור רהיטים לביתם החדש, אליו יעברו כבר בשבוע הבא.

השחקנית עדי הימלבלוי ביקרה לאחרונה בסניף רשת 'הולנדיה' בהרצליה פיתוח. הימלבלוי, הנמצאת בסוף הריונה השני, החליטה להיערך ללילות מעוטי השינה הצפויים לה אחרי הלידה ולשדרג את חווית השינה שלה ושל בעלה. הימלבלוי נפגשה עם מנכ"ל הולנדיה אבי ברססט מומחה להנדסת שינה, שקיבל את פניה ועזר לה להתאים את המיטה המושלמת עבורה. בין המיטות אותן ניסתה הימלבלוי היא מיטת ה"ויספרינג" הידועה כמיטה המשמשת את בני המלוכה הבריטיים ובהם: המלכה אליזבת , קייט וויליאם ולאחרונה גם מייגן והארי.

בנוכחות אורחים וחברים חשף הפסל רמי אטר בבית האמנים בתל אביב, קיר אמן שהוא פרגמנט מתערוכתו העתידית  MASA. בין הנוכחים: אריה ברקוביץ מנכ"ל בית האמנים, רויטל בן אשר יועצת ראש העיר ת"א לנושאי אמנות, הסופר שמעון צימר ורעייתו של רמי מיכל גלבוע אטר, מנכ"לית שותפה במכון הישראלי לדמוקרטיה. על  הקיר הוצגו מספר אובייקטים, כולם מורכבים מצרופי דמויות ברזל גרוטסקיות, שטוחות, מעובדות בגזות, בזיהוי מגדרי מעומעם. האובייקטים השונים משקפים מקטעים במסע חיים שלם של דמות.

בשבוע שעבר נערך אירוע משתמשי SAP השנתי, בהפקת אנשים ומחשבים XO ISUG 2019, במתחם האירועים אווניו בקרית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מ-1600 אורחים, לקוחות החברה ושותפיה העסקיים בהנחיית דודו ארז. סתוית נבון מנכ"לית סאפ SAP ישראל סיפרה על יותר ממאה לקוחות חדשים שנוספו ל SAP- השנה, ועל האסטרטגיה של החברה בניהול "כלכלת חוויות". בתמונה: דודו ארז וסתוית נבון מנכ"לית SAP ישראל.

גמר מונדיאל הנשים, הולנד נגד ארה"ב התקיים באירוע הקרנה חגיגי במיוחד שארגנה שדולת הנשים בישראל ב"לואי-בר" בת"א. לא פספסו את שריקת הפתיחה ח"כ מיקי חיימוביץ, ח"כ יואב סגלוביץ', הח"כית לשעבר מרב מיכאלי, שחקנית הכדורסל המיתולוגית ענת דרייגור ועוד. בתמונה (מימין לשמאל) :מנכ"לית שדולת הנשים מיכל גרא מרגליות, ח"כית לשעבר מרב מיכאלי, שחקנית כדורסל העבר ענת דרייגור, ח"כ מיקי חיימוביץ', ח"כ יואב סגלוביץ' ויו"ר הועד המנהל בשדולת הנשים אלה אלקלעי.

רשת החנויות סולתם רדד, המתמחה  בתחום כלי המטבח והבישול, פתחה בשבוע שעבר סניף בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר. החנות החדשה משתרעת על שטח של 90 מ"ר,  ממוקמת בקומה העליונה של הקניון, בצמוד לסניף ארומה ומציעה מגוון רחב של כלים לבית, כלי מטבח, בישול, כלי אפייה,  כלי הגשה, מערכות אוכל,  סירים, מחבתות ועוד. רשת חנויות סולתם רדד משיקה ברחובות את הסניף ה-31 שלה, שהינו בעיצוב חדשני, ומציע מגוון רב של מוצרים איכותיים ומקצועיים למטבח הביתי. בתמונה: מיטל רובין מנהלת שיווק, ואיזי הראל מנהל רשת חנויות סולתם.

אריק יוגב מנכ"ל איילון חברה לביטוח ועובדי החברה, חגגו באירוע ייחודי: האקתון חדשנות ראשון מסוגו שיזמה והובילה רוני ליכטנשטיין שני סמנכ"לית, מנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש באיילון. למעלה מ-130 עובדי החברה נטלו חלק בפעילות, והגישו את הצעותיהם בתחום שיפור השירות לסוכנים, שיפור השירות למבוטחים ושיפור הממשקים הפנים ארגוניים. בתום האירוע הכריזה ועדת השיפוט שהורכבה מפורום ההנהלה הבכיר בראשות מוקי אברמוביץ', יו"ר איילון, ואריק יוגב, מנכ"ל איילון, על שבעה רעיונות אשר יוטמעו בתוכנית העבודה של איילון לשנת 2020. בתמונה מימין לשמאל: רוני ליכטנשטיין-שני, מוקי אברמוביץ, רענן בוזור, אילנית בורלא בלו, אורטל פדידה, אריק יוגב.

יעל ברנר פרנקל יזמית ומקימת האוס co-working מתחם עבודה משותף לנשים, הכולל חממה עיסקית לנשים ברמת השרון , השיקה שם  את פרויקט מודל "ההשראה הנשי שלי", בו השתתפו בהתנדבות נשות עסקים הפועלות כמנטוריות, למען קידום מגזר הנשים בעסקים  בישראל. הנשים הצטלמו לצד מובילות דיעה ביניהן השחקנית לירית בלבן, טיטי איינהו, שני גולדשטיין, אירה דולפין ועוד, שגילמו אחרי שעות של איפור ושיער, מודלים של השראה השראה נשיים, שיוצגו  בתערוכה.השתתפו בין היתר: סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית קופח מאוחדת והאישה הראשונה אי- פעם שמכהנת בתפקיד, העיתונאית והסופרת ענת לב אדלר, עדי רונן בעלת המיזם  It Momz, קרן הרשקוביץ מייסדת-שותפה בתכנית Woman2Woman של פורום בוגרות של עמותת 8200, לאה אטד ממקימות נס טכנולוגיות, חלי ממן, מימי לוזון, בת שבע בובליל, סנדרה רינגלר, עינת שרוף אירית בוטבול-עובדיה, מנכ״לית ומפתחת שיטת העוצמה שבתוכי ובתה של ירדנה עובדיה, מפיקת האירועים האלפיון העליון סינגה, אשת היח"צ ציפי רומנו ועוד. טיטי איינהו מלכת היופי לשעבר, התרשמה מאד מהמקום ומהאג'נדה, והציעה לתרום למקום שטיח שעיצבה בפרויקט התנדבותי ומספר את סיפור עליית יהודי אתיופיה לארץ. בעלת המקום יעל התרגשה מהמחווה וסוכם שהוא יוצב בכניסה למקום.

החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, 'איש הענבים', המרכז לקידום תרבות היין ו-'זמן אמיתי',  בית הספר לברמנים המוביל בישראל, מזמינים את הקהל הרחב להגיע וליהנות ב-2019Cocktails, פסטיבל הקוקטיילים הרשמי של ישראל, שיתקיים בפעם החמישית במרינה של הרצליה בין התאריכים ה24-25 ביולי 2019 ובין השעות 18:00-23:00. טרנד הקוקטיילים אשר מציף את ישראל יגיע לשיא חדש בפסטיבל אשר כולו מחווה לעולם המשקאות המעורבבים. במסגרת הפסטיבל יציגו מיטב מותגי האלכוהול ויוצרי הקוקטיילים (המיקסולוגים), את כל החידושים והפיתוחים האחרונים בתחום. המבקרים יוכלו לסייר בין הדוכנים המעוצבים ולהתרשם מהגשה צבעונית ומטעמים ייחודיים, ואף לקחת איתם שלל כוסות ייחודיות בהם יוגשו הקוקטיילים למזכרת. כמידי שנה יציע הפסטיבל טעימה מעשרות סוגים שונים של קוקטיילים, המשלבים את הטרנדים החמים ביותר של עולם האלכוהול. בתמונה: שחף טל מנכ"ל בית הספר לברמנים של זמן אמיתי.

בסוף השבוע אירח פאלאס תל אביב, דיור מוגן מקבוצת עזריאלי, את הסופר המוערך מאיר שלו. בתחילת החודש זכה הסופר בתואר דוקטור לשם כבוד בפילוסופיה מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, על תרומתו הרבה לתרבות המקור המתהווה בישראל המודרנית ועל יצירתו הספרותית הרחבה והמגוונת. ביקורו המיוחד של הסופר מאיר שלו, היה במסגרת חודש הקריאה, אשר התקיים לאורך כל חודש יוני, והרצאתו הייתה בנושא הכתיבה: איך כותבים רומן? כיצד מתבצע תהליך הכתיבה, התחקיר, העריכה וההשלמה הסופית של ה"רומן".

הסטנדאפיסטית שירי זלמן אביטל מ"קלה להצגה" הוזמנה להעביר ערב מהנה של סדנת גיבוש וצחוק לצוות האחיות של המחלקה ההמטו-אונקולוגית ילדים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הערב שכולו צחוק וכייף התקיים בזכות תרומתם של עמותת גדולים מהחיים.

כוכבי הנוער השחקנים ניב סולטן ותובל שפיר נצפו בשבוע שעבר בהצגה החגיגית "הכל אודות אמא" של גודמן ביה"ס למשחק, שהתקיימה בבית ציוני אמריקה בת"א, של הבמאי פדרו אלמדובר, אותו העלו בוגרי בית הספר למשחק "גודמן" בנגב. באולם נצפו גם כמה כוכבי הנוערף השחקנים תובל שפיר וניב סולטן שהגיעה לפרגן לחברתה הטוב,  גילי בן הרוש, סטודנטית למשחק שנה ב' ב"גודמן". עוד נצפו אנשי תרבות ותיאטרון מובילים: שמוליק יפרח מנהל "גודמן" ומנכ"ל תאטרון באר שבע, שיר גולדבר מנהלת אמנותית של "גודמן" ותיאטרון באר שבע, הבמאי והמחזאי רועי שגב, אודי בן משה מנהל אמנותי תיאטרון "החאן" ולילך סגל מנהלת אמנותית פדגוגית של יורם לוינשטיין.

דירקטוריון בנק מסד החליט על מינויו של גבי טייטל למנכ"ל בנק מסד- "הבנק של המורים" מקבוצת הבינלאומי. טייטל מילא ב-28 שנים האחרונות שורה של תפקידים בקבוצת הבינלאומי ביניהם מנכ"ל בנק עצמאות- בנק למשכנתאות מהקבוצה שלימים התמזג אל ועם הבינלאומי, כמו כן בתפקידי ניהול  שונים במטה ובמערך הסניפים של הבינלאומי ומכהן כיום בתפקיד סמנכ"ל ראש אגף בנקאות ונכסי לקוחות בבנק מסד. גבי טייטל יכנס לתפקיד בסוף חודש יולי במקומו שליעקב שורי (67) שפורש לגמלאות לאחר 44 שנים בקבוצה מתוכם 35 שנים בתפקידי ניהול רבים כאשר בשמונה השנים האחרונות עמד בראש בנק מסד.

חברת נירלט ערכה אירוע ללקוחות החברה ובעלי בתי המסחר לרגל פתיחת הקיץ בארקה נמל ת"א. האורחים שהגיעו נהנו מארוחת ערב ומהרצאתו של איש התקשורת אלי אילדיס תחת הכותרת "העולם המופלא של פורמולה 1". רן מנו, המנכ"ל החדש של נירלט, שנכנס לאחרונה לתפקידו, נשא דברים וציין כי הוא שמח על השותפות המתקיימת לאורך השנים, והבטיח כי החברה תמשיך לעמוד לרשות לקוחותיה בנאמנות רבה, ויחד ימשיכו להוביל את שוק הצבע לגבהים והיקפים מרשימים.

בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע הקרנת הבכורה של סרט הקומדיה המוסיקלי יסטרדיי של הבמאי דני בויל בסינמה סיטי גלילות לכ-250 אדריכלים ומעצבי פנים מובילים. מבין המארחים היה גם גדעון ויגדור, מנהל חטיבת מותגי מוצרי החשמל היוקרתיים למטבחGorenje  ו-  Asko מקבוצת ח.י.

העוברים והשבים שהיו ברביעי האחרון בשעות אחר הצהרים במול החוף וילג', בוודאי הבחינו בנטלי דדון שהגיעה יחד עם בנה ריף ואחותה דבי לשבת בקפה לנדוור.

השבוע הגיעו בכירי כחול לבן לסיור במפעל רב בריח באשקלון להבעת תמיכה וחיזוק התעשייה המקומית ובפרט המפעלים באזור הדרום.את הסיור הובילו שמואל דונרשטיין נשיא חברת רב בריח יחד עם הנהלת החברה. בכירי החברה סקרו בפני בכירי המפלגה את פעילות המפעל והאתגרים עימם הם מתמודדים בשנים האחרונות הן לאור המצב הבטחוני והן לגבי הבחירה להמשיך לייצר ולהוביל את התעשייה הישראלית. בנוסף ציינו את חיזוק הדרום והן הקשיים בתחום הרגולציה והמכשולים בקרב התעשיינים בארץ.

 

תגובות

להשאיר תגובה