בואו להתייעץ עם סגן אלוף אירופה בפיתוח גוף לגבי אבקות החלבון ותוספי התזונה המתאימים לכם. את הייעוץ תקבלו ב- BODYHD  בהתאמה אישית מדויקת לצרכים, לדרישות, להעדפות ולמטרות שלכם.

אין ספק שצריכה נכונה ואפקטיבית של אבקות חלבון ותוספי תזונה מותנית ברכישת מוצרים איכותיים, המתאימים במדויק לצרכי המתאמן המקצועי או החובב. מי שרוצה ללכת על בטוח, בלי לבזבז זמן וכסף ולחסוך מעצמו אכזבות מיותרות, יכול לקבל ייעוץ מקיף בנושא מרועי עבודי, מתחרה פעיל ומפתח גוף מקצועי, שפתח לפני מספר שנים רשת של חנויות המתמחה בתחום פיתוח הגוף ותוספי התזונה. 

כיום רועי הוא הבעלים של רשת BODY HD, חנות תוספי תזונה המובילה במקצועיות ושירות למתאמנים וצרכנים בכל הרמות. מאחוריו שתי זכיות בתואר מר ישראלי וכן באלוף האלופים, וכאמור נבחר גם לסגן אלוף אירופה, זוכה התחרות לפיתוח גוף לשנת 2019 שנערכה בפראג ( (Prague Pro IFBB. בנוסף להיותו הבעלים והמנהל שלBODY HD  רועי משמש גם כיועץ לנושאי תזונה וספורט, פיתוח גוף ובחירת תוספים ואביזרים למתאמנים.

בחירה נכונה של תוספי תזונה

כידוע לכל מתאמן ומפתח גוף, אבקות החלבון ושאר תוספי התזונה מהווים חלק אינטגראלי מהשגרה ומשיפור ההישגים. יחד עם זאת, עם הביקוש הגובר לתוספי התזונה גדל מאוד גם ההיצע, ובכל עת יוצאים אל השוק המקומי והבינלאומי מוצרים חדשים המבטיחים גדולות ונצורות. לכך מצטרפת שורה ארוכה של בתי עסק המבטיחים את "אבקות החלבון הטובות ביותר", ולא תמיד נלווה אל ההבטחות האלו ידע מקצועי הולם.

מתאמנים רבים כבר נחלו אכזבות ברכישות יקרות למדי של תוספים, אשר לא שיפרו במאום את הביצועים עקב איכות ירודה או חוסר התאמה לצרכיהם האמיתיים. אכן, את אבקות החלבון ושאר התוספים יש להתאים במדויק לסוג האימונים, היקפם ועוצמתם, היעדים של המתאמן, שגרת היומיום שלו, העדפות אישיות ועוד. על כן, למי שרוצה לבחור בצורה חכמה אבקות חלבון ותוספי תזונה, מומלץ לעשות זאת לאור ייעוץ מקצועי אמין המבוסס על ניסיון רב.

כמה מילים על BODYHD

BODYHD היא כאמור חנות תוספי מזון מובילה המציעה קשת רחבה של מוצרי איכות כגון אבקות חלבון, שורפי שומן, גיינרים, חומצות אמינו ו- BCAA, מוצרי אנרגיה וממריצים, חטיפי חלבון, קריאטין, ויטמינים ומינרלים, וגם בגדי נשים וגברים לאימונים, ועוד הרשימה ארוכה. החנות חרטה על דגלה לספק את הרמה גבוהה ביותר של תוספי המזון ולעשות זאת במחירים נוחים עם חוויית קנייה אופטימאלית – גם דרך אתר האינטרנט שלה. 

יחד עם זאת, BODYHD היא הרבה יותר מ- "עוד" חנות מצוינת לתוספי תזונה למתאמנים. הדגש בה מושם על יחס אישי לכל לקוח המעוניין בכך, ועל שירותי ייעוץ אישיים למתאמנים בנושאי תזונה. את הייעוץ מקבלים מרועי עבודי, בעלי החברה, אשר מלווה את המתאמן החובבן או המקצוען בהגעה ליעדים ולהישגים. במהלך הייעוץ נעשית בחירת התוספים בהתאם למטרות והדרישות של המתאמן, בין אם מדובר בעליית מסה, חיטוב, שימור וכדומה, וזאת על סמך ניסיונו העשיר של רועי ומתוך שאיפה אמיתית לסייע לכל מתאמן להשיג את יעדיו. 

הייעוץ ניתן לגברים ונשים בכל הגילאים ולכל המטרות, ועשוי לכלול בין היתר בניית תפריט תזונה מסודר בהתאם להעדפות אישיות, תוכנית אימונים לחדר כושר, מדידת אחוזי שומן עם קליפר, מדידת היקפים ומשקל ועוד – הכל כתלות במטרה שלכם.

לפרטים נוספים על בחירת אבקות חלבון ותוספים, ולקבלת ייעוץ מקצועי, פנו אל BODY HD בטלפון 1700-700-730.

תגובות

להשאיר תגובה