איך נעבוד ונקבל שקט מכל מערכת המחשוב בארגון?

בכל בית עסק וארגון קיימות מערכות מחשוב המהוות נדבך משמעותי בהתנהלות, ומטבע הדברים ישנה חשיבות גדולה לפעילות תקינה ורציפה שלהן. בשורות הבאות נראה כיצד אפשר לקבל ראש שקט בכל הקשור למערכות אלו.

שומרים את המידע הארגוני בענן
בימינו גברו מאוד הסיכונים בתחום הצפנת ואבטחת המידע, שכן ברשת מסתובבות לא מעט תוכנות זדוניות והאקרים המסוגלים להסב נזקים, ואף לדרוש כופר תמורת שחרור המידע. בנוסף לכך, קיימים סיכונים “טבעיים” כמו שריפה, הצפה או קריסת תשתיות, העלולים לגרום לעצירת פעילות הארגון ולאובדן של שעות רבות שהושקעו בפרויקטים. שירותי ענן מקטינים מאוד את הסיכונים האלו ועל הדרך חוסכים בעלויות של רכישת והתקנת עלויות ייעודיות.

עם שירותי ענן נהנה העסק מאחסון של המידע וגיבוי שלו באופן רציף ואוטומטי, כאשר המידע מגובה בשרתים של ספקית השירות תחת מפתח הצפנה לבחירת הלקוח. הגיבוי מבוצע כאמור בצורה אוטומטית ורציפה מדי יום או לילה בשעות הנתונות לבחירת הלקוח, כאשר ניתן לגשת למידע ולגרסאות קודמות שגובו גם לפני שבועות וחודשים. אין ספק שמדובר בהגנה מצוינת גם מפני וירוס כופר, שכיום נפוץ מאוד ומגיע בתכתובות תמימות לכאורה אל המייל הארגוני. כמו כן, הענן נותן ראש שקט מפני אובדן מידע בכל דרך הקשורה לתשתיות הפיזיות ובכך מעניק לכם שקט תעשייתי מוחלט.

עובדים עם טכנאי מחשבים? תעברו לחברת שירותי IT

יש ארגונים ועסקים שעדיין עובדים מול טכנאי מחשבים בודד, המעניק להם שירותים לפי קריאה. הבעיה היא שבעולם הדינאמי והמתחדש של שירותי המחשוב אדם יחיד כבר לא מסוגל לתת מענה הולם. בימינו שירותי המחשוב נותנים פתרונות לקשת רחבה של נושאים טכנולוגיים מתקדמים, כגון גניבת מידע ואיומי סייבר נוספים, תפעול תוכנות שחלקן בענן, מענה מהיר לתקלות, הקמת ותחזוקת תשתיות, ניהול שרתים, מענה מסביב לשעון, ניטור תקלות, טיפול בווירוסים ועוד.

אדם בודד, מוכשר ככל שיהיה, אינו יכול להחזיק בידע מקיף ומספק בהשוואה לחברה המונה צוות של טכנאים מנוסים, אשר כל אחד מהם מכיר את צרכי הארגון ומסוגל לתת מענה מהפן המיוחד שבו הוא מתמחה. יתר על כן, ישנה חשיבות עצומה למהירות שבה ניתן המענה, למשל במקרה של וירוס כופר או של כשל במערכת המצריך הגעה לשטח. לטכנאי מחשבים בודד יש מספר לקוחות ולוח זמנים צפוף, שלעיתים קרובות אינו מאפשר מענה מיידי לשיחות וקריאות, וכך העבודה בארגון נתקעת לשעות ארוכות – על כל המשתמע מכך. על כן, למי שרוצה ראש שקט ועדיין לא עבר מטכנאי לחברת שירותי IT – הגיע הזמן לעשות זאת!

לקבל את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת

כאמור, חברת שירותי IT יכולה לספק מענה נרחב ומקיף, אך חשוב לוודא שהיא נותנת את כל הפתרונות הדרושים לכם תחת קורת גג אחת. זאת, כדי שלא תבזבזו זמן יקר על פנייה לספקים אחרים עבור צרכי הארגון המשתנים, אלא תעבדו עם מי שמכיר אתכם ואת העסק באופן מעמיק. אם אתם מחפשים ראש שקט יש לוודא כי חברת שירותי ה- IT יכולה לספק מענה לכל צורך, כולל שירותי ענן, שירותי מחשוב, גיבויים, טלפוניה, מדפסות, אינטרנט, אבטחת מידע, רכישת ציוד מחשוב, הקמת ותחזוקת רשתות, מניעת וירוסים וטיפול בהם, פתרונות מחשוב וכדומה. דוגמא נאה לכך מהווה חברת מתאמי מחשוב המספקת מזה שנים שירותי מחשוב לעסקים רבים, לרבות תמיכה, תיקון, גיבוי, תחזוקה והתקנה של כל סוגי המערכות, המחשבים, השרתים והציוד הנלווה. בתוך כך, החברה מציעה שירותי תמיכה מרחוק ומעקב מסביב לשעון אחר מצב הרשתות והמחשוב בארגון, עם תגובה מיידית לכל תקלה.

לפרטים נוספים בנושא ניתן להתקשר אל נציגי “מתאמי מחשוב” בטלפון 03-5599962.

תגובות

להשאיר תגובה

*הכנס את הקוד בתמונה כדי לשלוח תגובה