לקראת חודש הגאווה, ניסאן ישראל מקבוצת קרסו מוטורס וארגון איגי יוצאים בקמפיין מכירות משותף, במסגרתו ימכרו אקססוריז ייחודים ומעוצבים לרכב המשלבים את הסלנג של הקהילה הלהטבית בישראל. האקססוריז ימכרו באתר ייעודי שנפתח לרגל השת”פ וכל ההכנסות יועברו כתרומה לפעילות הארגון.

הקהילה הלהטבית הפכה בשנים האחרונות בישראל למובילת טרנדים במגוון תחומים  ואחד הבולטים שביניהם, הטעמת סלנג חדש ברחוב הישראלי. ביטויים כמו: ” לירד” , “קוקיצה”, דיוה” ,”אל תעופי” ,”פאטוץ'” ,”ויז’אה” , “פאלש”, ועוד הפכו למוכרים ברחוב הישראלי ומוצגים בפריים טיים הישראלי. לרגל חודש הגאווה ניסאן ישראל ואיגי מביאים את הסלנג לכבישי ישראל עם קולקציית אקססוריז ייחודית המשלבת מגוון סלוגנים ברוח הסלנג. הקולקציה שעוצבה בצבעי הגאווה משלבת מגוון אקססוריז לרכב ביניהם: שלטים, עצי ריח, דגלים, סטיקרים ועוד.
ניסאן ישראל יצאה במהלך במטרה לגייס כספים לטובת פעילות ארגון הנוער הגאה והבאת תמיכה בקהילה בארץ, וכחלק מערכי המותג לקידום שיווניות.

את פריטי הקולקציה , שעלותם נעה בין 10 ל-50 ש”ח בלבד, ניתן יהיה  לרכוש החל מה-19.5.19 בחנות המקוונת המיוחדת  שהקימה ניסאן ישראל עבור  הפרויקט:  https://pay.tranzila.com/pigment19 ובדוכן ייחודי במסגרת אירועי מצעד הגאווה.

בן אילן מנהל שיווק ניסאן ישראל: “שיתוף הפעולה עם איגי לקראת חודש הגאווה מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה השיווקית של המותג שנשענת על אחריות חברתית וקידום אג’נדת השוויון. המהלך והתרומות שיאספו במסגרת המהלך יועברו לטובת קידום פעילות ארגון הנוער הגאה.”

תגובות

להשאיר תגובה