רוצים בית מעוצב, מתקדם וחכם? הגיע הזמן שתעברו לוילונות חשמליים עם מנוע איכותי. המנגנון מתאים לכל סוג וסגנון של וילון ומשתלב גם בבית חכם.

בעשור האחרון ענף הוילונות החשמליים זוכה לתנופת התפתחות מרשימה עם מנועים מהירים, אמינים ושקטים. זאת בנוסף למגוון אפשרויות שליטה והפעלה החל ממתג פשוט על הקיר ועד למערכות אל חוטיות רב ערוציות המתחברות גם למנגנוני בית חכם. בימינו המנגנונים מוצעים בבתי עסק נבחרים כדוגמת "וילונות דליה", וזאת לכל סוג וסגנון של וילון  עבור צרכי המגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

מנגנון חשמלי למגוון סוגי וילונות

כיום ניתן למעשה לרכוש מנגנון הפעלה חשמלי למרבית סוגי הוילונות, ובכך להתאימם לסגנון הבית. בין היתר ניתן לרכוש את סוגי הוילונות הבאים:

  • וילונות עם קפלים וכיווצים – עשירים בבד, נעים הצידה על גבי מסילה ומוצעים בשלל סגנונות עיצוב ותפירה לרבות בננה, פלדים, כוורת, גליידר וקפל שטוח.
  • וילונות גלילה – מוצעים בשלל סוגי בדים עם רמות שקיפות ואטימות שונות, הכוללים גם וילונות לייט סקרין.
  • וילונות רומאיים ואוסטריים – וילונות בד עם מגנון פתיחה כלפי מעלה המוצעים בשלל סגנונות, החל מוילונות רומים אלגנטיים ועד לוילונות אוסטרים יוקרתיים ודרמטיים.
  • וילונות דואט ופליסה – אלו וילונות מבד קשיח עם מנגנון פתיחה יורד ועולה, בעלי חזות המזכירה אקורדיון, ניתנים להתקנה על צורות שונות של מפתחים.
  • וילונות ונציאנים – מכונים גם תריסים ונציאנים ומעניקים שליטה גבוהה ברמת האור החודר לחדר. נפתחים ונסגרים על ידי הרמה והורדה וכן על ידי סיבוב של השלבים.

חשיבות סוג המנוע בוילון החשמלי

עוד יותר מסוג הוילון הנבחר, חשוב לבחור עבורו מנוע איכותי ואמין של חברה מוכרת ומומלצת. מדובר במנועים כמו של חברת סומפי הצרפתית הידועים כמוצרים מתקדמים, עמידים, חזקים, מהירים ושקטים, ולמעשה הטובים ביותר בשוק העולמי. מנועים אלו מתאימים לסוגים רבים של וילונות, עומדים בכל תקני הבטיחות ומציגים טכנולוגיות חדישות ועכשוויות. הם כוללים מנועים רגילים עם חיבור חוטי, מנועים אלחוטיים לפתיחה מרחוק הפועלים באמצעות גלי רדיו, ומנועים אלקטרוניים המשתלבים במערכות של בית חכם.

וילון חשמלי מחובר למנגנון בית חכם

אחד היתרונות המהותיים של וילונות חשמליים טמון בהיותם ניתנים לחיבור למנגנוני בית חכם. אפשרות זו מגדילה את יכולת השליטה בפתיחת וסגירת הוילון בכל שעות היום ומכל מקום, כאשר המאפיינים נקבעים על ידי סוג המנוע של הוילון. כך למשל, מנועים של סומפי מאפשרים בין היתר פתיחה וסגירה אוטומטית של הוילון בשעות שנקבעו מראש, תכונה המעולה לשומרי שבת. כמו כן, חיישני האור שלהם פותחים או סוגרים את הוילון לפי טמפרטורה נתונה, כך שאם יש למשל שמש ישירה חזקה – הוילון ייסגר אוטומטית. זאת בנוסף לפתיחת וילון באמצעות מגע קל וכן שליטה בוילון מרחוק באמצעות סמארטפון.

לפרטים ומידע נוסף אודות וילונות חשמליים צרו קשר עם וילונות דליה בטלפונים

6739550- 03 ו- 052-4341484.

תגובות

להשאיר תגובה