תומס שמש נחשב לאחד  מאנשי הלילה הבולטים והמוכרים בארץ. הוא כיהן בוועד של האגודה והקים את קבוצת הנוער הראשונה לקהילה הגאה בחדרה כבר בשנות ה-80, הוא הפיק  וביים את אירוע הגאווה הרשמיים של תל אביב במשך כמה שנים ונחשב לאחד ממייסדי סצנת ה-BDSM בקרב הגייז ובכלל. הפך לגורו ה-BDSM עבור לא מעט אנשים  מאז ייסד את ליין מסיבות ה-BEEF המצליח ובקרוב יביא שמש בשורה חדשה לעיר בצורת מסיבת טכנו ראשונה מסוגה בארץ. ה- CO-OP מסיבה בת שלוש קומות המיועדת לגייז, סטרייטים ומה שבניהם.  

תומס שמש  נולד וגדל בחדרה. אחרי יציאה מורכבת מהארון הוא החל את פעילותו החברתית עבור הקהילה הגאה  כשהקים את קבוצת הנוער הגאה  הראשונה  בחדרה.       "אחרי הצבא הקמתי את הקבוצה החברתית הגאה הראשונה בחדרה, קבוצה שעסקה בתמיכה, פעילות חברתית יוצרת ומפגשים תכופים. מהר מאוד הגדלתי את הפעילות ויצרנו קבוצות נוספות הכוללות קבוצה פעילה בעמק עפולה, פעילות ענפה באזור השרון והקמת ה"קן" בבאר שבע." תומס  המשיך את דרכו כאשר כיהן בוועד של האגודה לשמירת זכויות הפרא והתנדב ב"בלה דואגת"  והיה  מהפעילים הבולטים למען שינוי חוק ההגדרה שעבר בכנסת בשנת 1988. לאורך השנים עסק  תומס באומנות לדוגמת מחול, בימוי ואיפור בארץ ובחו"ל. אחרי שנים בהם חקר את תחום המיניות וה-BDSM הביא  תומס את הסצנה אל תוך חיי הלילה של תל אביב כשהקים את ליין ה-BEEF. הליין התחיל כערב בר שבועי עד שגדל והתעצם לסדרת מסיבות פטיש מוקפדות המושכות אלפיי בליינים.

ספר איך גילית את עולם ה-BDSM

"החיבור שלי לעולם הזה התחיל עוד לפני שחוויתי חוויה מינית בפועל, וכשזו קרתה היא הייתה לגמרי BDSM.  כשהתחלתי לעסוק  בפיתוח של העולם המיני האישי שלי גילית את הנושא הזה וכשהתחלתי לטייל בעולם גיליתי  שאני לא לבד. הרגשתי שאני ממש צריך ללמוד את הנושא הזה באופן מקצועי, לקחתי קורסים בניו יורק בתקופה שכרתי שם וזה עבר לסדנאות והרצאות בתחום, כשהוקם ליין ה-BEEF הוא הוקם במקביל לפעילות החברתית שלי, והליין הפך למוקד  פעילות עבור  קבלת השונה, פתיחות מינית בקהילה ותרבות של ממש. פתאום החלו לקרות דברים, תגיות פטיש  ו-BDSM הפכו לגיטימיות באתר כמו אטרף והנושא עלה על סדר היום."

מאז החל ליין ה-BEEF את דרכו הוא עבר לא מעט אבולוציות. הוא החל כערב בר קונספטואלי. לאט הוא גדל והיום ליין ה-BEEF הוא  מהליינים הבולטים והמדוברים ביותר בתל אביב ובארץ בכלל עבור קהילת הגייז.  "ה-BEEF נוצר מתוך הצורך למלא חלל שלא היה קיים בחיי הלילה, קהילה  מוחצנת וגאה  שמתאספת תחת קורת גג אחת, עם קו מוזיקלי שמוביל היום את סצנת חיי הלילה אבל אז עוד היה מאוד מחתרתי. התחלנו בבר קטן בימי רביעי ומהר מאוד  הפכנו למסיבה  חודשית גדולה פלוס ליין שבועי וזה  הלך והתעצם משנה לשנה. יצרנו שיתופי פעולה גדולים עם מועדונים מחו"ל וערכנו מסיבות באירופה וארצות הברית. זה מדהים שיצרנו פה סצנה  תרבותית ואומנותית שלא הייתה קיימת."

בקרוב ישיק שמש  פורמט מסיבות חדש וראשון מסוגו בארץ שיקרא CO-OP הדומה בצורתו לברגהיין ולקיט-קט מועדוני טכנו מובילים בברלין המזוהים עם סצנת ה-BDSM. ברנד המסיבות החדש ישלב בתוכו מסיבות שונות וז'אנרים מוזיקליים מתחלפים כשבקומת הגג יתאחדו המסיבות לנוסחה מוזיקלית משולבת וחד פעמית. הליין יארח את מיטב יוצרי הטכנו הישראלים ויעניק במה  למגוון רחב של יוצרים מהעולם האלקטרוני לצד אומנים מתחומים שונים שיציגו תערוכות ומיצגים שונים מידי מסיבה. "מדובר בקונסטלציה חדשה שחובקת לתוכה מספר ליינים.   המסיבה נותנת הזדמנות ליצירת ערב משותף, מלבד התכנות שתי המסיבות במקביל. לדוגמא: ביף+פאג מעניק קומת ביף על חוקיה, קומת פאג על חוקיה + קומת גג משותפת ברמת הליינאפ המוזיקאלי – תרחיש חד פעמי שנוצר בזכות ההצמדות של שני הליינים תחת קורת גג אחת. בנוסף, בשעה 6 בבוקר – כולם מתרכזים לרחבה אחת לאפטר מיוחד וחד פעמי שנוצר מהאיחוד. ככה הקהל, הן הסטרייטי והן הגאה מקבלים 4 מסיבות בלילה אחד – והכל במחיר של כרטיס אחד רגיל (120ש"ח). "

מסיבת הפתיחה תתקיים ביום שישי ה-7.10.16 במועדון הדופלקס הש"ך 10 תל אביב.

כרטיסים באטרף: http://www.atraf.co.il/events/event.aspx?eId=26042

 

189 הערות

להשאיר תגובה