pop אפים

במסגרת המינוי של הצלמת והיזמית תמר קרוון למנהלת הקריאטיבית של מרכז המסחרי "גן העיר" היא תארח את מותג הביגוד WE ARE VENDER , מותג הצעיפים היוקרתי Dikla Levsky,  ומותג צמידים C’s cuffs בפופ-אפ מיוחד. הפופ-אפ יתקיים בין התאריכים 6-8.03 ובמסגרתו המותגים המשתתפים יוצעו הנחות מיוחדות של עד 70%!

הצלמת והיזמית תמר קרוון פותחת סדרת פופ-אפים במרכז המסחרי "גן העיר" בתל אביב ובמסגרת הפופ-אפ הראשון בסדרה שיתקיים בין התאריכים 6-8.03 מארחת את המותגים WE ARE VENDER , Dikla Levsky,  C’s cuffs.

WE ARE VENDER הינו מותג ביגוד ישראלי ייחודי המיוצר באיטליה וטורקיה. הקולקציה מורכבת מפריטים בעלי נזילות מגדרית, מעילים בגזרות אוברסייז, דנים אקולוגי,סווטשירטים בעלי אמירה וסריגים עדינים. כל ההדפסים על הפריטים הם מקוריים וכל הפריטים מיוצרים מבדים טבעיים וברי קיימא. המותג יציע הנחות על הקולקציה הנוכחית ועד 70% הנחה על קולקציות קודמות.C's  cuffמותג הצמידים הייחודיים יציע צמידים ייחודיים המיוצרים בעבודת יד ומוטבע ידנית, בטכניקת ייצור ייחודית שפותחה על ידי צמד המעצבים מעין פוגל ויוני צ׳צ׳יק.  הצמידים מגיעים בצורות משושה ורובע, במגוון מידות ובגימורים של זהב 24 קראט, זהב אדום, כסף ופליז.

 במסגרת הפופ-אפ המותג יציע הנחות של 15% על מגוון הצמידים, בנוסף בעמדת החותמות שלהם יהיה ניתן לקבל  הטבעה ייחודית לצמיד.

המותג Dikla Levsky Luxury Scarves זהו מותג צעיפים יוקרתיים מבד משי,  המשלבים בעיצובם השראות מתרבויות פרימיטיביות ומודרניות ממזרח ומערב בצבעוניות עזה וכתב יד ייחודי. הצעיפים מיוצרים בעיר האילקית – קומו, הידועה באיכות הגבוהה של דפוס הטקסטיל שלה. הקולקציות משתתפות מדי שנה בתערוכת האופנה TRANOI במסגרת שבוע האופנה בפריז ונמכרות בבוטיקי יוקרה ברחבי העולם.

המותג יציע 20% הנחה על הקולקציה החדשה ו50% הנחה על סמפלים, עונות קודמות ועודפי יצוא

תאריכים ושעות:

6.03 יום ד' 10:00-20:00

7.03 יום ה' 10:00-20:00

יום ו' 10:00-15:00

טווח מחירים:

C's  cuff– 204-476 ₪

Dikla Levsky Luxury Scarves 249-1200 ₪

WE ARE VENDER 120-1359 ₪

תגובות

להשאיר תגובה