עיצוב בטעם יוקרתי

מעצבת העשירון העליון רונית פראג בן עמי נותנת טיפים לארגון  הבית היוקרתי

בעודי באה לעצב בית למשפחה בעלת ממון רב, המוטו שמוביל אותי הוא איכות ,יוקרה ופינוק.אנשי העשירון העליון בישראל מסתובבים באותם אירועים ומסיבות וכולם יודעים איך נראה הבית של השכן,וכל אחד מהם רוצה שהבית שלו יהיה יותר גדול,מיוחד,חדשני,עם עיצוב שעדיין לא נראה כמותו.להלן רשימת טיפים לעיצוב בית שכזה:

  1. שילוב בין ריהוט חדשני ומודרני לבין ריהוט וינטג' עתיק .שילוב בין מספר סגנונות ליצירת עניין לעין .
  2. הרהיטים בדרך כלל יהיו גדולים מאד,ספות באורכים של 5-6 מטר,שיתאימו לחללי אירוח גדולים.כמובן שכל הרהיטים יהיו ממותגי יוקרה ובתי אופנה בעלי שם עולמי.הרהיטים ישלבו מרקמים שונים על מנת ליצור עושר של חומרים ועניין.פינת האוכל תיהיה גדולה ומרשימה,בעלת יכולת לארח מספר רב של סועדים.
  3. שילוב של פרטי אומנות ישראלית מעודכנת,קניית יצירות אומנות של האומנים "הנכונים" לתקופה.פרטי האומנות יוצבו במרחב ללא הפרעה,כדי לתת להם את הבמה והכבוד הראוי,תוך הדגשת גודל החלל.
  4. שימוש במערכת בית חכם מהמתקדמות שיש,כל הבית נשלט ע"י שלטים חכמים החל מדוד החשמל,התריסים דרך מערכות אודיו וידאו ומצלמות האבטחה.בעלי הבית יכולים לעקוב דרך מסך הטלפון שלהם על ההתרחשויות בביתם גם אם הם נופשים כרגע בחו"ל.
  5. עיצוב מטבח יוקרתי וגדול מהיצרניות המובילות בתחום,המטבח יהיה מרווח,עם נגישות לכל חפץ,מושקע ומאובזר במיטב מכשירי החשמל והטכנולוגיה.זהו מטבח שצריך להיות מתוכנן בפונקציונאליות רבה המאפשרת הכנת סעודות למספר רב של משתתפים.מטבח יוקרתי זה ישלב בין מספר רב של חומרים ברמת איכות גבוהה מאד כגון : זכוכית,עץ,ברזל,שיש ועוד.גם המטבח יחובר למערכת השליטה החכמה בבית,דרכה ניתן לשלוט על הפעלת המכשירים השונים מרחוק.
  6. אחד החדרים המסמלים יוקרה ופינוק הוא חדר השינה master room.בכל בית תהיה סוויטת חדר שינה מפנקת וגדולת מימדים,עם מיטה גדולה ממותגת,שילוב של טכסטילים במרקמים שונים :וילונות,גב מיטה,כיסוי מיטה וסידור מספר רב של כרים ליצירת מראה מפנק ועשיר. חדר השינה יכלול בתוכו גם חדר ארונות גדול ונוח לגישה (ברוב המקרים יהיו חדרי ארונות נפרדים לכל אחד מבני הזוג ) וחדר אמבטיה גדול ומפנק,המרוצף באבן /שיש מיוחדים,כל אריח מקבל סימון כך שלבסוף נוצרת מעין יצירת אומנות על הרצפה/קירות מגידי החומר.הברזים והכלים הסניטריים יהיו ממותגים מובילים ועשויים מחומרים שונים :קוריאן,שיש,זהב ועוד.
  7. שימוש בחלונות עם מפתחים גדולים מאד,חלונות אלומיניום/עץ שנעים על מסילות דקות,שקועות ברצפה ואינן נראות.החלונות נוסעים על המסילות בקלות רבה על אף משקלם.
  8. דגש רב יינתן גם לכל נושא האירוח בחוץ בגינה/במרפסת.בניית מטבח מדוגם לבחוץ עם גריל ממותג ויוקרתי ובר ישיבה,האירוח בחוץ צריך להתאים למסיבות גינה וקוקטלים .הגינה תיהיה מטופחת מאד ומתוחזקת ע"י גנן קבוע.ריהוט הגינה יורכב מפינות ישיבה בסגנונות שונים,פינות סלוניות לישיבה פחות פורמלית ושולחן אוכל גדול מימדים לארוחות יותר רשמיות.בגינה ולאחרונה אף במרפסות פנטהאוזים רבות נראה בריכת שחיה בגודל משתנה,במגוון רחב של צבעים וחומרים.

תגובות

להשאיר תגובה