מחוללים מהפכה

נחום ואריה ויסמן בעלי קבוצת 'ויסמן אחזקות' הספיקו בשבוע אחד להשיק את המרכז התעשייתי הגדול ביותר בישראל שנפתח בפארק בר-לב בסמוך לכרמיאל בהשקעה של 10 מיליון דולר וגם להשיק את 'אימפלה' סדרת מזרנים חדשה לשמרת הזורע שכבר מחוללת מהפיכה בשוק הישראלי ומציגה מזרנים איכותיים ובלעדיים במחירים אטרקטיביים ללא מתחרים בשוק המקומי.

השניים, שהם יקירי התעשיה הישראלית, מתגוררים בירושלים עיר הולדתם, חוצים את הארץ לאורכה ולרוחבה: מירושלים לפארק בר לב שבצפון להשקת המרכז התעשייתי ומשם לתל אביב להשקת המזרנים: עולים על מלגזות לגובה של 14 מטר וקופצים על מזרנים כל זאת מלווה במשב מרענן של רוח נעורים מעוררת השתאות. לדברי נחום ואריה ויסמן בעלי 'ויסמן אחזקות': "צעד זה הוא אחד מיני רבים שנלקחו על ידי הנהלת קבוצת 'ויסמן אחזקות' כדי להוביל את שוק הרהיטים הישראלי ולהציע one stop shop – נקודת מכירה אחת המציעה ללקוח רהיטים איכותיים לכל חלקי הבית במחירים אטרקטיביים"

כנראה שהמיטה הנסתרת במשרדו של אריה ויסמן מבעלי 'ויסמן אחזקות' קבוצת הרהיטים הגדולה והמובילה בישראל מוכיחה את עצמה כהשקעה בטוחה נוספת בקבוצה, כי הרי מחקרים הוכיחו ששנ"צ תורמת לבריאות איתנה ולבוסט של מרץ ואנרגיה.

אותה אנרגיה עצומה של נחום ואריה ויסמן, בעלי קבוצת 'ויסמן אחזקות' שימשה את השניים לאחרונה, עת השיקו בהפרק של שבוע ימים את המרכז התעשייתי החדש של הקבוצה והגדול בתחומו בישראל, בפארק התעשיה בר-לב בהשקעה של 10 מיליון דולר ומייד לאחר מכן חוללו זעזוע בשוק המזרנים המקומי בהשקת 'אימפלה' סדרת סדרת מזרנים חדשה המיוצרת עבורה בהסכם בלעדי בספרד. המזרנים החדשים מוצעים למכירה במחירים אטרקטיביים במיוחד וללא תחרות בשוק המקומי.   

נחום ואריה ויסמן לא חסכו במאמצים על מנת להציג את החידושים והחדשנות הגדולה שבחברה הוותיקה, הקיימת מאז 1932. הם חרשו את הארץ לאורכה ולרחובה, מירושלים עיר הולדתם ומקום מגוריהם, לפארק בר לב שבסמוך לכרמיאל, שם הדגימו את אופן 

פעולתן של המלגזות החדשניות ועלו בה לגובה של 14 מטר לעיני האורחים הרבים ואף הציגו אופן פרוק מכולה וניתוב הרהיטים למקום איחסונם. מס' ימים לאחר השקת המרכז התעשייתי החדש השיקו השניים את סדרת המזרנים החדשה בסניף שמרת הזורע ברח' הלח"י בבני ברק שם הדגים הדגים את נוחות המזרן ואיכותו בקפיצה אדירה שנבלמה על ידי הקפיצים החדשניים ושכבות הנוחות המתקדמות של המזן. 

לדברי נחום ואריה ויסמן, בעלי קבוצת 'ויסמן אחזקות': "טרם החדירה שלנו לתחום המזרנים ערכנו מחקר שוק וסקירה מקצועית של התחום בישראל שסייעו בידינו להבין כי רוב המזרנים המיוצרים ומשווקים בארץ הם כאלה המיוצרים לפי הדוקטרינה האמריקאית ולא לפי ה"דוקטרינה האירופאית". לאחר שקלול הנתונים לרבות היבט ה- value for money"" הגענו להחלטה כי "הדוקטרינה האירופאית" עדיפה על זו האמריקאית ובהתאם לכך חתמנו על הסכם שיתוף פעולה עם חברה מובילה ליצור מזרנים מספר,ד שלפיו סידרת מזרוני "אימפלה" החדשה תיוצר לפי מפרטים מדוייקים של מחלקת פיתוח המוצרים של קבוצת "ויסמן אחזקות".

לסיום הבטיחו השניים כי צפויות חדשות נוספות שיושקו בחודשים הקרובים בחברות השונות בקבוצה ובהן ויסמן רהיטים, שמרת הזורע, עין חרוד, משכל, אתר הסחר נט-קולקשן של שמרת הזורע ועוד.

 

תגובות

להשאיר תגובה